⚜26⚜

112 13 13
                                    

Sedla jsem si na lavičku před hotelem a plakala. Byla jsem tak naštvaná a smutná.
A u nich se svítilo také my bylo jasné, co se nahoře odehrává.
Když mi to došlo, chtěla jsem co nejrychleji vypadnout. Šla jsem rychlím krokem v půlnoční Praze. Ale ani ta mě nedokázala uklidnit. Jediné, co jsem teď chtěla, bylo jít k tetě na místo, kde jsem byla vítaná. Nebo aspoň komu nevadím.
A abych se už vrátila domů, pěkně to reality.

Laro sakra, co to tu teď meleš?! zastavila jsem se otočila se zpátky směrem k hotelu.
Měla jsi bojovat, něco udělat a né se tahle naštvat. Potřebovala jsem si zase sednout a všechno si v hlavě urovnat.

Katy za tebou došla a políbila tě! A to selfie? Šla jsem na mobil a projela si fotky. Našla jsem i jedno video, kde se Katy na mě otáčí.
Proč jsem si toho nevšimla?
Začala jsem ještě dvakrát víc brečet.

Tak teď jsi ji nadobro ztratila....rukou jsem se praštila do čela a fňukala jak malá holka.

How do I get better, Once I've had the best? .....-Katy Perry ( Thinking of you)

Když jsem se sebrala vydala jsem se na cestu zpět.

Po hodinové cestě k tetě plné pláče jsem padla do postele a přitiskla se k polštáři.
Celou noc jsem proplakala a až někdy nad ránem jsem usla a trošku si odpočala.

Ráno jsem se lekla jak jsem ucítila něco pochodovat na nohách. Cukla jsem sebou a když jsem uviděla co to je, spíš kdo to je, celá jsem ztuhla.

Byla To Nugget a pochodovala mi po nohách.
,,Nugget? Co ty tady děláš?"Zašmátrala jsem po brýlích a ujistila se, že to je ona. Pohladila ji a všimla si jejího šátku, který Nugget nosila na krku. Seřela jsem si slzy a objala ji. ,,Nuggetko moje zlatá, ani nevíš jak jsem ráda, že tě tu vidím..... Tak počkat?!...." Dala jsem si ji před obličej ,,Co tady děláš?

Uslyšela jsem hlas Tamry. Co se to tu sakra děje?

Zvedla jsem se a chtěla jsem jít za němi, to bych ale nemohla jít kolem zrcadla a sama sebe se neleknout. Přešla jsem k němu no tak takhle mě nesmí Tamra vidět. Řekla jsem rázně.
,,Pojď Nuggetko, půjdeme se nachystat. "
Nugget se zvedla z postele a běžela za mnou.
Otevřela jsem dveře a vzala Nugget do náruče, aby šla se mnou.

Došly jsme do koupelny a já zavřela dveře, pustila Nuggetku a přešla k zrcadlu.
Nugget si sedla ke dveřím a čekala co se bude dít.
Sundala jsem brýle a začala se malovat. Sice se moc nemaluji, někdy jen doupravím obočí a dám si řasenku, ale dneska jsem vypadala fakt příšerně, takže to chtělo korektor na kruhy a další blbosti na zakrytí nedokonalostí. Když jsem vypadala tak nějak normálně šla jsem si udělat ranní hygienu a tay se převléct. Venku bylo vedro tímpádem by to chtělo něco letního.....

Před schody jsem pustila Nugget a sešla schody

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Před schody jsem pustila Nugget a sešla schody. V obývacím pokoji seděla Tamra s čajem v ruce a naproti ní teta.
,, Dobré ráno"řekla jsem s úsměvem a snažila se nabrat energii, kterou jsem ale momentálně neměla 

,,AHOJ, JSEM TAMRA" řekla s úsměvem Tammy a podávala mi ruku.
,,LARA, MOC RÁDA TĚ POZNÁVÁM" přijala jsem ruku svou.
,,NÁPODOBNĚ, TROCHU JSEM TĚ MUSELA STALKOVAT TAK TI TO SNAD NEVADÍ" řekla nejistě.
,,TAKŽE JSEM TEĎ SLAVNÁ A PRVNÍ FANOUŠEK ZROVNA TAMRA NATISIN" řekla jsem se smíchem.
Tamra se zasmála ,, KATY MI ŘEKLA JMÉNO A ZBYTEK NECHALA NA MĚ"
,,KATY? A PROČ JSI MĚ MĚLA NAJÍT? MYSLEL JSEM SI, ŽE TO BYLO NAPOSLEDY, CO JSEM JI VIDĚLA, NEBO TO TAK I VYPADALO" řekla jsem nechápavě.
,,ASI SES SPLETLA" usmála se a pohladila Buterrs vedle ní.
,,Dáš si snídani? " skočila nám do řeči teta.
,,Ráda" usmála jsem se na tetu a sedla si vedle ní. Teta mi donesla snídani pomalu jsem ji snědla a přemýšlela proč mě chce vidět.

Stoprocentně, mě včera viděla jak se na ně koukám......počkat ona byla otočená zády. Takže jí to řekl ten blbec.
Tak teď jsem se lehce naštvala. Nebo že by se včera ještě hádali? No na to to nevypadalo. Teď když vím co Katy dělá místo toho aby se hádala....povzdechla jsem si.

Když jsme s Tamrou odcházely, teta mě objala. A šly jsme.
,,JAKÁ BYLA? " vyzvídala jsem.
,,KATY?"
Kývla jsem hlavou.
,,CHTĚLA TĚ VIDĚT CO NEJDŘÍV JINAK NORMÁLNÍ"
,,A JAK JSOU SPOLU DLOUHO......S TREVOTEM?"
,,NOOO UŽ ASI 2 ROKY, ALE SKŘÍPE TO MEZI NĚMI UŽ HROZNĚ DLOUHO" položila Buterrs na nohy.
,,AHA" řekla jsem zamyšleně.
,,POČKAT!!! PROČ SE PTÁŠ? NEJSI NOVINÁŘKA" znajistila a skoro po mě křičela.
Zasmála jsem se,, TO TEDA JSEM, TEĎ TO VŠECHNO NAPÍŠU DO NOVIN A DÁM TO NA NET" pořád jsem se smála a Tamra se přidala.
,,TAKŽE JSI JEN ZVĚDAVÁ JO? " oddechla si.
,,JO, JENOM SE PTÁM, PROTOŽE JSEM ZMATENÁ" řekla jsem a podívala se do země.

Stronger TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat