Bude mi muset stačit tohle jak to bylo do teďka.
Nikdy na ten sen nezapomenu.....
A nikdy ji nepřestanu milovat, budu navždy vzpomínat na to jak jsme se poprvé políbily, zařádily si v posteli.....hmm tak teď se tu culím jak idiot a to zrovna procházím okolo toho číšníka
,,Tak ty opravdu odejdeš?"
,,Nic jinýho mi nezbývá "
Muž se na mě jen koukal.
,,Zatím" snažila jsem se usmát ale začaly my stékat slzy.
,,Paaa" řekl muž starostlivě.Vyšla jsem z restaurace a střela si slzy. Chtěla jsem z tam už vypadnout. A tak jsem šla aniž bych se otočila šla jsem přímo k temné uličce.
Najednou mi někdo chytl ruku a trhl se mnou.
Nestihla jsem se podívat kdo to byl.
Přistála jsem na rtech neznámé postavy.
Začala jsem lápat po vzduchu a tak jsem se odtrhla.
,,PROSÍM NECHOĎ PRYČ" řekla krátkovlasá blondýnka, kterou jsem tady nečekala.Ona pak přešla ke mě a já se cítila tak jinak.
,,PROČ JSI TADY A NEJSI SNÁMA U STOLU"
Chytla mě za ruku a já se ni koukala jako na blázna.
Pustila jsem ji, dělal jsem to pro její dobro....
,,KATY? KOUKEJ JÁ TĚ MILUJI A ANI NEVÍŠ JAK, MŮŽEŠ SE NA MĚ KDYKOLIV OBRÁTIT KDYKOLIV TI POMŮŽU, TY JSI S TREVOREM A JSI ŠŤASTNÁ... VŽDYCKY S NÍM ZÁŘÍŠ, NEBUDU VÁM ZAVAZET" Tyhle slova mi lámaly srdce
Katy pochopila, že to asi myslím vážně a usmála se.
,,PROMIŇ" řekla smutně.,,PROTO TEĎ POJĎ SE MNOU" nabídka mi ruku.
,,NE MĚLA BYCH JÍT" řekla jsem a ukázal jsem do temné uličky.
,,LAR!" řekla a drapla mě za ruku a šli jsme spolu do restaurace.,,KDE JSTE TAK DLOUHO BYLY? " vyptával se Trevor.
,,NEBYLO MY DOBŘE, ALE UŽ JE TO LEPŠÍ" podívala jsem se na Trevora a sedla si.,,Ale ale kdopak se to nám vrátil. Budeš chtít ještě džus?" řekl blonďatý číšník.
,,Ne, a Katy mě přemluvila"
,,Takže to je ten kdo myslím" usmál se blonďák.
,,Jestli myslíš katy a trevora, tak si získal bod" zasmáli jsem se.
,,Budeš chtít něco má jídlo"
,,Máte něco jako rizoto? "
,,Zařídím" mrkl na mě a odešel.
Usmála jsem se a zpátky se otočila na zamilovaný pár.Trevor se na mě podíval a z úst mu vyšla věta, ze které jsem byla FAKT NADŠENÁ
,,ALE ALE NĚKOMU SE TADY NĚKDO LÍBÍ" řekl s šibalsky úsměvem
Úplně jsem se zarazila a podívala se na něho je si to myslí vážně.
,,HO SI NEVŠÍMEJ" Katy mě chytla za nohu.
,,SAMA UZNEJ, JAK SE NA SEBE OBA DVA KOUKAJÍ" řekl a já se na něho jenom sklesle dívala a na Katy jsem vrtěla hlavou ať toho nechá.,,ALE NO TAK KOUKEJ SE POZORNĚ, KDYŽ JÍ DONESE JÍDLO JAK ZČERVENÁ A ON SE NA NI USMĚJE JAK NA NIKOHO TADY" řekl a Katy mi na stehně začala hladit a tím mě uklidňovala.
Katy se na mě podívala a pak mu dupla na nohu.
,,AUUUU!" snažil se neřvat.
,,PROSÍM NECH JI ASPOŇ CHVILKU ŽÍT, ZLATO." podívala se na něho přísně a pak se na mě otočila,,NEŘEŠ HO, ON MÁ VLASTNÍ SVĚT, BER TO JAKO VTIP" řekla s klidným úsměvem.
"mě to jako vtip nepřišlo" řekla jsem si v duchu.