Körülbelül 1 hét telt el az óta, hogy újra vissza mentem a suliba... khm.. mármint az ideiglenes iskolába... eddig minden szép és jó volt, semmi nem történt és kezdtem fellélegezni, Tina is bocsánatot kért tőlünk és még csatlakozott is a szervezetünkhöz, de ezt viszont a barátja nem nagyon díjazta... Roseról is Dan húgáról is kiderült, hogy egy tök rendes értelmes és érzelmes lány. Nicole és Sam kapcsolata is csodás kivéve azt, hogy Sam nagyon félti Nicet, hogy valami baja esik a munkája miatt, de azon felül megvannak. Jasonra is rátalált a szerelem egy nagyon aranyos és visszahúzódó vöröshajú lányban, nagyon aranyosak együtt. Rachel még mindig a szingliket verdesi, de elmondta, hogy van egy fiú akivel már egy ideje beszélget. Justin a nagy nőcsábászunk... hát... ő még mindig azt a "sportot" űzi amit eddig is... kiderült, hogy Dan húgával is volt együtt, akiről meg kiderült, hogy tetszik neki Justin... így barátkoztunk össze Roseval, akit én Rachel, Jean és Nicole támogattuk, hogy majd Justin egyszer észre veszi magát és biztos, hogy észre fogja venni őt is. Dan és Jean... hm... elég furcsa volt mikor kiderült, hogy Danielnek tetszik a mi kis művészlelkű aranyos és imádni való Jeanunk... de nagyon aranyosak együtt... Jean mondjuk nagyon fél, hogy Dan elfogja hagyni a róluk keringő sok pletyka miatt, mert hogy olyanokat hordanak össze róluk, hogy nem illenek össze és Dannak nem kéne egy olyan lánnyal járnia mint Jean... Dan pedig pont az ellenkezőjét mondja... ő meg attól fél, hogy Jean fogja elhagyni őt a sok pletyka miatt, mert már nem tudja elviselni ezeket lelkileg... szóval elég sok minden történt ez alatt az egy hét alatt... és akkor engem meg Jackat nem is említettem... most már nem csak kamuból vagyunk együtt, hanem igaziból is... nagyon sok időt töltöttünk együtt ez az egy hét alatt... megkedveltük egymást... és én akkor jöttem rá igazán, hogy szeretem, mikor elcsattant az első csókunk... hm... milyen szép emlék is... na de térjünk vissza a mai napra... eddig minden rendben volt, ma viszont újra felbukkant a főnökünk, és nem is akárkikkel... de kezdjük az elején...
10:50
Épp a folyosón sétálunk a bandánkal az osztálytermek felé, mikor a fülemben meghallom sisteregni a fülesem... a fülemhez emelem a kezem és rá nyomok egyet... ekkor olyan dolog történik, amire nem számítok...
- Janet! Nicole! Hall engem valamelyikőtök?! - A főnökünk volt az... Caroline... össze nézek Tinaval és Jackkal is akik szintén hallják a beszélgetést... biccentek nekik egyet, hogy maradjanak csendben és ne szólaljanak meg, Nicolenak is biccentek egyet... én szeretnék beszélni vele, mondjuk így is fogják hallani a beszélgetést, de nem szeretném ha közbe szólnának.
- Jack! - Engedem el az összekulcsolt kezünket.
- Hm? - Néz rám kérdőn.
- Elmegyek mosdóba, menjetek csak, nem kell megvárnotok! - Mondom neki mire bólint egyet, lehajol hozzám és egy csókot nyom ajkaimra, majd tovább megy a többiekkel... sóhajtok egyet, majd bemegyek a női mosdóba és mielőtt elkezdenék beszélni megnézem, hogy egyedül vagyok-e bent... miután megbizonyosodom róla, hogy rajtam kívül nincs senki végre megszólalok. - Itt vagyok! - Dőlök neki a kézmosónak.
YOU ARE READING
A középsuli kémei - Befejezett -
Teen Fiction"A férfiaknak tudniuk kéne, hogy a nők a legprofibb kémek, és előttük nem lehet titkot tartani." Ez a történet egy olyan lányról szól aki kettős életet él. Az élete teljesen rendben volt addig a pontig, amíg nem kapott egy újabb munkát egy középs...