1 Εβδομάδα Μετά
"Κι άλλη επίθεση ζώου έγινε εχθές το βράδυ στην πόλη του Μπρίστολ... Οι κάτοικοι δείχνουν τρομοκρατημένοι με αυτό το γεγονός και οι έρευνες για το άγριο ζώο που κάνει αυτές τις επιθέσεις συνεχίζονται" ακούστηκε στην τηλεόραση μέχρι που η Άλισον την έκλεισε.
"Τι γίνεται; Μέσα σε μια εβδομάδα έχουν γίνει δύο επιθέσεις" λέω στην Άλισον.
"Τι να σου πω κορίτσι μου ...δεν ξέρω" μου λεει.
Πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν.
"Άλισον... Πάω να δω τον Τάιλερ... Θα τα πούμε μετά" της λέω και αφού βγαίνω από το σπίτι μπαίνω στο αυτοκίνητο και πάω προς το σπίτι του Τάιλερ.
"Ίζαμπελ" λέει ο Ντέιμον όταν ανοίγει την πόρτα" τι ευχάριστη έκπληξη" συνεχίζει.
"Πού είναι ο Τάιλερ;" Τον ρωτάω χωρίς να του δώσω καμία σημασία.
"Μέσα είναι" μου λέει και μπαίνω στο σπίτι χωρίς να του πω τίποτα άλλο.
"Ναι και εγώ χάρηκα που σε είδα" μου λέει αλλά δεν του έδωσα σημασία.
"Ίζαμπελ... Τι κάνεις εδώ;" Με ρωτάει ο Τάιλερ.
"Τι συμβαίνει εδώ; Μέσα σε μια εβδομάδα έχουν γίνει δύο επιθέσεις ζώων;" Τον ρωτάω.
"Γιατί το λες σε εμένα Ίζαμπελ;" Με ρωτάει.
"Τάιλερ . Ζεις εδώ 3 χρόνια... Κάτι θα πρέπει να ξέρεις... Δεν είναι λογικό... Δεν βγάζει νόημα" του λεω.
"Τι εννοείς;" Με ρωτάει.
"Φέρε μου το λάπτοπ σου" του λέω και εκείνος μου το δίνει.
"Κοίτα.... Δύο άνθρωποι πέθαναν. Οι δημοσιογράφοι είπαν ότι και οι δύο πέθαναν από επίθεση ζώου αλλά πώς γίνεται ένα ζώο να σε στραγγίσει από αίμα για να σε σκοτώσει.... Δεν βγάζει νόημα" του λέω.
"Άστο Ίζαμπελ... Είναι περίεργο το θέμα" μου λέει και κλείνει το λάπτοπ.
"Τάιλερ.... Κάτι πρέπει να κρύβουν" του λέω.
"Ηρέμησε μικρή ντεντέκτιβ... Δεν είναι δουλειά σου να ψάχνεις για αυτό... Άσε αυτούς που ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους" πετάγεται και λέει ο Ντέιμον.
"Σκάσε Ντέιμον" του λέει ο Τάιλερ.
"Όχι... Να μας πει.. ο ειδικός αν μπορεί να το εξηγήσει αυτό .. αφού του φαίνεται τόσο λογικό" λέω.
"Κοίτα δεν σου είπα ότι είναι λογικό...αλλά βγάζεις άκρη με το να ψάχνεις; Όχι.. όπως ούτε και εκείνοι βγάζουν..." Μου λέει.
Έχει μια λογική αυτό που λέει αλλά δεν παύει να μου τη λέει συνέχεια για οποιαδήποτε κάνω.
"Σόρρυ" του λέω.
"Μην του ζητάς συγγνώμη.... Είναι γνωστό ότι θέλει να έχει πάντα δίκιο" λέει ο Τάιλερ.
"Πότε θα σταματήσετε να τσακώνεστε εσείς οι δύο;" Τους ρωτάω και κάνεις δεν μίλησε.
"Οκ... κατάλαβα" λέω αφού επικράτησε για λίγο σιωπή.." Εγώ πρέπει να φύγω.... Θα τα πούμε... Τάιλερ" του λέω και αφού με φιλάει φεύγω από το σπίτι.
"Σταμάτα να το ψάχνεις" ακούω την φωνή του Ντέιμον.
"Ντέιμον... Πρέπει να σταματήσεις να το κάνεις αυτό" του λέω μιας και με τρόμαξε για άλλη μια φορά.
"Σταματά να ψάχνεις... Λέει και με κοιτάζει στα μάτια.
"Γιατί;" Τον ρωτάω.
"Εεε;" Λέει εκείνος έκπληκτος.
"Γιατί να σταματήσω;" Τον ρωτάω εγώ.
"Γιατί δεν θα βγάλεις καμία άκρη.. χάνεις τον χρόνο σου" μου λέει.
"Άσε με να το κρίνω εγώ αυτό του λέω και αφού μπήκα στο αυτοκίνητο μου έφυγα απ' εκεί.Μεριά Τάιλερ
" Τι έλεγες έξω στην Ίζαμπελ;" Ρωτάω τον αδερφό μου όταν μπαίνει στο σπίτι.
"Προσπάθησα να την αναγκάσω να σταματήσει να ψάχνει" μου λέει κάπως περίεργα.
"Τι έκανες Ντέιμον; Γιατί της το έκανες αυτό;" Τον ρωτάω θυμωμένος.
"Χαλάρωσε έφερε... Δεν έπαθε τίποτα" μου λέει.
"Πώς δεν έπαθε τίποτα...την ανάγκασες να κάνει κάτι που πιθανόν δεν ήθελε" του λέω.
"Δεν πέτυχε" μου λέει.
"Τι;" Τον ρωτάω.
"Της έχεις δώσει αυτό το μαγικό βραχιολάκι για να αποφεύγει τον ψυχαναγκασμό;" Με ρωτάει.
"Όχι... Δεν το έχω κάνει ... ακόμα" του απαντάω.
"Δεν ανταποκρίθηκε στον ψυχαναγκασμό" μου λέει ο Ντέιμον.
"Και;" Τον ρωτάω εγώ.
"Κάτι δεν μου κολλάει εδώ" λέει..
"Τι δεν σου κολλάει Ντέιμον;" Τον ρωτάω.
"Αν εσύ δεν της έχεις δώσει βραχιολάκι... Τότε κάποιος άλλος το έχει κάνει.. που σημαίνει ότι ξέρουν για εμάς" λέει ο Ντέιμον.
"Πώς θα μάθουμε τι έχει γίνει;" Τον ρωτάω
" Θα πας να ρωτήσεις την Ιζαμπέλ αν έχει τέτοιο βραχιόλι" μου λέει.
"Δεν μπορώ να το κάνω στο Ντέιμον... Θα καταλάβει ότι κάτι τρέχει" του λέω.
"Τάιλερ...είναι ο μόνος τρόπος να μάθουμε ποιος ξέρει" μου λέει.
"Θα βρεθεί κι άλλος τρόπος .." μου λέει.
"Δεν υπάρχει άλλος τρόπος... Κάντο... αλλιώς θα το κάνω εγώ"Μεριά Ίζαμπελ
Όλη την νύχτα σχεδόν προσπαθούσα να καταλάβω τι συμβαίνει... Έψαξα και για άλλες περιοχές όπως είχε πει ο Τάιλερ.. και σε άλλες περιοχές συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα...και πιο συχνά από οι συμβαίνει εδώ σε εμάς.
"Θάνατος από επίθεση ζώου... Θάνατος από επίθεση ζώου" παντού τα ίδια .. και όλοι χωρίς καμία σταγόνα αίματος στον οργανισμό τους.
"Επίθεση ζώου..Επίθεση ζώου επίθεση ζώου..
Επίθεση από βρυκόλακα"
"Τι;" Λέω από μέσα μου.
"Οι δημοσιογράφοι και η αστυνομία κατάφεραν να καλύψουν τον φρικτό θάνατο της Μάργκαρετ Θάτσερ λέγοντας ότι της επιτέθηκε ζώο την ώρα που έκανε το βραδινό της περπάτημα... Εμείς όμως ξέρουμε ότι αποκλείεται να ήταν επίθεση ζώου... Είμαστε σίγουροι ότι η ύπαρξη των βρυκολάκων εξακολουθεί να είναι αισθητή στον κόσμο μας"
Αυτό είναι αδύνατον... Δεν υπάρχουν βρυκόλακες... Λένε ότι βλακεία τους κατέβει στο κεφάλι. Είναι αδύνατον... Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα... Μόνο στους μύθους... Αδύνατον.....______________________________________________
Χεϋ
Αυτό είναι το κεφάλαιο.
Μια ανακάλυψη που θα αλλάξει τα δεδομένα και τα πιστεύω τις Ίζαμπελ.
Τι πιστεύετε ότι θα γίνει μετά από αυτό;Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο...
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
VOUS LISEZ
The Vampires [Book 1]
VampireΗ Ίζαμπελ μετά τον θάνατο τον γονιών της μετακομίζει στο Μπρίστολ για να ζήσει μαζί με την θεία της Άλισον μιας και δεν είχε κανέναν άλλον στον κόσμο. Λίγο καιρό μετά αφού ενηλικιώθηκε αρχίζει να παρατηρεί περίεργα πράγματα στην συμπεριφορά της που...