⚜17⚜

151 14 4
                                    

Tamra se zvedla a přešla k jednomu šuplíku co byl v kuchyňské lince.
,,MÁŠ ŠTĚSTÍ ŽE TU JSEM DNESKA S TEBOU" pohled obrátila na mě a já to moc nechápala.
Tammy otevřela šuplík a začala se v něm přehrabovat.
,,JAK TO MYSLÍŠ? KDYŽ TAK JSEM TAKY RÁDA,ŽE TU JSI....ALE NECHÁPU JAK JSI TO MYSLELA" rukou jsem si podepřela těžkou hlavu.
~Myslela jsem, že každou chvilku ta hlava vybuchne a rosplcne se po celé kuchyni. Živě jsem to viděla...~

Mé myšlenky se zpátky vrátily k Tamře.
Tammy šla ke mě a v ruce držela nějaké pití.....no pití se tomu snad ani říct nedalo.
Vypadlo to příšerně a já se jen na ni vyděšeně koukla,,SNAD NECHCEŠ ABYCH TO VYPILA? "
,,NIC JINÝHO TI NEZBÝVÁ" řekla a položila sklinku přede mně.
Znovu jsem se podívala na ten hnus, byl hnědo-zeleno-šedý. Čichnula jsem si k němu a žaludek se mi zase zvedl.
NE UŽ ZASE NE, DOKÁŽU TO ZASTAVIT. POLKLA JSEM.
,,TAM BUMBEJ.....AŽ DO DNA"řekla přísně

Zhluboka jsem se nadechla a vzala skleničku. Dala jsem to na Ex. Tamra se na mě koukala s překvapeným výrazem.

,,DO HOĎKY TI BUDE LÍP" usmála se.
Zvedla jsem se a potáhla si triko.

Až teď mi došlo, že celou dobu byla v kuchyni nějaká uklizečka.
,,BĚŽ SE POMALU PŘIPRAVOVAT, BĚHEM CHVILKY TO ZAČNE USTUPOVAT"

Šla jsem se pomalinku osprchovat. Bylo to příjemné a jako bych chytla druhý dech. Ať to bylo, co to bylo, hodně mi to pomohlo.

You open my eyes, and I'm ready to go... Katy Perry (E.T.)

Ranní hygienu jsem zvladla v pohodě. Zašla jsem si k nočnímu stolku pro brýle.

Tak a teď už můžu pro další outfit od Katy musela jsem se usmát a taky si vzít mobil a kouknout se, jestli mi třeba nepsala. Ne nic. Vzala jsem jednu z tašek položených na zemi a okamžitě se zamilovala.

Začala jsem si chystat batoh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začala jsem si chystat batoh.
Hlavně nesmím zapomenout na mob......Sakra mobil..... pobíhala jsem po domě a hledala ho, ale nikde nic Však jsem ho teď...bouchla jsem se do hlavy. Celou tu dobu jsem ho držela v ruce.

....a šla jsem teda zase k nočnímu stolu. Podívala jsem se na baterku. Skoro vybitá. Podívala jsem se na nabíječku.
Jak jinak než že jsem nezastrčila včera mobil do zásevky, ale nechala jsem ji tam jen tak ležet. ,,Hmmm...tak to je super" řekla jsem ironicky a zapojila nabíječku pořádně.

Ujišťovala jsem se, jestli to už teď je dobře a všimla si, že mi zase napsala Stella (holka co my včera psala). Už jednou mi psala do USA. Nechápu proč mě musí otravovat. V tu chvíli mi zrovna zavolala Ali na ten samý telefon.
,,Ahoj brunetko"
,,Ahoj brouku"
,,Tak jaké máte plány s Katy na tenhle den?" řekla unaveně
,,Vzhledem k tomu, že má dneska koncert v LA, tak jsem tu s Tamrou a chystáme se" sedla jsem si na postel.
,,Tak to budete mít fajn den" usoudila Ali.
,,To jo" přikívla jsem se smíchem,, A co jste dneska dělaly vy? " zajímala jsem se.
,, Hele potkala jsem Lucku "
,,Něco nového? " přesedlal jsem si.
,,Vypadá to že ne" povzdechla si.
,,To je dobře"
Do pokoje za mnou došla Tamra.
,,To už je tolik?....Už musím....ahoj"
,, Dobrou Ali" rozloučila jsem se s ní.

,,TO BYLA KAMARÁDKA?" opřela se o rám dveří.
,,JO" zasmála jsem se a odložila mobil.
,,TY UŽ SI NACHYSTANÁ? "
,,JO....ALE JEŠTĚ NĚCO S VLASY."
,,TAK TO BYCH SE MĚLA ASI TAKY ZAČÍT CHYSTAT" zasmála se. Odlepila se od rámu a odcházela. Pak se ale najednou vrátila ,,JÁ JSEM VLASTNĚ TAKY NACHYSTANÁ" obě jsme se začaly smát.
,,UDĚLÁME SI PROHLÍDKOU JÍZDU PO LOS ANGELES?"
,,KLIDNĚ A PAK ZA KATY" dodala jsem.

Mrzí mě, že mě ráno nevzbudila.

,,JO, ALE PŘED TÍM SI BUDU MUSET ZAJÍT JEŠTĚ PRO NĚCO." dodala Tammy
Kývla jsem a,, MYSLÍŠ, ŽE NEBUDE VADIT KDYŽ TAM POJDEME DŘÍV?"
,,NE, A KATY UŽ VŮBEC NE"
Došly jsme do garáže nasedly do auta a jely.

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat