24. ...

2.2K 183 3
                                    

Би: надад тийм л их санаа тавьдаг юм бол нөхөр олоод өг л дөө!

Намжүүн: нөхөр чинь энэд байна!

Би: хаана? харагдахгүй байна!

Намжүүн: энэд байна! яг урд чинь!

Тэрхэн үед зүрх минь цээжиндээ байхыг хүсэхгүй байгаа мэт хүчтэй донсолно. Яагаад намайг ингээд байдаг юм бэ? Би таньд хайртай шиг та надад хайртай юм уу? би мэдмээр байна!

Би: та надад хайртай юм уу?

Намжүүн:...

Би: Тийм байж надаар битгий ингэж тогло!

Намжүүн:...

Би түүнийг орхин явлаа. Тэр надад хайртай юм шиг хэрнээ хэзээ ч хайраа илэрхийлэхгүй юм! Эсвэл би буруу бодоод байгаа юм болов уу? Тэхёнтой уулзана гэж яриснаа санан өмнөх рестарон руугаа явлаа. Дотогш ормогц л Тэхён намайг халуун дотноор хүлээн авав.

Тэхён: Сон Вүү!

Би түүнийг зүглэн очоод урд нь суулаа.

Тэхён: Ясан уддаг юм! Өнөөдөр чи намайг даагаарай!

Би:...

Тэхён: Хөөе! бие чинь энэд байгаа ч сэтгэл чинь өөр газарт байгаа юм шиг л байх юм!

Би:...

Тэхён: Зөөгч өө!

Би: Би өмнө нь энэд нэг кимчитэй хамт анх ирж байсан. Тэр надад ямар их хоол авч өгсөн гээч! Гэхдээ ихэнхийг нь идээгүй л дээ! тэгээд идээгүй хоолныхоо мөнгийг өгөөгүй! хэмээн баясан инээхэд тэр гайхсан харцаар:

Тэхён: Чи яаж кимчитэй хамт энэд ирдэг байнаа?

Би: чи ер нь кимчи гэж мэдэж байна уу?

Тэхён: мэдэлгүй яадын! би чинь чиний ахлах сургуулын сайн найз чинь шүү

Би: тэгээд хэн гэж?

Тэхён: Чи өөрийнхөө дургүй хүнээ кимчи гэж нэрлэдэг биз дээ! кимчи идэх дургүй болохоороо?

Би: гэхдээ... одоо дуртай болчихсон юм шиг байна...

Тэхён: чи кимчи иддэг болчихсон юм уу?

Тэр намайг үргэлж инээлгэдэг ч намайг ойлгохгүй юм!...

Бид хоолоо захиалаачгүй сууж байхад Тэхёны утас дуугарч амжив. Тэхён утсаа авснаа нухацтай цариалан над руу харах нь намайг бага зэрэг айлгаж байлаа.

Би: юу болсон юм?

Тэхён: харин манай эхнэр уурлачихсан бололтой!

※※Гэрээт Эхнэр※※Where stories live. Discover now