"Πολίτης του Μπρίστολ βρέθηκε νεκρός εχθές το βράδυ από επίθεση ζώου... Η αστρονομία συνεχίζει τις έρευνες ώστε να αποκαλύψει τι έγινε ακριβώς" ακούστηκε από το ραδιόφωνο μόλις ξύπνησα το πρωί.
Ντύθηκα και κατέβηκα στο σαλόνι. Η Τζένα ήταν στην κουζίνα και έφτιαχνε πρωινό.
Έβλεπε και η ίδια στην τηλεόραση για τον συμβάν.
"Το είδες και εσύ;" Την ρωτάω.
"Εσύ που το είδες;" Με ρωτάει εκείνη..
"Στο ραδιόφωνο το ακούσα... πριν λίγο" της λέω..
"Τρομερό" μου λέει..
"Υπάρχουν άγρια ζώα στο Μπρίστολ;" Την ρωτάω.
"Δεν ξέρω... Νομίζω ότι στα απομακρυσμένα μέρη ναι.... Έχω καιρό να ακούσω κάτι τέτοιο.... Βασικά χρόνια" μου λέει.
"Περίεργο" της λέω και τρώω μια φρυγανιά.
"Έφυγα...θα αργήσω στο σχολειό" της λέω.
"Θα είμαι στην δουλειά" μου λέει..
"Μην ανησυχείς... Θα φάω στο Μπρίστολ...με τον Τάιλερ" της λέω και χαμογελάει.
Βγαίνω από το σπίτι και ξεκινάω να πηγαίνω προς το σχολειό.
Ο Τάιλερ δεν ήταν εδώ σήμερα.. περίεργο .. λέτε να του συνέβει κάτι; Είπε ότι θα πηγαίναμε μαζί για φαγητό μετά. Τέλος πάντων.. θα του τηλεφωνήσω μετά το μάθημα για να δω αν είναι όλα καλά.
"Πού είναι ο Τάιλερ σήμερα;" Με ρωτάει η Τζένα.
"Δεν ξέρω... Είπε πως θα ερχόταν .. θα πηγαίναμε για και φαγητό μαζί μέρα" της λέω.
"Μπορεί να έγινε κάτι μαζί με τον μυστηριώδη αδερφό του" μου λέει η Άρια.
"Είδες τον Ντέιμον;" Την ρωτάω.
"Ποιον;" Με ρωτάει η Άρια.
"Τώρα είπες για τον αδερφό του Τάιλερ" της λέω.
"Τον έχεις γνωρίσει Ίζαμπελ;" Με ρωτάει πονηρά η Τζένα.
"Ναι... Φυσικά... Είναι ο αδελφός του αγοριού μου... " Της απαντάω.
"Και πως είναι;" Με ρωτάει.
"Εκνευριστικος" της απαντάω.
"Κακιά" μου λέει.
"Εγώ είμαι κακιά; Αυτός μου άνοιξε την πόρτα εχθές με την πετσέτα" της λεω.
"Ίζαμπελ" μου λένε και οι δύο μαζί.
"Αυτά δεν τα λέμε στον Τάιλερ" τους λέω και χαμογελάνε πονηρά.
Όταν τελείωσε το μάθημα και βγήκα από το σχολειό ήμουν έτοιμη να πάρω τον Τάιλερ τηλέφωνο αλλά δεν χρειάστηκε.. ήταν είδη έξω από το σχολειό και με περίμενε.Μεριά Τάιλερ
Σηκώθηκα το πρωί έτοιμος για να πάω στο σχολειό μέχρι που άκουσα στο ραδιόφωνο για το τι είχε γίνει.
"Ντέιμον"
Έτρεξα κάτω για να τον βρω.
"Γιατί τόση βιασύνη για το μάθημα αδερφέ;" Με ρωτάει όταν με βλέπει.
"Εσύ σκότωσες εκείνον τον τύπο εχθές;" Τον ρωτάω.
"Ποιον τύπο;" Με ρωτάει κάνοντας πως δεν ξέρει.
"Ντέιμον... Εσύ το έκανες έτσι;" Του λέω ξανά.
Είμαι σίγουρος ότι αυτός το έκανε..
"Οχι" λέει εκείνος.
"Τότε ποιος;" Τον ρωτάω.
"Νομίζεις ότι είμαστε οι μόνοι βρυκόλακες εδώ πέρα;" Με ρωτάει.
"Όχι...αλλά δεν είναι τυχαίο που με το που πάτησες το πόδι σου εδώ κάποιος πέθανε" του λέω.
"Πίστεψε ότι θες... Και φύγε... Θα αργήσεις για το σχολειό" μου λέει ειρωνικά.
"Ντέιμον... Σταματά... Δεν είσαι στην Νέα Υόρκη ούτε στο Άμστερνταμ ουτε σε καμία άλλη μεγάλη πόλη... Εδώ δεν θα μπορείς να κρύβεσαι για πάντα... Για αυτό σταματά τις βλακείες" του λέω.
"Δεν είσαι σε θέση να με διαστάζεις" μου λέει.
"Δεν σε διαταζω..... Σε προειδοποιώ... Γιατί θα μπλέξεις αν συνεχίσεις" του λεω.
"Τάιλερ... Παράτα με... Θα κάνω ότι θέλω... Πήγαινε στο σχολειό σου μου λέει και φεύγει γρήγορα από το σπίτι.
Τι θα κάνω μαζί του;Μεριά Ίζαμπελ
"Τάιλερ είναι όλα καλά; Δεν ήρθες στην τάξη σήμερα" του λέω.
"Ναι προέκυψε κάτι με τον αδερφό μου και έπρεπε να μείνω στο σπίτι" μου λέει.
" Είναι όλα εντάξει;" Τον ρωτάω.
"Ναι...όλα μια χαρά " μου λέει." Πάμε να φάμε;" Με ρωτάει και μπαίνουμε στο αυτοκίνητο.
"Άκουσες για αυτό που έγινε εχθές;" Τον ρωτάω καθώς καθόμασταν και τρώγαμε
"Ποιο;" Με ρωτάει.
"Για τον άνθρωπο που πέθανε από επίθεση ζώου" του λέω.
"Ναι το ακούσα" μου λέει.
"Δεν ήξερα ότι υπάρχουν άγρια ζώα εδώ γύρω" του λέω.
"Στα απομακρυσμένα μέρη ναι" μου λέει
"Αυτό είπε και η Άλισον το πρωί... Αλλά είπε επίσης ότι έχει χρόνια να ακούσει για επίθεση ζώου σε ανθρώπους" του λέω.
"Δεν μπορώ να στο εξηγήσω αυτό.... Ούτε και εγώ ξέρω τι συνέβη" μου λέει.
"Εσύ... Έχεις ακούσει ξανά κάτι τέτοιο;"τον ρωτάω.
"Εδω...όχι...αλλά σε πολλές άλλες περιοχές ναι... αρκετές φορές" μου λέει και συνεχίζουμε να τρώμε.
Τα πράγματα είναι πολύ περίεργα. Δεν γίνεται τόσα χρόνια να μην έχει ακουστεί τίποτα τέτοιο και μέσα σε μια νύχτα να έγινε επίθεση... Κάτι δεν πάει καλά.
Είχα είδη γυρίσει σπίτι και έκανα τα μαθήματα μου αλλά δεν μπορούσα να βγάλω αυτό το συμβάν από το κεφάλι μου. Άνοιξα το λάπτοπ και άρχισα να ψάχνω για αυτό.
" Η έρευνα συνεχίζεται ακόμα δεν έχουμε βάσιμες αποδείξεις όμως η αστυνομία κάνει ότι μπορεί για να ανακαλύψει τι συμβαίνει.. σίγουρα η επίθεση από το ζώο θα ξανά γίνει για αυτό πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας και να είμαστε προσεκτικοί" έλεγε ένα άρθρο στο ιντερνέτ.
Δεν μπορώ να καταλάβω.....Άγριο ζώο ξαφνικά στο Μπρίστολ;______________________________________________
Χεϋ
Τι κάνετε;
Αυτό είναι το κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε.
Θα ήθελα να πω κάτι που ξεχασα πιο πριν... Όπως λογικά θα έχετε παρατηρήσει το εξώφυλλο του βιβλίου μου έχει εικόνα από το Vampire Diaries. Θέλω να σας πω ότι η ιστορία μου δεν έχει καμία σχέση με αυτό απλά δεν μπόρεσα να βρω καλύτερο εξώφυλλο που να αντιπροσωπεύει το βιβλίο για αυτό έβαλα αυτό.
Παιδιά σόρρυ που έχω ώρα να ανεβάσω απλά κάτι έγινε με το wattpad μου και δεν μπορούσα να ανεβάσω κεφάλαιο ♥😭
Αυτά από εμένα για την ώρα.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Vampires [Book 1]
VampiroΗ Ίζαμπελ μετά τον θάνατο τον γονιών της μετακομίζει στο Μπρίστολ για να ζήσει μαζί με την θεία της Άλισον μιας και δεν είχε κανέναν άλλον στον κόσμο. Λίγο καιρό μετά αφού ενηλικιώθηκε αρχίζει να παρατηρεί περίεργα πράγματα στην συμπεριφορά της που...