⚜3⚜

241 20 0
                                    

We go deeper and harder than ever before. We go higher and higher...-Katy Perry (Walking on air)

Nic jsem neřekla, byla jsem tak překvapená a zaražená.

,,PROTOŽE.... NEPUSTÍM TĚ SAMOTNOU V TÉHLE TMĚ" podívala se důležitě.
,,CHÁPU CHÁPU. A VÍŠ CO? PROČ NE?"řekla jsem udiveně a lehce se smíchem.

Oddechla si úlevně,,BUDEŠ VOLAT TETĚ NE?"
,,MYSLÍM ŽE SPÍ, NECHCI JI BUDIT"
,,DOBŘE" usmála se.
,,Tak to vezmem takhle zrychla?" přemýšlela jsem nahlas.
,,PROSÍM? "řekla Katy.
,,ALE NIC" kývla jsem rukou a dívala se na Katy.
Ona se na mě taky chvíli dívala, pak se rozhlídla a kývla rukou na číšníka. Usmívala jsem se asi jak blbec, ale byla jsem tak překvapená a prostě......

Když jsme vyšly, byla jsem na tom furt stejně. Byla jsem tak šťastná a měla jsem co dělat, abych se chovala normáně. Prostě ona o mě stojí, o mě, MĚ! Nikdy jsem nebyla do někoho tak moc zamilovaná jak do ní. Nikdy jsem k někomu něco takového necítila...

,,TEĎ UŽ JEN NAJÍT HOTEL" zastavila se otočila se na mě.
Úplně mě vrátila za ní zpět do reality ,,JAK SE JMENUJE?" usmála jsem se.
,,PRESIDENT "
,,Aha" rozhlídla jsem se.
,,JE TO DALEKO?" přechytla si Nugget.
,,NO, JÁ NEVÍM, ALE NEVYPADÁ ŽE BUDE BLÍZKO" zasmála jsem se a pokračovala ,,RADŠI SI ZAVOLÁME TAXÍKA"

,,TO SNAD ZVLÁDNU" Katy se zasmála a začala se rozhlížet na právo a nalevo ,,ALE TADY NIKDO NEJEDE?"
Začala jsem se smát.
,,CO JE? " řekla nechápavě a pak se začala taky smát.
,,NO JÁ NEVÍM, JESTLI TO TAK U NÁS FUNGUJE"
,,TADY SE VOLÁ?"
,,ASI JO" řekla jsem se smíchem.
Podala mi Nugget, vzala mobil z kapsy a podívala se na mě.
Já udělala to samé jenom jsem měla v ruce Nugget .
,,KAM MÁM ZAVOLAT?" Katy se na mě nechápavě podívala.
,,Noo..." Rozhlídla jsem se a všimla si nejbližšího čísla na taxi.
,,CHCEŠ VOLAT TY?" odložila mobil a šla jsi pro Nugget.
,,TO JE ASI JEDNO" zasmála jsem se a podala jsem jí Nugget.

Když jsem konečně uslyšela mužský hlas, tak jsem se lehce zasekla a popadla mě úzkost. Volala jsem taxíka poprvé a vůbec nevěděla, co mám říct.
,,Je tam někdo? "
,,Jo mmm...."
,,Dobře, tak jinak. Kde jste?"
,,Před restaurací Ristorante Carreto"
,,Během chvilky tam budu"
,,Jo počkáme"
Muž zavěsil.

Katy se smála.
,,CO?" začala jsem se taky smát.
,,CO ZNAMENALO TO..."JO MMMM..."smála se.
,,TO BYLA MOJE PROFESINÁLNÍ KONVERZACE S TAXIKÁŘEM" řekla jsem smíchem.

Během chvilky dojel taxík.

Když jsme nastoupily a řekly jsme hotel President muž se na nás koukl a pak mu došlo koho veze.
,,To je Katy Perry?" řekl nadšeně.
,,JO, ALE JAKO BYCH NEBYLA, A JESTLI BYCH MOHLA POPROSIT ANGLICKY"lehce se zasmál.
,,Tak to s tebou jsem mluvil, že?" podíval se na mě.
,,Jo to jsem byla já"
,,PROSÍM?"
,,Řekni jí prosím,že neumím anglicky"
,,NEUMÍ ANGLICKY" přeložila jsem jeho slova.
,,TAK PROSÍM PŘEKLÁDEJ" poprosila mě Katy.
,,Cože?"
Otočila jsem se zpět na muže ,,mám překládat"
,,Super, tak kam to bude?"
,,President" řekla jsem nejistě a koukala se na Katy
Katy jen kývla hlavou.
,,President, jakože na Hrad?" řekl se smíchem a vyjel.
Pousmála jsem se a Katy do mě drcla.
,,JESTLI JEDEME K ČESKÉMU PREZIDENTOVI"
Katy se zasmála ,,TAK TO ASI V ŽIVOTĚ"
Muž se na mě v zrcátku koukl.
,,Prý radši ne"
A takhle to probíhalo celou cestu.

Když nás vysadil u hotelu, nikdo tam nebyl.

Byla jsem za to šťastná. Vešly jsme do vestibulu a tam bylo pár fanoušků, kteří ji museli vystalkovat. Katy kolem nich prošla. ,,MOC SE OMLOUVÁM, ALE DNESKA UŽ OPRAVDU NE, DOJDĚTE ZÍTRA V DOBĚ OBĚDA A SLIBUJI, ŽE VÁM TO VYNAHRADÍM"
A šla co nejrychleji k výtahu.

,,DNESKA TOHO BYLO UŽ HODNĚ" řekla a opřela se o mě.
,,ANI SE TI NEDIVÍM" přikyvovala jsem.
Chvilku se jedná na tu druhou koukala v zrcadle.
,,LÍBIL SE TI KONCERT?" zeptala se.
,,ŽE SE PTÁŠ, BYL DOKONALÝ" rozzářily se mi oči.
,,TAK TO JSEM RÁDA, AKORÁT TO ZAČÍNÁ BÝT..." vydechla. ,,TĚŽKÝ" dořekla jsem větu.
Katy se lehce usmála.

,,ŽE TĚ MŮŽU OBEJMOUT?" nečekala na odpověď a objala mě. Taky jsem ji objala i s Nugget mezi námi.
,,JAKTOŽE TY MI TAK MOC ROZUMÍŠ JAK NIKDO JINÝ?" zašepla my do ucha.

V tu chvíli se, ale dveře výtahu otevřely spustila se vlna paprsků.

Katy se podívala na ně a pak mě pustila. ,,STŮJ ZA MNOU" řekla unaveným a zlomeným hlasem.
,,TAK TO BYCH TI NEUDĚLALA. TO TY STŮJ ZA MNOU" stoupla jsem si před ní.
,,NEBLB...."řekla a chytla mě za rameno.
,,NE, MYSLÍM TO VÁŽNĚ. STŮJ ZA MNOU" chytla jsem ji za bok a nepustila ji před sebe.
Nic neřekla a jen mi podala klíč od pokoje.

Hned jsem zpustila ,,UHNĚTE PROSÍM, ZDOVOLENÍM..." to moc nezabíralo. A to mi praskly nervy. Katy jsem chytla za ruku a začala do nich vrážet. Najednou to šlo. Začala jsem hledat její pokoj. Ten byl, ale až na druhé straně chodby.

Nugget začla štěkat, tak jsem věděla, že je Katy pořád za mnou. Takže chvilku trvalo než jsme se k nim dostaly. Když jsem odemkly Katy se otočila a řekla jim ,,JE MI LÍTO, ALE DNES UŽ NEJSEM SCHOPNÁ ROZHOVORŮ, PROTO ZÍTRA V 11 HODIN SE UVIDÍME A JÁ VÁM ROZHOVORY POSKYTNU" a zavřela dveře.

,,DĚKUJI, LAR" a znovu mě objala. Musím říct sama za sebe, že to objetí před tím bylo jiné než tohle. Když jsem se s Katy navzájem pustily chvilku jsme se na sebe jenom koukaly. TOHLE JE DEN, NA KTERÝ NIKDY NEZAPOMENU pomyslela jsem si.

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat