7. Rész

1.2K 59 10
                                    

Az előző rész tartalmából...

- Azonnal megölöd!
- Caroline! Már ne is haragudjon, de nálunk ez nem így megy!
- Drága Janet! Változnak az idők!

- Hogy-hogy át jöttél ebbe a suliba?
- A nevelőm itt kapott munkát!
- Mi történt a szüleiddel?
- Hosszú történet ... nem nagyon szeretnék beszélni róla.
- Bennem megbízhatsz ... szívesen meghallgatlak

- Ti is érzitek ezt a szagot?
- Kérek minden diákot és kollégát, hogy haladéktalanul hagyják el az iskolát! 

- Srácok! Én gyors elmegyek megkeresem Nicole-t!
- Te nem mész sehova! Majd én gyorsan elmegyek és megkeresem!
- Veled megyek!

-Hol van Jack és Dan?!
- Azt hittem veletek vannak!

- Két diák bent van!
- Be kell mennünk értük! ...
- ... Ez a kötelességünk!

--------------------12:10 perc--------------------

Ahogy befutottunk a füstön, ketté váltunk, és elindultunk az osztályunk felé, hogy a táskáinkból elő vegyünk az ilyen helyzetekre alkalmas kém eszközeinket. Alig kaptam már levegőt, mikor a lépcsőn szaladtam felfelé az erős füstben... látni is alig láttam valamit. Ahogy sikerült bejutnom az osztályomba, egyből beraktam a fülesem, és már kapcsoltam is be.

- Caroline? Itt van? - Szóltam bele a készülékbe, de semmi válasz nem jött. A táskámból elő vettem egy fehér kendőt, amit mindig magamnál hordok, és az orrom elé kötöttem, majd elindultam a fiúk keresésére. Miközben futottam egyre beljebb a gomolygó füstben, megláttam egy alakot. Amilyen gyorsan csak tudtam, elkezdtem futni utána, de nem azok a személyek voltak akikre számítottam... három férfi volt, az egyik hasonlított arra, aki elakarta rabolni azt a lányt, de ő nem lehet, mivel meghalt... de király! Hány embere van még? Miért van az, hogy szinte az összes hasonlít egymásra?! Figyelmen kívül hagytam a férfiakat, és inkább a fiúk keresését folytattam. Miután végig jártam a legfelső emeletet, és nem találtam a fiúknak a nyomát, lementem az első emeletre, ahol össze futottam Nicole-el.

- Meg találtad a fiúkat? - Kérdeztem egyből.
- Igen! - Alig hallottam mit mondott a kendője mögül. - De lenne egy kis baj! - Elvettem az arcom elől a kendőt, és úgy kezdtem el beszélni.
- Kérlek mond hogy nem esett nagy bajuk! - Mondom mire Nicole megfogta a kezem, és futni kezdett abba az irányba, ahonnan jött, vagyis vissza fel a legfelső emeletre. Egy baloldali folyosóra húzott, de én egyből megtorpantam, mikor befordultunk. Nagy valószínűséggel itt történt a robbanás, mivel egy nagy lyuk tátongott a falon...

- Gyere! - Ragadja meg újból a karomat Nicole. Elmentünk a lyuk mellett, és mellette egy osztályterembe húzott, ami csak félig volt meg... 

- Mégis mit keresünk mi itt? - Kérdezem tőle, de ekkor valaki nyögött egyet, és azonnal a hang irányába futottam. - Mi a... - Kezdtem mikor megláttam Dan-t és Jacket. - Jézusom! - Tudom hogy szörnyű dolgokkal jár ez a munka, de azért azt nem akartam volna át élni, ahogy a barátaim vérben fekszenek! - Mi történt? - Kérdezem tőlük, közben leguggolok hozzájuk. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A középsuli kémei - Befejezett -Where stories live. Discover now