9. Rész
14:28 A kihallgatás utánAhogy kihallgatott Paul és Josh magunkra hagytak minket.
- Szerintetek elfogják tudni kapni azt, aki/akik miatt történt ez? – Kérdezte Jack.
- Nem, nem fog sikerülni nekik! – Válaszolta Nicole.
- Ne haragudj, hogy megkérdezem, de miért ne sikerülhetne? – Kérdezte Dan.
- Azért, mert már nagyon rég óta próbálják elkapni őket! – Válaszolok most én.
- Milyen rég óta? – Kérdezte egyszerre a két fiú.
- Mielőtt bekerültünk volna az ügynökségre, már előtte is próbálták őket elkapni, de nem jártak sikerrel! – Válaszolom lehajtott fejjel. Ekkor pittyent a telefonom, gyors elő vettem és megnéztem, hogy mégis kiírt.
- Rachel írt, hogy azt beszélték a lányokkal, hogy inkább bejönnek meglátogatni titeket és inkább kihagyjuk a vásárlást! – Közlöm a fiúkkal amint elolvastam a Racheltől kapott üzenetem.
- Írj neki vissza, hogy nem kell bejönniük miattunk, hanem nyugodtan menjetek el vásárolni és érezzétek jól magatokat! – Mondta azonnal Daniel.
- Biztos, hogy nem kell, hogy bejöjjenek? – Néztem rá kérdőn miközben a telefonom a kezembe vettem.
- Biztos! – Mondta ez úttal Jack. Én csak bólintottam és vissza is írtam Rachelnek. Amint írtam neki Nicolehoz fordultam.
- Rachel azt írta, hogy eljönnek ide a kórházhoz és majd innen indulunk, ha ír, hogy itt vannak! – Mondtam neki, mire csak bólintott.
Egy ideje már beszélgettünk, mikor megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Rachel neve virított.
- Nicole! – Néztem fel az említett személyre. – Itt vannak! – Mondom neki, mire csak bólintott egyet, felállt Daniel széke mellől, majd miután mind a ketten elköszöntünk tőlük, kimentünk a kórházból, ami előtt már ott vártak minket a többiek.
- Sziasztok! – Köszöntünk nekik, ahogy melléjük értünk.
- Sziasztok! – Köszöntek vissza egyszerre.
- Akkor mehet a csajos nap? – Kérdezte Tina, mire mindenki egyszerre kiáltott fel, hogy „igen".
Este 7 óra van, nem rég értünk haza a plázából, itt vagyunk Jack házában, mindenki itt van, kivéve Daniel, mert ő ugye a kórházban fekszik és csak hétvégén, vasárnap engedik ki, így a ma esti bulira sem tud jönni. A fiúkat, akikkel megyünk a bulira viszont megfenyegette, hogyha bármelyik lánynak baja esik, akkor ahogy kikerült a kórházból szépen egyesével meglátogatja az összes srácot a lakásán. De a fiúk megmondták, hogy minden lányon mindig rajta lesz egy fiú.
YOU ARE READING
A középsuli kémei - Befejezett -
Teen Fiction"A férfiaknak tudniuk kéne, hogy a nők a legprofibb kémek, és előttük nem lehet titkot tartani." Ez a történet egy olyan lányról szól aki kettős életet él. Az élete teljesen rendben volt addig a pontig, amíg nem kapott egy újabb munkát egy középs...