,,JÁ ANI NEVÍM, CO JSEM PŘESNĚ ŘEKLA" zasmála jsem se.
Katy přechytla mojí ruku, kterou jsem stále držela ve své dlani.
,,MUSÍM TI NĚCO UKÁZAT"
Nic jsem neříkala a nechala se vést.
Vyšly jsme na pódium a to už já věděla, co má v úmyslu.,,PŘEDSTAV SI TY FANOUŠKY, CO VOLAJÍ TVÉ JMÉNO, ZPÍVAJÍ TVOJE PÍSNIČKY, SMĚJÍ SE TVÝM VTIPŮM.....MILUJÍ KDYŽ JSI SAMA SEBOU"
Zavřela jsem oči a začala nad tím hluboce přemýšlet, úplně jsem to viděla. Hrozně se mi roztřepaly ruce a já ztuhla. Snažila jsem se na to rychle zapomenout ale nešlo to. Mé myšlenky nebyly schopné myslet na něco jiného.
Stála jsem na pódiu, reflektory svítily jen na mě a lidé se na mě koukaly.
Dokonce jsem i začala ty lidi slyšet. Moje noční můra je když se všichni se na mě koukají. Suše jsem polkla a koukala se do davu.,,LAR?" uslyšela jsem Katy kousek za sebou.
Prudce jsem se otočila a málem na ni spadla.
Okamžitě všichni lidé zmizali a světa se novu zapla znovu zapla.,,ANO? "
Přešla ke mě ,,JSI V POHODĚ? " objala mě.
,,JO, JEN TO ASI NEBUDE PRO MĚ" usmála jsem se a přitiskla se k ní.
,,PROMIŇ " řekla a pohladila mě po zádech.
,,NE, TO JE DOBRÝ" pustila jsem ji.
,,MYSLELA JSEM.... PROMIŇ" chytla se za rameno.
,,KATY, TO JE V POHODĚ" řekla jsem s úsměvem a znovu ji objala.
,,UŽ OD MALA JSEM SI PŘÁLA BÝT ZPĚVAČKA..."
Bylo my blbé říct že to vím a tak jsem ji jen tiskla k sobě.
,,...ABY LIDÍ ZPÍVALY SE MNOU SLOVA, CO JSEM NAPSALA A ROZDÁVAT RADOST" řekla a přechytla mě.
,, JÁ SI ZASE PŘÁLA BÝT ŠPIONKA" řekla jsem a obě se zasmály.
S Katy jsme si teď povídaly o dětství.Došel Sam a Katy za ním rovnou šla.
Znova jsem se rozhodla po podiu a už jsem radši z něho slezla.
Katy se zrovna se Samem poučila.
,,UŽ SE MŮŽEM VRÁTIT DO ŠATNY." řekla s úsměvem.
,,DOBŘE" usmála jsem se a přešla za ní.Spolu jsme šly do šatny tou cestou, kterou jsem šla přesně včera, ale chytly mě.
,,CO BUDETE CHTÍT NA OBĚD? " zeptala se nás Aya.
S Katy jsme se na sebe koukaly a pak na Ayu
,,PIZZU? " řekly jsme s Katy zároveň.
Obě jsme se zasmály.
,,JAKO VŽDYCKY, AYO"Šly jsme do místnosti, kde by jsme byly s Katy sami. A mohly si popovídat a mazlit se.
Po chvilce došla Aya s 2 pizzema v ruce.
,,DĚKUJEME" zavolala Katy do místnosti, kde byli ostatní. Katy se zpátky ke mě vrátila a já si sedla. A já si z polo lehu posadila.
Katy podala pizzu mezi nás a Nuggets dala na zem. Před tím byla mezi námi.
Pak se na mě podívala a zasmála se.
,,BON APPETIT BB" řekla jsem s úsměvem a kousla do pizzy. Katy se na mě otočila s úsměvem.Když zbyl poslední kousek tak jsme se "porvaly" A dopadlo to tak, že skončil na zemi.
Tak jsme si u pak jen povídaly jsme si a odpočívaly.
Když měl za dvě hodinky začít vystoupení. Katy výstup. Tak já se učila a Katy si mezi tím povídala s tou ženou, co jí líčila a chystala.
Vedle mě seděla Tammy a byla na mobilu.Když už to mělo vypuknout, tak jsem šla s Katy do zákulisí a byla tam s ní. Chvilku před začátkem jsem musela opustit a přesunout se k divákům. Takže jsem jí popřála hodně štěstí a vyrazila na místo dneska s Tammy. Říkala, že dneska si má náladu zazpívat.
Došly jsem tam na začátku 2. písničky. Protože jsem se zastavily po cestě svoje Katy Perry Storu pro trička.
Všechno probíhalo hladce a do té doby než Katy měla brát fanoušky na pódium.,,OMLOUVÁM SE, ALE DNESKA TO BUDE TROCHU JINAK. VEZMU SEM JEDNOHO ČLOVĚKA, KTERÝ TO ASI NEBUDE ČEKAT. BUDE TO TOTIŽ NOVÝ ČLEN JEHO TÝMU A BUDE MÍT VLASTNĚ NA STAROSTI VĚCI OHLEDNĚ FANOUŠKŮ" Podívala se na blok k nám.
Tamra mezi tím zdvihla mobil se svítilnu co byla červená. Pomyslela jsem si.
Ona bere někoho nového a ani my nic takového neřekne, a proč Tamře tak divně svítí mobil.
Jenomže ty tanečnice, co berou na to pódium.....šly ke mě.
Jak mě ta jedné uviděla hned volala na ty ostatní a už mě tam táhly.
Šly jsem k pódiu a já se koukala na Katy se smrtí v očích.
,,ŘÍKALA JSEM SI ŽE BYSTE JI MĚLI ZNÁT" mluvila dál.
Hlavou jsem vrtěla a bránila se, ale bylo jich moc.Bála jsem se tam jít. Jen ta představa mě děsí a takhle? Proč mi to dělá?
Vyšla jsem po schodech a se smrtí v očích udělala první krok na pódiu. Všichni se na mě koukaly a nechápali, co stejně stará holka chce hledat za štěstí u Katy v týmu.
Katy ke mě přešla. ,,TOHLE JE LARA, A JE TO STEJNĚ JAKO VY MŮJ FANOUŠEK SPÍŠ KATYCAT." Chytla mě za ruku. ,,TAKHLE TO VYPADÁ " řekla jen pro nás,ale to už jsem ovšem nevydržela a složila jsem se na zem.
Prostě jsem omdlela.
Někdo se mnou strašně třepal a řval na mě,,Vstávej Laro! Musíš do školy"