1.

2.7K 108 17
                                    

Vzbudí mě klepání na dveře od mého pokoje. Se zamručením otevřu oči. 

,,Dále."řeknu a dveře se otevřou a vykoukne z nich hnědovlasá hlava mého bratra Jackoba.

,,Mio promín, že tě budím jen, že už teda odlítám. Vrátím se za dva dny jestli bude všechno v pohodě." sdělí mi a já přikývnu.

,,Chceš tady nechat nějaký peníze, nebo máš ?" zeptá se jako vždy i když ví, že peníze mám.

,,Neboj brácha mám peníze." pousměju se. 

,,Fajn, jinak co jsem slyšel tak by se dneska už měl nastěhovat ten novej soused tak mi pak dej vědět jestli to je někdo slavnej." uchechtne se. Víte my vlastně bydlíme v paneláku kde jsou poměrně dost luxusní byty i my v jednom takovém bydlíme a bydlí tady i pár slavných osobností. My dva ovšem slavní nejsme,ale mohli jsme si ten byt dovolit a máme to odsud oba blízko do práce.

,,Neboj, tak pa brácha." sednu si a roztáhnu ruce aby mě objal. Přejde ke mně, obejme mě, vtisknu pusu na čelo a odejde ode mě z pokoje a následně slyším i bouchnutí dveří od našeho bytu. Vlastně tu nemáme nějak moc místností. Obývák, můj a bráchy pokoj, kuchyně s jídelnou a pak samozřejmě záchod a koupelna, ale jsou to místnosti opravdu veliké. Vylezu ze své milované postele a přejdu k obří skříni ze které si vytáhnu obyčejné skinny jeans a šedou mikynu s mickey mousem. přemístím se do koupelny kde si opláchnu obličej,vyčistím zuby a rozčeši své dlouhé tmavě hnědé vlasy s blond ombré. Poté se přemístím do kuchyně kde si udělám kafe a snídani a usadím se ke stolu pouštějíc televizi.Vlastně ani nevím co budu dnes dělat. V práci mám dnes volno. Pracuji v jednom obchodě s oblečením. Máme tam jak pánské tak dámské a jelikož miluju modu a oblečení tak si to opravdu užívám navíc je dobré komunikovat s lidmi to mě taky moc baví. Jasně, že bych si ho celý mohla řídit jen z domu,ale nechci. Ano slyšeli jste správně vlastně tak trochu ten obchod patří mně. Vím je mi devatenáct a mám vlastní obchod, ale důvody vám sdělovat nechci, alespoň zatím ne. Každopádně asi není žádné velké tajemství, že občas také nafotím několik fotek. Nejsem úplně modelka  a ani jsem ještě nikdy nechodila po mole, spíš fotomodelka sem tam nafotím s nějakou značkou nějako novou kolekci či kampan atak. Není to nic extra velkého,ale i tak mě to baví. Najednou mi začne zvonit mobil. Volá mi moje nejlepší kamarádka Abi. 

,,Ahoj Abi." pozdravím jí hned jak si mobil přiložím k uchu.

,,Čaky, hale nechtěl aby jsi jít nakupovat ? Nevím co dnes dělat a nemám náladu jen tak sedět doma." ta holka mi snad čte myšlenky. 

,,Jo to je skvělý nápad, taky jsem přemýšlela co dnes budu dělat." pokrčím si pro sebe rameny.

,,Tak já tě vyzvednu za hodinu ?" optá se.

,,Dobře,tak zatím:" rozloučím se a hovor ukončím. Dosnídám, nádobí uklidím do myčky a vrátím se do pokoje. Zapnu si písničky a usednu ke svému stolu kde mám vše líčení. Vyhrnu si rukávy u mikyny a můj pohled mi padne na mé tetování, které mám na levém zápěstí. Je to nápis Stay Strong. Na obličej nanesu make-up, udělám si linky,řasy lemující mé zelené oči přejedu řasenkou a rty červeno rtěnkou. Poté si vezmu potřebné věci a opustím byt. Pohled mi padne na dveře naproti těm našim. Na patře jsou dva byty. Jo na tyhle dveře a celkově na ten byt mám vzpomínek. Jsem zvědavá jaký bude ten nový soused. Víme akorát že to bude muž,ale jinak nic. No hlavně že už tady nebydlí Sebastian, neboli náš bývalý soused. Výtahem sjedu dolů a nastoupím k Abi do auta. Víte já řidičák ani auto nemám. bojím se řídit. 

Již spokojená se svými dnešními úlovky jedu výtahem k nám na patro. Koupila jsem si nové džíny, džínové kratásky, svetřík s Mickey Mousem a pak ještě nějaké triko a pár kravinek.Každopádně jsem spokojená. Byl to skvělý den a zase jsme s Abi prodrbali co se dalo. No znáte to, když jsou dvě holky spolu. Výtah zastaví na našem patře a já vystoupím,ale v tom se srazím s nějakým mužem a málem spadnu,ale naštěstí to ustojím. 

,,Promin." ozve se je ho hlas a já k němu zvednu sův pohled. Ihned si všimnu krásně modrých očí 

,,V pohodě nic se nestalo." pousměji se. 

,,Ehm, já jsem Niall, právě jsem se sem přestěhoval." ukáže s úsměvem na dveře .Aha takže myslím, že to je náš nový soused. Niall....Niall...No jasně Niall Horan. No tak to bude brácha koukat až mu řeknu, že máme opravdu slavného souseda přímo na patře.

,,Já jsem Mia, bydlím tady v těch dveřích naproti." uchechtnu se. 

,,Rád tě poznávám. To se ted asi budeme vídat častěji." pousměje se a je vidět, že asi neví co říct.

,,Jo to budeme, tak zatím ahoj." usměji se a přejdu ke svým dveřím.

,,Ahoj Mio." přátelsky na mě mávne a já poté zalezu do bytu. Zdál se být fakt milý, třeba si budeme rozumět. Ale musím uznat, že má fakt krásný oči. Zatřesu hlavou, zuji si boty a zalezu si do pokoje. Tašku odhodím ke skříni a ihned vytočím bratrovo číslo zatímco skočím na postel.Jakmile hovor příjme ihned začnu mluvit.

,,Brácha tak už jsem potkala našeho novýho souseda. Je to Niall Horan." 

,,Fakt? No tak máme přeci jenom slavnýho souseda. Mluvili jste spolu ?" zeptá se. 

,,Jo, prohodili jsme pár slov, zdál se být strašně milý a má fakt libový oči." sdělím mu plná nadšení.

,,Mio....." od něj už tak nadšeně nezní.

,,Neboj, říkám ti, že  už se nikdy nezamiluji do svýho souseda, prostě se neboj. Se Sebastianem mi to fakt stačilo,ale kamarádi by jsme být mohli." protočím oči nad jeho míněním.

,,No jen aby, tak hlavně že to není nějakej protivnej páprda, hale musím jít ještě něco zařizovat jo ?" 

,,Dobře, měj se." usměju se a hovor típnu. 

Je roztomilý jakej má brácha strach,abych se nezamilovala opět do souseda. No potom jak to vypadalo se Sebastianem se mu ani nedivím,ale jeho starosti jsou úplně zbytečný...


Ahoj všichni u prvního dílu. Je to první díl, takže nic extra no, znáte to,ale snad se líbil. Prosím o voltes a komentíky Niki <3 

Q: Měli jste někdy antibiotika ? 

A: Já už párkrát jo a mám je i právě ted.



Same Mistakes (N.H) Kde žijí příběhy. Začni objevovat