⚜20⚜

131 12 3
                                    

Když se Katy po hoďce a půl zpátky vrátila. Šla rovnou do šatny se slovy ,,LAR?!"
,,ANO? " zvedla jsem se a přešla jsem ke dveřím šatny.
Stála kousek ode mě dveří se svůdným pohledem.

Usmála jsem se a zavřela dveře. Přešla jsem blíž k ní a zamilovaně se jí koukala do očí.
Katy se nad mě nahla a sladce mě políbila. Její rty byly tak sladké a hebké. Pak jsme se objaly a já pořád opakovala jak moc ji mám ráda a jak moc mi na ní záleží.

Obě jsme byly docela dost po dnešku unavené, tak jsme pospíchaly domů. Katy se přeslekla a odmalovala. Mohly jsme vyrazit domů. Ostatní už tak nějak byli po balení a mohli jsme jet domů.

Doma jsme si daly sprchu a šly si po náročném dnu si konečně odpočinout.

☀Ráno☀

Dneska jsem vstala dřív než Katy, ale nechtěla jsem od ní odcházet, takže jsem zůstala u ní. Bylo něco kolem 8. Z předešlých dnů jsem věděla, že Katy vstane až kolem 10. Nugget se právě taky vzbudila,,AHOJ BROUČKU" zašeptala jsem a vzala si ji k sobě.

Zní to asi divně, ale 2 hodinky jsem se sní mazlila a potichu s ní blbla. Když se Katy začala probouzet dala jsem Nugget k ní. Nugget jí začala lízat obličej a tulit se k ní. ,,NUGGET " řekla Katy se smíchem a začla se probouzet.

,,DOBRÉ RÁNO " usmála jsem se a lehla si na bok.
Katy si přelehla si na záda a protáhla se.
,,KOLIK JE TAK ASI HODIN?" zpátky se otočila na mě.

Natáhla se pro telefon a zašmátrala očima, abych aspoň trochu viděla čas. ,,ZA 3 MINUTY 10?" řekla jsem nejistě.
,,TAK TO JSME SE HEZKY PROSPALY"
Kívla jsem hlavou a zívla si.
,,JEŠTĚ DNES A PAK ZASE JEDEM PRYČ"
,,TAKŽE POLETÍŠ PRYČ Z LA?"
,,MY POLETÍME" usmála se a podívala se na mě.
Navzájem jsem si vyměnovaly usměvy.

Katy dala Nugget mezi nás a zvedla se ,,JAK SE TI SPALO? "ještě jednou se protáhla.
,,NEMŮŽU SI STĚŽOVAT " zasmála jsem se a nasadila si brýle.
,,TO JSEM RÁDA" zasmála se a vzala my je.
,,HELE" řekla jsem se smíchem
Nasadila si je,,BEZ BRÝLÍ TI TO VÍC SLUŠÍ" dodala Katy.

Do chvilky jsme vstaly a udělaly jsme si ranní hygienu po které jsme si šly dát snídani. V tu chvíli my došlo, že jsem ji mohla místo toho blbnutí s Nugget nachystat snídani do postele.
Připravila jsem teda něco rychlího, aby jsme dlouho nečekaly.

Dneska na plac nemusela brzo, protože tam vlastně i včera vystupovala, takže to bude mít dneska volný. Budem spolu skoro celý den, jak v Evropě, když jsme byly spolu v Praze. Jsem tu 3 den a už si stěžuju, jsem fakt strašná.

,, DNESKA SE SKOČÍME PODÍVAT NA PLAC, ABY JSME SE DOMLUVILY NA ZMĚNÁCH A UŽ TAM ZŮSTANEME" seděla kousek ode mě a jedla svoji porci.
,,DOBŘE " usmála jsem se a dojedla.

Šly jsme se přesléct z pyžam.....no pyžam.....spíš ze sportovních podprsenek a kalhotek do něčeho podobně pohldeného, ale nositelného.

+ moje brýle a culík

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

+ moje brýle a culík

Pak jsem se teda konečně vydaly k autu a vyjely.

,,LAR, NEVADÍ TI, ŽE TĚ SEBOU TAHÁM? Z EVROPY DO AMERIKY A PAK A VŠECHNO TO CESTOVÁNÍ? " parkovala autem.
,,KATY, TEBE TO BAVÍ. MILUJEŠ KDYŽ ZPÍVAJÍ TVOJE PÍSNIČKY A VOLAJÍ TVÉ JMÉNO" podívala jsem se na ni.
,,ALE VŠECHNO POŘÁD DO KOLA"
,,KATY...." usmála jsem se a pohladila po stehně.
Katy se usmála a podívala se na mě.

,, COPAK? " zeptala starostlivě.
,,A TOBĚ TO NEVADÍ? "
,,LAR? ŽE TĚ TO VŮBEC NAPADLO " řekla lehce naštvaně a vystoupila z auta.

,, AHOJ "zavolala na lidi co pro ní pracujou s úsměvem.
Vyšla jsem z auta taky a šla jsem za ní
,,ZDRAVÍM" A přešla jsem za Katy.

Muž co na nás už čekal, hned řekl ,,CO KDYBYCHOM DNES UDĚLALI DROBNOU ZMĚNU?"
,,SEM S NÍ " přešla k němu.
Šla jsem pomalu za nima, bylo my to blbé.

Když jsme došly do haly, byla obrovská a nikde nikdo, jen to oko a lidi, co tam kolem stage ještě něco zařizovali.

Stoupla jsem si kousek od nich a prohlížela jsem si to tam. Pak jsem musela uhnout nějakému chlapíkovi, který nesl těžkou bednu, nebo to tak aspoň vypadalo. Rozhodla jsem se, že bych mohla projít a koukat se jak si tanečnice trénovaly chorošku.

Pak jsem se koukla na Katy, která na mě ukázala prstem.
Pak se podívala do tabletu muže a pak se znovu na mě koukla.
,,JÁ?" zašeptala jsem.
,,KDO JINÝ" řekla "překvapivě"

Rozhodla jsem se a šla pomalu k ní. Asi metr před němi jsem se zastavila a čekala než muž odejde. A jen jsem uslyšela.
,,PROMIŇ SAME, TOHLE JE LARA"přešla ke mě,, A LAR, TOHLE JE SAM."
Přešla jsem blíž usmála se ,,RÁDA VÁS POZNÁVÁM."
,,JÁ TÉŽ" podaly jsme si ruce.
,,UKAŽ JÍ TY ZMĚNY, KTERÉ JSTE UDĚLALY"
Sam mi to začal něco vysvětlovat. Nápady nebyly špatné, ale pořád se zapomínalo na nějaké místa.
Podívala jsem se na muže. ,,AAAA.... CO TRIBUNY?" usmála jsem se.
Muž se na mě nechápave koukal.
Znejistila jsem a jen jsem si opakovala PROČ DO TOHO KECÁŠ LARO?
Sam se zamyslel ,,PROSÍM POKRAČUJ"
Můj zrak se obrátil na Katy, která se na mě s úsměvem koukala a naznačovala ať pokračuji.

,,NÓ....ŽE....TRIBUNY NEJSOU NĚJAK ZAPOJENÉ A ČASTO SE KATY. PROMIŇ" Otočila jsem se na ni a chystá ji na předloktí,,MOC SE NA NĚ NEKOUKÁŠ, NEBO NEMLUVÍŠ NA NĚ A NEBO TAK NĚJAK...."

Oba se zamysleli.

,, ANI JSEM SI NEUVĚDOMIL POHLED FANOUŠKA, CO TAM BUDE SEDĚT. KATY TU HOLKU BUDEME JEŠTĚ POTŘEBOVAT. " Řekl s úsměvem a chutnul mě za rameno.
Zasmála jsem se.
,,BUDU MUSET JÍT, MÁM NÁPAD PAK TĚ S NÍM SEZNÁMÍM, ALE MUSÍM NĚCO ZAŘÍDIT TAK MI NIKAM DALEKO NEUTEČ. " řekl a odešel.

,,NEČEKALA JSEM ŽE TAK ZAPŮSOBÍŠ" řekla s úsměvem......

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat