4. Rész

1.7K 61 0
                                    

Szeptember 27. Csütörtök 12:04
Az ügynökségen

Miután Nic-cel távoztunk az irodából a kihallgató szobába vettem az irányt, hogy beszéljek a férfivel, akit nem rég kaptunk el, és hoztak be.

- Janet! - Állít meg Zack, mikor épp bementem volna a kihallgatóba. Zack egyelőre még csak a kihallgatásokat csinálja, és majd csak utána fog ő is terepre menni, ha majd ezekbe a "szakmákba" betekintést nyert.

- Igen? - Kérdezem.

- Nem tudod kihallgatni! - Át nyújtott egy papírt, amit egyből elvettem, és olvasni kezdtem, név nem volt rajta...

Halál helyszíne: Kémek helikoptere.
Halál oka: Begyógyszerezte magát.

Vissza nyújtottam a lapot Zack-nek, majd Nicolhoz fordultam.

- Meghalt! Begyógyszerezte magát! - Sóhajtottam egyet.

- Akkor ugye tudod, hogy nekünk kell megkeresni az eltűnt diákokat? - Nézett rám, mire én csak bólintottam.

- Holnap szólnunk kell az igazgatónőnek! - Elköszöntünk Zack-től, majd elhagytuk az épületet. Elköszöntünk egymástól is, és két különböző irányba indultunk haza felé. Elő vettem a telefonom, és a fülhallgatóm, bedugtam a telefonba, és elindítottam a Shawn Mendes lejátszási listámat, majd magamban dúdolva indultam haza felé. Ki vettem egy szál cigit, meg az öngyújtómat, majd rágyújtottam, és így folytattam tovább az utamat. Már majdnem otthon voltam, a cigim is már elfogyott, mikor éreztem, hogy figyelnek, egy kicsit lassítottam, egyszer csak megérintette valaki a vállam, mirr én hírtelen megfordultam, és megfogtam az "ellenfelem" karját, és hátra csavartam.

- Au! Ez fáj Janet! Csak én vagyok az Daniel! - Ahogy elkezdett beszélni, felismertem a hangját, és elengedtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Au! Ez fáj Janet! Csak én vagyok az Daniel! - Ahogy elkezdett beszélni, felismertem a hangját, és elengedtem. - Ezt most miért kaptam? - Kérdezi a karját masszírozva.

- Ne haragudj! Azt hittem, hogy valaki meg akar támadni! - Mentegetőztem gyorsan.

- Mégis ki akarna téged megtámadni? - Néz rám értetlenül.

- Ha te azt tudnád! – Motyogom az orrom alatt...

- Tessék? – Kérdezi.

- Semmi-semmi! Egyébként meg nem tudom... - Rántom meg a vállam.

- Csak azért kérdezem, mert olyan gyakorlott mozdulattal csináltad ezt a kézhátra csavarást, mintha naponta csinálnád! – Néz rám, miközben elindultunk. Én csak megvonom a vállam. Mikor már egy ideje csendben sétáltunk egymás mellett, ő törte meg. – Egyébként nem azt mondta, hogy jönnek érted? – Kérdezi egy féloldalas mosollyal.

- De igen, csak nem haza mentem, hanem egyik barátnőmhöz, és onnan meg most gyalogolok... - Találtam ki gyors egy storyt.

- Ja értem.

A középsuli kémei - Befejezett -Where stories live. Discover now