Vytáhla jsem telefon, abych někomu zavolala a on zařídil aby mi někdo otevřel, nebo tak nějak. Ale jediné, co jsem mohla udělat bylo zjistit, že mám vybitý mobil. Vytáhla jsem si tedy druhý a ten byl na tom stejně. Bylo něco kolem 2 hodin odpoledne a koncert má začínat až o půl 8.
Usadila jsem se teda na tu lavičku a vyčekávala na konec osvobození.
Utíkalo to pomalu. Jen jsem tam seděla a čekala. Né, že by my to nějak moc vadilo, byla jsem na to zvyklá. Hodinu před koncertem otevřeli a moc rádi mě neviděli. Po propuštěn8 jsme ŠK byla najít místi, kde stojím. Po cestě jsem se nenápadně rozhlížela jestli nepotká někoho, kdo mě zná. Ale jak naschvál nikde nikdo.
Došla jsem na mé místo a stála jsem úplně ve předu, tak jsem pustila před sebe lidí, co na Katy ještě nebyly, aby si to pořádně užili.
Když odzpívala předskokanka, tak jsem si přišla zase jako bych byla na koncertě poprvé a netrpělivě čekala na Katy....
Noooo možná i tomu napomáhalo to, že jsem ji neviděla 20 hodin....Po skvělém koncertu jsem šla na M&G.Přišla jsem ke dveřím a čekala než budou mít čas.
Jak bylo míň lidí stoupla jsem si bokem. Katy byla s fanoušků, takže si mě ani nevšimla. Když už byli jenom 2, přešla jsem k Tarmě a ostatním. Katy si mě v té chvilce všimla a naznačila mi, ať jdu za ní. Stoupla jsem si do řady, ale to nebyl asi nejlepší nápad. Ta holka, která byla poslední mi začala nadávat a stoupla si za mě. Takže jsem byla druhá, jak přišla řada na mě, rukou jsem ukázala na holku ať ji vezme předemnou. Katy mě chytla za ruku a přitáhla mě vedle ní.
Holka, která mi nadala, že ji předbíhám byla nadšená.
,,AHOJ "řekla Katy a objala ji.
,,OMG AHOOJ" řekla ona, ale nechápala proč tam stojím já.
,,TOHLE JE MOJE DOST BLÍZKÁ ZNÁMÁ " řekla Katy.
,,MOC SE O-OMLOUVÁM"
,,AAALE, TO JE V POHODĚ" stoupla jsem si kousek dál a Katy si s ní vyfotila chvilku pokecala, jako se všemi a když odcházela šla jsem k ní blíž.,,CHYBĚLA JSI MI" řekla s úsměvem Katy a objala mě.
,,ANI NEVÍŠ JAK JSI MI CHYBĚLA TY...." silně jsem ji objala.
,,BÁLA JSEM SE, ŽE SE TI NĚCO STALO'' řekla Katy smutně.
,,JÁ JSME CHTĚLA JÍT ZA TEBOU, ALE SECURIŤACI MĚ ZA TEBOU NECHTĚLI PUSTIT.... NEBO SPÍŠ"pustily jsme se z objetí ,,JEDEN MĚ PUSTIL, ALE KDYŽ JSEM BYLA KOUSEK OD TEBE TAK MĚ DRUHÝ CHYTL A VYHODIL MĚ" řekla jsem se smíchem.
,,TAK TO BUDEM MUSET NAPRAVIT,KTERÝ TO BYL?" řekla lehce naštvaně
,,STOJÍ U DVEŘÍ"
,,TAKŽE JEN TEN JEDEN TĚ VYHODIL?"
,,NIKOHO JINÉHO JSEM NEPOTKALA"
,,TAKŽE JEN TEN JEDEN JO?" koukala se na něho.
,,ALE NEMŮŽU SE MU DIVIT, URČITĚ SI MYSLEL ŽE TI CHCI TŘEBA UBLÍŽIT NEBO TAK NĚJAK"
,,JO TO JO,ALE PŘÍŠTĚ UŽ SE TO NESTANE."pak se na mě podívala ,,PROČ JSI MI NEZAVOLALA?"
,,NO VEČER JSME MĚLI ASI NĚCO LEPŠÍHO NA PRÁCI NEŽ DÁVAT MOBILY NA NABÍJEČKU "
usmála jsem se.
Katy se na mě taky podívala a jedna na druhou jsme se usmívaly,,TAK TO MÁŠ PRAVDU'',,DÁŠ MI CHVILKU?" řekla Katy po, chvilce. Přešla ke dveřím a něco říkala to chlapíkovi. Během chvilky se vrátila s ním.
,, TO JE TA DÍVKA?" ukázala na mě.
Muž kývl hlavou ,,OTRAVUJE VÁS? MÁM JI ODVÉST?" řekl a zamračil se na mě.,,NE!, JEN TO NE, VÍTE, TOHLE JE LARA. MOMENTÁLNĚ I U MĚ BYDLÍ...MĚLY JSME SE PŘED KONCERTEM SEJÍT" přešla ke mě a chytla mě za rameno.
Dívaly jsme se s úsměvem na něho a on je stál.Muž se zaćervenal ,,MOC SE OMLOUVÁM"
,,NEVADÍ,DĚLAL JSI SVOJI PRÁCI. TAKŽE JEN TAK DÁL, JENOM JI TEDA PŘÍŠTĚ PUSŤ"
,,NEBOJTE" řekl muž a odešel.,,LAR?"
Otočila jsem se na ni.
,,TEĎ SE JEŠTĚ SKOČÍM PÁR LIDEM PODEPSAT" řekla s úsměv.
,,NEPOSPÍCHEJ" usmála jsem se na ni.Katy odešla a já přešla k Nugget a ostatním.
,,AHOJ" usmála jsme se.
,,ČAU LAR, KDE JSI SE TOULALA?" řekla Tamra překvapeně.
,,NO JÁ JAK JSEM SEM ŠLA, TAK MĚ VYHODILI A TAK JSEM ČEKALA VENKU NA LAVIČCE" lehce mi zakručelo v břichu.
,,NECHCEŠ NĚCO K JÍDLU? " nabýdla se Aya.
,,TO JE V POHODĚ" usmála jsem se a podívala se do země.
,,TAKŽE NĚCO LEHKÉHO?" řekla s úsměvem.
Usmála jsem se na ni.Sedla jsem si k Tams a hladila Nugget a Butters. Za chvilku donesla Aya jídlo v krabičce i s příborem.
,,DĚKUJI"
,,MÁŠ ZAČ" řekla Aya se smíche..Na Katy jsme čekaly asi hodinku a půl.