Κεφάλαιο 21

321 32 13
                                    

"Τάιλερ..  θέλω απλά μια εξήγηση για εχθές" του λέω.
"Συγγνώμη...έχεις δίκιο σε ότι και να πεις" μου λέει εκείνος.
"Δεν θέλω να μου πεις ότι έχω δίκιο... Θέλω να ξέρω πού ήσουν και γιατί δεν σήκωσες το τηλέφωνο...και γιατί δεν με πήρες να μου πεις ότι δεν θα έρθεις" του λέω.
"Ξεκίνησα να έρθω.. αλλά καθώς ερχόμουν έγινε κάτι περίεργο" μου λέει.
"Τι περίεργο;" Τον ρωτάω.
"Νομίζω ότι υπάρχει κι άλλος βρυκόλακας εδώ" μου λέει.
"Τι;" Τον ρωτάω.
"Ναι... Τον ακολούθησα...για πολύ ώρα μέχρι που τον έχασα... Αυτό έψαχνα εχθές.. είμαι σίγουρος ότι υπάρχει κι άλλος και έψαχνα...δεν ξέρουμε από πού ήρθε και τι μπορεί να θέλει" μου λέει.
"Θα μπορούσες να μου το πεις" του λέω.
"Έχεις δίκιο...αλλά το κινητο μου ήταν στο σπίτι" μου λέει.
"Τέλος πάντων...ας το ξεχάσουμε" του λέω και εκείνος με αγκαλιάζει.
"Φίλησε με" του λέω μετά.
Εκείνος με φιλάει και με σπρώχνει στο κρεβάτι. Τον φίλησα και εγώ.
Καθώς τον φιλούσα έκλεισα τα μάτια μου και καθώς τα άνοιξα έγινε κάτι που δεν περίμενα με τίποτα. Ήταν ο Ντέιμον... Έβλεπα τον Ντέιμον αντί για τον Τάιλερ.
"Αδύνατον" λέω τότε ανοιγοκλείνω τα μάτια και βλέπω ξανά τον Τάιλερ.
"Μωρό μου; Τι έγινε;" Με ρωτάει.
"Αμμμμ Άλισον... .η Άλισον με περιμένει στο σπίτι για μια δουλειά και το ξεχασα τελείως" του λέω κι σηκώνομαι από το κρεβάτι.
"Ωραία μην ανησυχείς θα σε πάω σπίτι" μου λέει.
"Όχι δεν χρειάζεται... Θα πάω... Έτσι και αλλιώς έχω το αυτοκίνητο μου εδώ... Τα λέμε" του λέω μέσα στην ταραχή μου.
"Φεύγεις κιόλας μικρή;" Με ρωτάει ο Ντέιμον.
"Σταμάτα" του λέω.
"Δεν έκανα κάτι" μου λέει.
"Ναι έκανες" φωναχτά" έκανες" λέω πιο σιγά για να μην ακούσει ο Τάιλερ" κάνουμε παρέα Ντέιμον... Μην με αναγκάσεις να το σταματήσω και αυτό" του λέω.
"Κάποια ταράχτηκε;" Λέει.
"Απλά... Ξέχνα τι έγινε.... Δεν έγινε ποτέ"

Μεριά Ντέιμον

"Απλά ξέχνα τι έγινε.. δεν έγινε ποτέ" μου λέει και φεύγει.
Έγινε όμως.. και ήταν ένα από τα καλύτερα που μου έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια.
Μακάρι να το καταλάβεις κάποτε... Αλλά και όταν θα το καταλάβεις πάλι Τάιλερ θα διαλέξεις... Γιατί εγώ είμαι πολύ κακός για εσένα.
"Μικρέ αδερφούλη... Γιατί έφυγε έτσι;" Ρωτάω τον Τάιλερ.
"Είπε ότι κάτι έχει να κάνει με την Άλισον" μου λέει" αλλά ήταν περίεργη" συνεχίζει.
"Ναι... Το είδα"

Μεριά Ίζαμπελ

Δεν ξέρω τι έχω πάθει... Βλέπω παντού τον Ντέιμον... Στο πρόσωπο του Τάιλερ...στον ύπνο μου... Τι μου συμβαίνει; Δεν μπορώ..  νομίζω ότι τώρα σίγουρα τρελαίνομαι... Θέλω να πω... Ήταν μόνο ένα φιλί... Με ένα φιλί άρχισα να τον βλέπω παντού; Όχι όχι.
Πρέπει να σταματήσει αυτό...εγώ είμαι ερωτευμένη με τον Τάιλερ..... Με τον Τάιλερ και με κανέναν άλλον... Ο Ντέιμον είναι φίλος μου και έτσι θα παραμείνει.
"Ίζαμπελ"
"Ναι" λέω τρομοκρατημένη.
"Τι σου συμβαίνει;" Με ρωτάει η Τζένα όταν μπαίνει στο δωμάτιο.
"Τίποτα...καλά είμαι" της λέω.
"Ναι...τελικά τι έγινε με τον Τάιλερ... Γιατί δεν ήρθε εχθές;" Με ρωτάει.
Τι να της πω τώρα.
"Ένας φίλος του.. είχε ένα πρόβλημα και έπρεπε να πάει γρήγορα... Και είχε ξεχάσει το κινητο στο σπίτι" της λεω.
Ελπίζω να ήταν πειστικό.
"Ναι... τέλος πάντων... Εσύ πες μου... Σε βλέπω αναστατωμένη" μου λέει.
"Αναστατωμένη; Εγώ; Όχι δεν είμαι αναστατωμένη... Δεν είμαι καθόλου αναστατωμένη" της λεω.
"Το βλέπω" μου λέει.
"Ααχχχ... Τζένα... Δεν είμαι καλά" της λέω τελικά.
"Τι έγινε όμως; Το βλέπω ότι δεν είσαι καλά" μου λέει
"Εχθές ο Ντέιμον με φίλησε" της λέω.
"Τι;" Με ρωτάει..
"Δεν είναι αυτό το θέμα όμως" της λέω
"Έχει κι άλλο;" Με ρωτάει.
"Τον βλέπω παντού" της λέω.
"Τι εννοείς;" Με ρωτάει.
"Ήμουν με τον Τάιλερ και σκεφτόμουν τον Ντέιμον.. έβλεπα τον Ντέιμον στο πρόσωπο του Τάιλερ" της λέω.
"Ξύπνα Ίζαμπελ.... Δεν θα αφήσεις τον Τάιλερ για τον Ντέιμον" μου λέει.
"Όχι.. είμαι ερωτευμένη με τον Τάιλερ... Είμαι σίγουρη" της λέω.
"Τότε ξέχνα αυτό που έγινε... Και μην ξανά μιλήσεις ποτέ για αυτό... Ξέχνα τον Ντέιμον" μου λέει.
"Έχεις δίκιο... Από την ταραχή θα είναι... Εγώ τον αγαπάω τον Τάιλερ... Δεν θα του το έκανα ποτέ αυτό... Ποτέ" της λέω.
"Άντε μπράβο... Ο Ντέιμον δεν κάνει για εσένα.. είστε εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες" μου λέει.
Ναι ...έχει δίκιο... Δεν μπορώ να είμαι με τον Ντέιμον... Αγαπώ τον αδερφό του.. δεν γίνεται.

______________________________________________

Χεϋ

Τι κάνετε;

Η Ίζαμπελ αρχίζει να σκέφτεται τον Ντέιμον.. Τι θα γίνει με αυτό το θέμα τώρα που θεωρητικά ξέρει πως νιώθει εκείνος για εκείνη;

Θα μάθει ο Τάιλερ τι έγινε μεταξύ τους ή όχι;

Ελπίζω να σας άρεσε.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

The Vampires [Book 1]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن