- Srácok hallotok? - Teszem a kezemet a fülesemre, mire mindenkitől egy igen volt a válasz. - Mindenki a helyén van? Nicole?
- Igen, itt vagyok, tiszta a terep! - Válaszol a kérdezett.
- Tina? Nálad mi a helyzet?
- Ellenséget nem véltem felfedezni, csak a járókelőket látom, de ha van valami gyanús szólok! - Válaszol Tina is.
- Zack? Nálad van valami?
- Nem semmi, az ajtó még mindig zárva!
- Jack? Ti készen álltok a fiúkkal?
- Igen, mi kész vagyunk!
- Rachel, Rose láttok valamit az épületen belül?
- A kamerák nem mutatnak semmi olyat, hogy hol tarthatják Jeant! - Válaszolja Rachel.
- Várj! - Szólal meg Rose. - Menj egyet vissza! - Gondolom Rachelnek beszél.
- Valami baj van? - Kérdezek rá.
- Ami azt illeti találtunk valamit! - Mondja Rachel.
- Találtam egy ajtót, ami nyitva van, úgy néz ki belülről mintha egy pince lenne, de pontosabb leírást nem tudok adni róla, mert oda bent már nincsenek kamerák! Viszont kettő nagy darab férfi áll előtte! - Hallom ahogy a billentyűzetet nyomkodja Rose.
- Rendben! Köszönöm lányok! Elindulok szóljatok, ha láttok még valamit!
- Rendben! - Válaszolják egyszerre.
- Janet várj! - Szólal meg Rachel.
- Igen? - Kérdezem.
- Sok sikert!
- Köszönöm! - Mosolyodok el, majd elveszem a kezem a fülesemtől, megfogom a fegyverem és lassan elindulok a fal mellett. A volt főnökömnek igaza volt... tényleg olyan helyre hozták Jeant, amit csak én ismerek. Ez az a hely, ahol megölték a családomat a szemem láttára. Az volt az a sikátor, amit a lányok mondtak, a falon megtaláltam azt a téglát, amit, ha benyomtam betudtam jutni, és most itt vagyunk... ép a folyosó végére értem, mikor Rose megszólalt a fülembe.
- Ha lefordulsz jobbra kettő férfivel fogsz találkozni! - Mondta, mire bólintottam, válaszoltam volna neki, de akkor biztos, hogy meghallanak. Vettem egy mély levegőt, jó szorosan rámarkoltam a fegyveremnek a markolatára majd kiugrottam a fal takarásából. Gyorsan felmértem a férfiak helyzetét és már lőttem is, épphogy csak a fegyverükhöz nyúltak amikor rájuk lőttem...
Csalódtam benned Caroline, olyanokat szoktál ellenem küldeni, akik ugyan olyan jók, mint én, vagy még jobbak, jó a reflexük, nem lassúak... de azért köszi, így legalább nem lesz olyan sok dolgom!
- Lányok merre van az az ajtó, amit mondtatok? Milyen messze? - Kérdezem halkan.
- 4 fordulóra! De közbe lesz néhány társaságod! - Válaszol ezúttal Rachel
- Többiek? Nálatok eddig semmi? Nicole?
YOU ARE READING
A középsuli kémei - Befejezett -
Teen Fiction"A férfiaknak tudniuk kéne, hogy a nők a legprofibb kémek, és előttük nem lehet titkot tartani." Ez a történet egy olyan lányról szól aki kettős életet él. Az élete teljesen rendben volt addig a pontig, amíg nem kapott egy újabb munkát egy középs...