Намжүүн: Бид болзож байгаа! Удахгүй гэрлэнэ! тийм ээ хайраа
Би: захирлаа...
$: хайраа?
&: хайр?
Би: н-нөгөө юу...Сандран хэлэх үгээ олж ядан байх үед Намжүүн миний гараас атган намайг үнэхээр тайвшруулж байлаа. Би бүр хүмүүстэй ярилцаж байгаагаа ч умартах нь тэр.
Би: ...т-тийм ээ бид удахгүй гэрлэнэ. Хэлээгүйд уучлаарай!
Намжүүн: өө хоол ирлээ Сон Вүү хоолоо идэцгээе!
$: з-зза бид ч ингээд явы даа...
&: Сайхан хооллоцгоогоорой
Би: за...Намжүүн огтхон ч сандарсан байдалгүй хоолоо идсээр. Харин би дарга нарынхаа царайг яаж харна? хэмээн дотроо бодон тайван байж чадсангүй.
Намжүүн: чи хоолоо идэхгүй юм уу? яагаад идэхгүй байгаа юм?
Би: ...Идмээр байвч... дэндүү жоохон юм байна ш дээӨөрийн сандарсан байдлаа Намжүүнд харуулахыг хүсээгүй тул зүгээр л түүнтэй дотно ярилцахыг илүүд үзэж байлаа.
Намжүүн: Хха чи тэгээд тийм их хоол иддэг хэрэг үү?
Би: тийм ээ! Би их хоол иддэг...
Намжүүн: явцгаая аа! Зөөгч өө тооцоогоо!
Зөөгч: Нэг сая вон.
Би: Айн??????Зөөгчийн хэлсэн үгэнд би итгэж ядан байлаа. Хэдхэн хоол нэг сая вон гэхээр галзуурмаар биш байна гэж үү? Хоолондоо алт цацсан юм уу? хаашайн?
Намжүүн: Ясан?
Би: Ёстой нэг хоолны зэсийг нь харж байгаад хоолоо захиалахгүй ясан юм бэ? Биднийг луйвардах гэж байгаа бололтой *шивнэх*
Намжүүн: Яанаа? тийм юм болов уу? хоёулаа мөнгөө өгөхгүй зугатчих уу?
Би: юу? тэгвэл бид л луйварчид болж үлдэнэ. Иймэрхүү хүүтэн царайтай улс мөнгөө авч байж л салах байх даа
Намжүүн: тэгвэл одоо яах вэ?
Би: Тэгэхээр Кимчи Жигэ сайн сонс. Надад хоёр төлөвлөгөө байна! За би нэгдүгээр төлөвлөгөөгөө хэрэгжүүлээдхий!
Намжүүн: хха за...Би: зөөгч өө!
Зөөгч: за
Би: тэгэхээр нялуунаас шулуун нь дээр! Бид хоёр их хоол захиалсан хэдий ч хар л даа хэдхэн тавгийг нь л манай нөхөр хоосолсон байгаа биз дээ тэгэхээр идээгүй хоолны мөнгийг нь хасчих!
Намжүүн: Хоосолсон гэнэ шүү ёстой нэг... *инээх*
Зөөгч: а-аан за тэгье
Би: хөөх 1-р төлөвлөгөө шууд л бүтчихлээ
Намжүүн: харин тэглээ! за явцгаая!Би дарга нарынхаа харцнаас үнэндээ айж байна. Дөнгөө дангаа нэг муу дадлагажигч байж ирэнгүүтээ л захирлыгаа уургалчихлаа гэж ярихвий хэмээн айж байна...
Харин тэр байдлыг маань Намжүүн ойлгосон мэт...
Намжүүн: аах өнөөдөр залхуу хүрээд ажлаа хийж чадахгүй нь ээ чи ч бас тэгж байна уу?
Би: т-тийм ээ
Намжүүн: Тэгвэл өнөөдөр зугаалгаар явы! хаашаа явмаар байна?
Би: зугаалгаа? Би ямар ч бэлтгэлгүй байна ш дээ?
Намжүүн: зүгээр ээ! ммм хоёулаа хаачих вэ?
Би: тэгвэл... намайг дагаад яв!Би Намжүүний гараас атган түүнийг дагуулан гүйлээ. Нөхөртөө болохоор хамт хийж үзэхийг хүссэн зүйл надад их олон бий.
Бид явсаар миний хүссэн газарт ирлээ.
Намжүүн: Энэ... Парк уу даа?
Би: тэгэлгүй яхав!
Би түүнийг дагуулан галзуу хулганы чиг гүйлээ.Намжүүн: энэн дээр суух гэж үү?
Би: Тийм ээ би үргэлж хүсдэг байсан! энэн дээр нөхөртэйгээ суухыг!
Намжүүн: наад үг чинь харин надад таалагдаж байна! Гэхдээ би аминдаа дэндүү хайртай чадахгүй нь дээ Эхнээээээр...
Би: гуйж байна миний цорын ганц хүсэл...
Би түүн лүү хамаг чадлаараа эгдүүтэй төрхөө гарган гуйж байлаа.
Намжүүн: ёстой нэг!... за яхав!Намжүүн: Аааааааааах...
Би: Айж байна уу? *орилох*
Намжүүн: Аааааах тэгээд баярлана гэж үү?
Би: Би хажууд чинь байна!Би түүнд ийнхүү хэлээд түүний гарнаас чангаас чанга атгалаа. Гэнэт тэр орилохоо болин над руу цоо ширтэх нь намайг үнэхээр их сандаргаж байв. Тэр үргэлж л намайг сандартал цоо ширтэх юм...
Намжүүн:...
Би: Аааааах аймар байна *инээх*Бид паркаар маш удаан зугаалсны эцэст бид паркаас гарч явлаа.
Намжүүн: өнөөдөр хөгжилтэй байлаа. Би одоо хүнтэй уулзах ёстой. Чи хувцас хунараа аваад манайд очоод байж бай. Түлхүүр байгаа биз дээ!
Би: тийм ээ! эртхэн ирээрэй...
Намжүүн: ...за~~Намжүүний талаас~~
-Би одоо очлоо ээж ээ, аав ч гэсэн байгаа юу? хэмээн би утсаар ярьж эхэллээ.
-Тийм ээ хоол оо идсэн үү? хоол хийж байх уу?
-хэрэггүй ээ, би идчихсэн!~~Миний талаас~~
Би сайн зүйл хийгээгүй ч бас муу зүйл ч хийгээгүй хэмээн найдаж байна. Би хувцсаа аван хаалгаа онгойлгон Намжүүний гэрт ирлээ. Одоо миний ч бас гэр байх. Намайг Намжүүний гэрт ормогц маш их харанхуй байлаа. Харин гэрэл асаах мөчид Намжүүнийг буйдангийн хажууд сууж байхыг би анзаарав. Тэрэнд юу тохиолдсоныг мэдэхгүй ч сайн зүйл л лав биш гэдгийг би таамаглаж байв...
Би түүний төлөө юу хийх ёстой вэ?...
ESTÁS LEYENDO
※※Гэрээт Эхнэр※※
FanficҮргэлж эхнэртэй бол хэмээн үглүүлдэг байсан гүйцэтгэх захирал залуу шинээр ажилд орсон нэгэн дадлагажигч эмэгтэйг эхнэрээ гэж гэр бүлдээ танилцуулснаар энэ бүхэн эхэлнэ. [Анхных шахуу өгүүллэг маань учраас дутуу зүйлс их байгаа байх аа :) ] Дүр:Ким...