Pak jsme došly do obýváku.
Posadila jsem se na sedačku a Katy hned vedle mě s širokým úsměvem. Koukla jsem se na ni a okamžitě se rozbrečela.
,,LAR....BROUČKU CO SE DĚJE?" sundala mi brýle a objala mě.
,,NECHÁPU CO JSEM UDĚLALA"řekla jsem smutně.
,,LAR? BOŽE ZLATÍČKO CHCEŠ SE VRÁTIT?" pustila mě,ale pořád držela kolem ramen.
,,ZPĚT K NÍ? NE, NENÁVIDÍM JI"
Katy se mi nechápavě koukla do očí.
,,JSEM ŠŤASTNÁ ŽE TU JSEM A JAK, ALE LUCKA" stírala jsem slzy.Jen jsem uslyšela IKAG (I KISSED A GIRL)
,,MOMENT" řekla jsem a zvedla se pro mobil.
,,TY SIS POŘÁD NEZMĚNILA VYZVÁNĚNÍ? "
,,PROČ BYCH SI HO MĚNILA" řekla jsem a vzala to.Z mobilu se ozval hlas Ali.
,,Ahoj brunetko, tak jak pak se máte? Co let?"
Musela jsem se usmát,,Ahoj, jo máme se skvěle, před chvílí jsme dojely ke Katy domů a kámo.....je hezčí ještě než na fotkách. Je tak obrovský" sedla jsem si zpátky za Katy.
,,Pak mi ho natočíš"
Katy si vzala svůj mobil a začala prohlýžet instagram.
,,Mhhhhh"řekla jsem nezaujatě a Koukala se na fotku, co nedávno zveřejnila Katy.
,,Laro? Co děláš?"
,,Jo jasně" pořád jsem ji neposlouchala.
Katy si četla nějaký hnusný komentář.
,,Momentík..... NEŘEŠ HO JE TO, JEN BLBEC. JSI TAM PŘEKRÁSNÁ" řekla jsem a políbila ji na tvář.
Katy se usmála a pročítala dál komentáře.,,Jsem tak na vás hrdá"
,, Fakt? To já taky. Takhle jsem se ještě v životě necítila. Je to tak krásné"Koukala jsem se na Katy a usmívala se.
,,Ještě že tě mamka pustila"
,,Počkej, ale ona mě nepustila" obrátila jsem pohled od Katy.Do místnosti vešla Aya a nevypadala nějak nadšeně.
,,KATY JE PROBLÉM NA PLACE"
,,CO SE STALO?" obě jsme se na Ayu otočily.,,Laro!" netrpělivá Ali se zase ozvala.
Katy se na mě podívala,,MUSÍM TAM JÍT, VY SI TO DOŘEŠTE."
,,DOBŘE, PA" usmála jsem se na ni.
Políbila mě na líčko a odešla.,,A je fuč" řekla jsem smutně.
,,Jak to? Proč nejde s ní?"
,,Protože si teď s tebou volám. A určitě nechce abych ji furt stála za jejím dokonalý zadečkem" řekla jsem mile.
,,Ale tady to někdo prožívá"
,,Hele škoda že tu nejsi taky"
,,Nebylo by pro mě místo. Musíte sebe pořádně užít, pak bude škola a vy se neuvidíte"Díky Ali tohle jsem opravdu potřebovala slyšet.
,,Nad tím jsem vůbec nepřemýšlela"
,,Bože promiň, máte na to ale 2 měsíce,takže v klidu."
Ne nejsem v klidu.,,Mohly bychom to prosím neřešit?"
,,Samozřejmě"