15. Rész

932 40 0
                                    

Jackkal miután megjártuk az ügynökséget, beültünk egy kajáldába.

- Egész egyszerűen ment! - Mondta Jack az ügynökségen történt dolgokra utalva.

- Szerintem is! Azt hittem, hogy mindenki ki fog akadni, hogy egy idegen, egy olyan ember segített nekem, aki nem tartozik közénk. - Válaszként csak bólintott egyet, majd beleharapott a pizzájába. - Meg azon lepődtem meg még... - Nyeltem le egy falatot. - Hogy te is és mindenki más is beleegyezett abba, hogy ott dolgozz nálunk!

- Azt hittem, hogy elég sok ellenkező lesz. - Mondta ki azt amit gondolt. Hümmögtem egyet, hogy egyet értek vele.

- Na de szerintem hagyjuk is ezt a témát! Kajáljunk meg, aztán találkozzunk a többiekkel, már úgyis rég láttam őket a sok munka miatt.


16:26

- Mikor jönnek? - Kérdeztem Jacket mikor megérkeztünk a találkozóhelyre.

- Dan azt írta, hogy mindjárt itt vannak. - Vette elő a telefonját. Ekkor kanyarodott elénk kettő autó. Egyből felismertem az elsőt, Daniel kocsija. Lassan mindenki ki szállt mind kettő autóból, és mint kiderült a másik Jason kocsija volt.

- Sziasztok! - Köszöntünk nekik ahogy elénk léptek.

- Sziasztok! - Köszöntek vissza egyszerre.

- Gyere ide! Rég láttalak csajszi! - ölel meg Dan, amit egyből viszonozok. Miután mindenki üdvözölt mindenkit gyalog elindultunk az innen nem messze lévő parkba. Jason hozott magával kettő pokrócot, amire le tudunk ülni, a lányok meg hoztak ételt és italt. Az úton mindenki beszélgetett mindenkivel, de én nem nagyon tudtam odafigyelni rá, mert azon kattogott az agyam, hogy hogy mondjam el a srácoknak, hogy miért nem voltam az iskolában...

- Hé, mi a baj? - Jelent meg mellettem Sam.

- Hát... el szeretnék majd nektek mondani valamit, csak az a baj, hogy nem tudom, hogy hogy... - Vakartam meg zavartan a tarkómat. Sam csak elmosolyodott.

- Nekem is lesz majd egy bejelenteni valóm! - Mosolyodik el halványan.

- De az, amit én akarok mondani, meg fogja változtatni a véleményeteket rólam! - Mondom majd sóhajtok egyet gondterhelten... Sam átvetette a karját a vállamon amolyan "haver" stílusban és úgy mentünk tovább most már a parkon belül a megfelelő helyet keresve, ahova le tudunk ülni.

- Figyelj, bármit is akarsz mondani, ugyan úgy fogunk téged szeretni, ahogy eddig is tettük, értve? - Nézett rám "fenyegetően". Halványan elmosolyodtam.

- Értve! - Válaszoltam majd felnéztem rá, mert eddig a cipőmet bámultam.

- Srácok szerintem jó lesz ez itt, nem? - Kérdezte valahonnan elölről Tina. Egy nagy fa alatt álltunk meg, ami adott elég árnyékot arra, hogy pont mindannyian elférjünk és a nap ne süssön ránk.

 Egy nagy fa alatt álltunk meg, ami adott elég árnyékot arra, hogy pont mindannyian elférjünk és a nap ne süssön ránk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A középsuli kémei - Befejezett -Where stories live. Discover now