8. Миний хувийн машин

2.4K 190 0
                                    

Тэр намайг үргэлжид л гайхшруулан орхих юм...
~~~~~~~~~~~~~

Би: Юу? Та өдий хөгшин төгцөг болчоод анхны хайртайгаа учраагүй байсан хэрэг үү?

Тэр миний дух руу зөөлхөн няслаад:

Намжүүн: хөгшин төгцөг гэнэ шүү? Би хөгшин төгцөг юм бол жар, далан настай хүмүүс юу болж таарах юм?
Би: та уурлаад байгаа юм уу? хэмээн аядуухан зөөлөн асуухад тэрбээр урт амьсгаа аван:
Намжүүн: үгүй дээ орой уулзы! маргааш амралтын өдөр зугаалгаар явна шүү!
Би: та саяхан надад хэлсэн ш дээ!
Намжүүн: зза би явлаа!
Би: айн? хэмээн гайхшран асуухад тэр:
Намжүүн: ясан? гэж айсан маягтай зөөлхөн дуугаар хэллээ.
Би: хоёулаа чинь нэг ажилтай хүн! Хамт явахгүй юм уу?
Намжүүн: өө тийм л дээ!

Тэр дагзаа илсээр үүдэнд намайг хүлээн зогссоор л... Би бэлэн болж гарч ирээд хамтдаа ажил руугаа явлаа. Намжүүн өөрийн грашнаасаа спорт машин гаргаж ирэх үед би:
Би: Намжүүнаа!
Намжүүн: Нөхөөр гэж дуудах ёстой биз дээ!
Би: д-дараа больёо Намжүүнаа!
Намжүүн: ажилдаа хоцрох нь явцгаая!
Би: зза н-нөхөөр!
Намжүүн: ясан?
Тэр үнэхээр баяр хөөртэй харагдаж байлаа.
Би: өнөөдөртөө хоёулаа чиний машиныг амраагаад миний машинаар явбал яаж байна!
Намжүүн: чи машинтай юм уу?
Би: юу вэ? намайг юу ч үгүй амьтан гэж бодоо юу? Миний машин их том! Бас би хувийн жолоочтой хүн шүү! хэмээн жуумалзахад тэр над руу инээмсэглэн ойртон ирээд:
Намжүүн: тийм уу? хачирхалтай л юм! Яхав чиний хүслийг хүлээж авья! За машинаа аваад ир!
Би: миний машинд суухын тулд надтай хамт явах хэрэгтэй!
Намжүүн: чи айгаад байгаа юм уу? ганцаараа явахаас?
Би: үгүй ээ! Би зарим хөвгүүдээс ч зоригтой!
Намжүүн: Тийм гэж үү?
Би: тийм ээ! тийм болохоор л чиний мөрөн дээр явж байгаа аалзнаас ч айхгүй байгаа юм ш дээ!

Намайг тэгж хэлэх мөчид Намжүүн маш их айн үсэрч товхцон мөрөн дээрх аалзаа унагаахыг хичээж байлаа. Гэхдээ... Мөрөн дээр нь ямар ч аалз байгаагүй л юмсан...

Намжүүн: одоо унасан уу?
Би: хха тийм ээ! уначихлаа! явцгаая
Намжүүн: ямар аймар юм бэ? аалз яахлаараа миний мөрөн дээр байж байдаг байнаа!
Би: зиааа! Миний хувийн унаа хүрээд ирлээ!
Намжүүн: чи байрны жижүүрээр авчруулаа юу?
Би: би хувийн жолоочтой гэж хэлсэн биз дээ!
Намжүүн: гэхдээ хаана машин байна? автобус л ирж байна ш д
Би: нөхөөр! энэ чинь л миний хувийн унаа юм шүү дээ!
Би баяртайгаар инээмсэглэн дотогш ороход Намжүүн харин дургүйцсэн маягтай намайг даган орлоо.

Би: их хүнтэй байна шүү өнөөдөр!
Намжүүн: Байнга л угаасаа их хүнтэй байдаг юм биш үү?
Би: манай захирал өмнө нь сууж байсан хэрэг үү? миний хувийн унаанд?
Намжүүн: хувийн унаа гэнэ шүү! Зурагтаар харсын байнга л шахдалцаантай байдаг юм шиг байсан!
Би: ээе, манай захирал амьдрал үзэх хэрэгтэй!
Намжүүн:...

Биднийг буухаас хэдэн буудлын өмнөхөн бидний урд байсан хоёр хос буулаа. Бид ч тэдний суудалд очин суув. Намжүүн надад нухацтай зүйл хэлэх гэж байгаа бололтой хоолойгоо засан миний гарнаас атгаад:
Намжүүн: Сон Вүү...
Би: хөөе ард чинь...
Намжүүн эргэж хараад үнэхээр их цочирдсон бололтой.
Намжүүн: ингэж цочих гэж!

Намжүүны ард нэгэн намхан эмээ зогсож байлаа. Яг Намжүүн рүү хараад ххи...

Намжүүн: тэр яагаад над руу ингэж хараад байгаа юм бол? *шивнэх*
Би: магадгүй чи түүнд суудлаа тавьж өгөх хэрэгтэй байх! *шивнэх*
Намжүүн: яагаад?
Би: Миний хувийн унаанд ахмад настай хүмүүс, эмэгтэйчүүдийг хүндэлж харицах ёстой байдаг юм!
Намжүүн:... ххэ та ийшээ суу! хэмээн босож зогслоо.
?: тэгмээр юм даа
Намжүүн: юу?...
Би: хх захирлаа хөл чинь өвдөөгүй биз дээ! Миний сандал дээр суух уу?
Намжүүн: тэгь...
?: хөөе хөөе чи нөхрөө толгой дээрээ гаргаж болохгүй шүү түүнийг базаж байх хэрэгтэй!
Би: хххх за эмээ...

Намжүүн бид хоёр луу гайхсан харцаар ширтэн тааламжгүй санагдсан бололтой! бөөлжих гэж байгаа мэт л харагдаж байлаа.

Би: за бидний буух буудал! эмээ зөвлөмж өгсөнд баярлалаа баяртай!
?: зүгээр дээ
Намжүүн: зөвлөмж гэнэ шүү...

Намжүүн надад гомдсон мэт юу ч дуугаралгүй явсаар өрөө рүүгээ орчихов. Би ч суудал руугаа явлаа.

$: хөөе Пак Сон Вүү!
Би: за даргаа
$: захирлын эхнэр гэдгээ мэдэгдүүлчихсэн болохоор хоцорч болно гэж бодоо юу? бас ажил таслаад л...
Би: уучлаарай! хэмээн гэмшингүй царайлж доош харан зогсож байтал...

$: Баяр хүргэе!
Би: юу?
$: Намайг ийм муухай ааштай гэж бодоо юу? Хадагтай!
Би: х-хадагтай?
$: тийм ээ захирлын эхнэр юм чинь ингэж дуудах зөв биз дээ! хадагтай!
Би: хэрэггүй дээ!...

Хаана ч явсан долигнолт үргэлж байх юм... хүчгүй нэгнийг дээрэлхэж, хүчтэй нэгэнд долигнох... ЭНЭ ЯМАР НИЙГЭМ БЭ?...

※※Гэрээт Эхнэр※※Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt