,,JINÉ VYZVÁNĚNÍ" zasmála se
,,ALE" povzdechla jsem si,, VŽDYCKY JSEM ŘÍKALA, ŽE KATY MI NIKDO NEZAKÁŽE A JÁ SE NENECHÁM, ALE ŽE TA OSOBA BUDE KATY. TAK TO JSEM NEČEKALA" znovu jsem si sedla a dala k tašky před sebe.
,,VĚCI SE MĚNÍ" řekla Katy. A sedla si vedle mě.
,,NOJO. NEMUSELA JSI MI NIC KUPOVAT." řekla a sedla si vedle mě.,,NENECHÁM TĚ TU CHODIT NAHOU. TO SI NECH PRO MĚ." všichni v místnosti kolem nás jen překvapeně vykulili oči a nechaveli nám prostor. Já se jen usmála a pohladila ji po vnitřní straně stehínka.
,,TAKŽE, NA KAŽDÝ DEN JE JEDNA TAŠKA. A PROSÍM NEKOUKAT, VŽDY AŽ TEN DEN." řekla vážně. ,,PŘÍŠTĚ PŮJDEM SPOLU. MILUJI KOMBINOVAT A VYMÝŠLET OUTFITY" řekla jsem a položila tašky na zem.
,,MĚ TAKY " řekla Katy nadšeně,,ALE UŽ TO NENÍ TAKOVÉ JAKO KDYŽ JSEM CHODILA DŘÍV" řekla smutně.
,,NĚCO VYMYSLÍM" usmálajsem se a polobila ji.,,KATY! POJĎ ZPÍVAT"zavolal na ni někdo z jiného pokoje.
Vrátila mi polibek na tvář a odešla.Nechtěla jsem je rušit a tak jsem tam zůstala zase sama. Šla bych vybalovat, ale nemám kufry, ono to pak jde těžko, že? Tak jsem si sedla zpátky k mobilu začala jsem zjišťovat novinky, co se během toho všeho staly.
Pár lidí napsalo, ale nechtěla jsem je řešit. Pak jsem ale uviděla jednu úpravu, která mě zarazila, bylo to hodně divný, že mi napsala jedna holka. Je nejoblíbenější u nás v městě.
S:Ahoj Laro tak jak se máš?
~Byla jsem dost zmatená. Tu holku opravdu nemusím, protože je jedna z tich co mě šikanují...~J:Ahoj, dobře😊 Proč se ptáš?
S:Já jen tak, nechceš někdy někam zajít třeba k nám na bazén,a pak by si u nás přespala?You think you're so rock and roll. But you're really just a joke.-Katy Perry (Circle to drain)
Došla za mnou Nugget, vzala jsem si ji k sobě a hladila ji mezitím než jak jsem přemýšlela nad odpovědí.
Proč mě asi tak otravuje, tak holka mě nikdy neměla ráda a teď. Počkat ona určitě nečte noviny tak kdy jinde by to mohlo být?
Začala jsem to hledat a bylo to na stránkách: Katy Perry strávila noc s fanynkou u ní na pokoji, co asi dělaly?
Rychle jsem na to klikla a začala to číst. Né že by mi to nějak vadilo to ne, ale nechci, aby měla Katy kvůli mě problém. Když se to nelíbí tě moji, tak co asi udělá ta její?
J: Promiň, ale asi ne, ono to totiž ani nejde
S:Aha, ale tak aspoň si můžeme psát
J:Jo a promiň
S:A co tak důležitého děláš že nemáš čas
J:Nic, já jenom nejsem v ČRA odešla jsem z chatu. Hned jsem to psala mojí Ali.
Skreenchotovala jsem chat jak o život, abych jí to a poslala. Ona mi neodpovídala.
,,LAR?" zavolala Katy.
Sundala jsem ze sebe Nugget. ,,ANO? " došla jsem za ní.
,,BUDEŠ TU S NÁMA?" zasmála se
,,RÁDA, ALE NEVADÍ TO?" zeptala jsem se nejistě
,,NABÍZELA BYCH TI TO JINAK?"
Zasmála jsem se a sedla si do prostoru.
,,MŮŽEME POKRAČOVAT" otočila se ke skupině a pak se otočila čelem ke mě a usmála se. Trénovali ještě něco okolo hodiny. Uteklo to rychle a mě vyhládlo.S Katy jsme společně přešly do kuchyně, kde na nás už čekal lehký oběd. Po jídle jsme zůstaly pořád u ní doma. Během toho došla nějaká holka. Přišla chystat Katy nějakou večeři.
Katy seděla v křesle v její maskérně u ní doma a já seděla opodál pak, ale přišla další a ať si sednu vedle. Což mě překvapilo, sedla jsem si vedle Katy a ona mě začala taky chystat.
,,JÁ TAM BUDU TAKY? "
,,KDE BY SI JINDE BYLA?" řekla Katy se smíchem a podívala se na mě.
Taky jsem se zasmála. Když nás dodělaly, tak pro nás i připravyli oblečení z čehoz jsem byla dvakrát tolik překvapená. Pak když jsem se na sebe koukla. Byla jsem tak jiná.Namalovaná, barevné oblečení, vůbec jsem se nepoznávala.
Když jsme došly do obyváku ,měly jsme ještě hoďku čas než dojdou na večeři.