⚜4⚜

234 16 0
                                    

Rozhlédla jsem se kolem sebe a uviděla nádhernou předsíňku s zrcadlem ze které vedlo několik dveří. Pokoj měl nejspíš víc místností. Přešly jsem jídelnou do ložnice.

Menší problém byl ten, že tam bylo jenom jedno letiště (myslím postel pro dva).
Katy se na mě podívala ,,NEBUDE TI VADIT, KDYŽ PŮJDU DO SPRCHY PRVNÍ?"
,,NE, KLIDNĚ BĚŽ" usmála jsem se a taky se na ni.
Katy se taky rozhlídla po pokoji ,,A NEVADÍ TI, ŽE TU JE JEN JEDNA POSTEL?" položila Nugget na zem.
,,NE" lehce jsem se zasmála,,HLAVNĚ ABYCH SI UŽ LEHLA"
,,PŘESNĚ" přešla ke skříni a vytáhla si delší triko, jako pyžamo. Pak šla do koupelny.

Podívala jsem se na krásný výhled na večerní Prahu a pak si sedla na sedačku co byla v pokoji sundala si brýle a nevěřila tomu co se dnes stalo.

Začala jsem se smát, ale pak jsem se zarazila. Uslyšela jsem totiž zase moje vyzvánění. Ano, zase to bylo I kissed a girl. Než jsem se k mobilu dostala uslyšela jsem dvojtý hlas. Mobil jsem rychle vzala a Katy jak jsem čekala pokračovala dál.

,, Ahoj mami"
,, Ahoj Laro, chtěla jsem se zeptat jestli už si u tety? "
,, Noo, ani ne já přespím u Katy na pokoji."
,,To je taky fanynka Katy Perry, že jsi o ní nikdy nemluvila?".
Úplně jsem se rozesmála,, Mami "
,,Ano? Co je?" nechápala.
,,Ale nic" řekla jsem potichu.
,,Tak u koho spíš?"
,,Asi to bude znít bláznivě, ale u Katy Perry"
Mamka ni neřekla.
,,Jsi tam?"
,,Jo jenom překvapená."
,,Dobře. "
,,A vy jste?... "
,,Asi kamarádky, možná ani to ne, ale to by mi jinak by mi nenabýdne tu spát"
,,Dobře, nebudu tě rušit dobrou noc"
,, PA mami"

Katy vyšla z koupelny jen v tom tričku ,,MŮŽEŠ JÍT."
,,DĚKUJU" přešla jsem k batohu a celý si ho vzala sebou.
,,NEBOJ, JÁ TI NIC NEUKRADNU" řekla se smíchem.
,,JÁ VÍM" řekla jsem se smíchem. A přešla jsem ke koupelně a u dveří jsem se zastavila a rozhlídla se. Měla jsem štěstí, že tam byly dva ručníky. V koupelně byl totiž jeden a Katy měla v ruce taky jeden.

Když jsem vyšla z koupelny Katy ležela v posteli se svým tabletem a Nugget měla na sobě. Bylo mi to trošku blbé tak jsem ještě radši zašla zpátky do koupelny a sedla si na zem. Chvilku jsem tam seděla a nic nedělala.
,,JSI V POHODĚ ? "řekla Katy a přešla ke mě.
,,JO" řekla jsem a podívala se na ni. Nabídla mi ruku, abych se zvedla.
,,MOC MI NEPŘÍJDEŠ, KDYŽ TU SEDÍŠ NA ZEMI?" Neměla jsem pro to nejlépe vystihující odpověď.
,,POJĎ SI LEHNOUT" rukou naznačila směr k posteli.
Spolu jsme přešly k posteli a už to nebylo až tak divný tedy aspoň šla stejně jak já. Vzala jsem si mobil do ruky a všimla si, že mi holky ještě psaly. Věty typu "Kam si tě Katy vzala, Co po tobě chtěla..." atd. Katy taky ještě něco zařizovala na tabletu. Holkám sem teda nemohla nenapsát.

J(Já):UŽ JSTE DOMA?

L(LENKA) :LARO?! AHOJ JO JSME PŘED CHVÍLÍ JSME S MÍŠOU DOJELY

J:JAKÁ BYLA CESTA

L:TO JE JEDNO, TEĎ JÁ PROČ S TEBOU KATY NĚKAM ODEŠLA?

J:NEVÍM

L:A KAM JSTE ŠLY?

J:JEN DO JEDNÉ RESTAURACE NA VEČEŘI

L:OOOOO LARO TO ONA TĚ POZVALA?

J:JO BYLO TO SUPER A MUSÍM TI ŘÍCT CO SE MI STALO JÁ Z TOHO JEŠTĚ TEĎ NEMŮŽU

L:TAK POVÍDEJ

J:NÉ TEĎ NÉ, JE TO NA DLOUHO

Lenka mi zavolala přes Messenger. Mobil jsem položila vedle sebe a nevšímal a jsem si ho. Katy se podívala a zvedla to. Lenka hned dala videochat, takže uviděla mě a Katy se víc přiblížila ke mě. ,,Ahoj" řekla Katy.
Lenka se zarazila a jen vyhrkla ,,Ahoj Katy."
Katy se zasmála.
,,Laro ona je furt s tebou? "
,,ANGLICKY PROSÍM" zasmála se. Kývla jsem hlavou.
Katy se na mě otočila zašeptala mi lehce do ucha ,,NEBY NA KONCERTU?"
,,JO"
,,NEBUDU VÁS RUŠIT" vypla to.

Podala mi mobil, který jsem odložila jsem mobil na nabíječku a lehla si směrem ke Katy ta si taky tak lehala. Chvíli jsme se na sebe jenom koukaly a pak se začaly smát. Nugget přiběhla a lehla si mezi nás.
,, NUGGET" řekl Katy a vzala si ji k sobě ,,TY MOJE MALÉ ZLATÍČKO" dal jí pusu na hlavičku a hladila ji. Pak ji položila a zpátky se na mě otočila.
Já se jenom usmívala.
,, DNEŠEK BYL FAJN " řekla Katy
,,TO TEDA A OBZVLÁŠT TA DRUHÁ ČÁST DNE" řekla jsem dost jasně.
,,LAR?" řekla Katy
,,ANO?" odpověděla jsem.
,,RÁDA BYCH NAVÁZALA NA ROZHOVOR VE VÝTAHU" přisunula se ke mě blíž.
,,A JAKOU ČÁST MYSLÍŠ?" usmála jsem se a podívala se jí před do očí.
,,JSI JEDINÁ KDO MĚ CHÁPE, TAK MOC JAK NIKDO JINÝ..." chytla mě za ruku a usmála se.

Koukala jsem se na ni a napjatě čekal co řekne. Ona se ke mě přisunula blíž a sundala mi z obličeje pramínek vlasů...

You make me feel like I'm losing my virginity. The first time every time when you're touching me. I make you bloom like a flower that you never seen...-Katy Perry (Hummingbird heartbeat)

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat