Na obličej nanesu make-up,upravím obočí, přidám hnědé stíny, řasenku a lesk na rty a vlasy si po chvilkové úvaze stáhnu do drdolu. Přeci jenom když budu tancovat tak se alespoň nebudu tak potit s těma mýma dlouhýma vlasama. Fajn to bych měla, ale teď příjde to nejhorší. Co na sebe ? Na cestě ke skříni mě však vyruší zvonek. To bude asi Abi máme totiž sraz u mě aby nás kluci nemuseli vyzvedávat na dvou místech. Přejdu tedy ke dveřím a otevřu je.
,,Ahoj, wow sluší ti to. Budeš se Harrymu líbit." pokývu uznale hlavou. Má na sobě tmavě modré semišové minišaty, které jsou vlastně stylově dlouhé tričko. Líčení má výraznější než já a své černé vlasy má stažené v copu.
,,Ahoj děkuju v to doufám a ty jdeš takhle v teplácích nebo co ?" zeptá se nechápavě a vejde dovnitř přičemž já zavřu dveře.
,,Ne, jen nevím co na sebe." povzdechnu si.
,,Počkej ty ? Ty co jsi vždy radila mně co si vzít na sebe teď nevíš?"zeptá se.
,,Nojo to je toho." protočím očima.
,,Tak to musíme napravit."uchechtne se a už mě táhne ke mně do pokoje. Ihned se začne přehrabovat v mé skříni.
,,Mám to." vykřikne nadšeně a podá mi její výběr v podobě podprsenky bez ramínek na kterou nejprve nechápavě hledím,ale hned pochopím když mi jako další kus podá stříbrné tílko přes jedno rameno a černé lesklé legíny. Já se do toho převleču a ona ještě přines černé páskové lodičky, které si následně také nazuji a kouknu na sebe v zrcadle. Musím říct, že to vypadá dost dobře, ale přesto si nejsem jistá.
,,Myslíš, že to je opravdu dobrý ? Není to moc málo nebo moc hodně....nebo..." přeruší mě.
,,Mio klid, vypadáš luxusně. Odhalený rameno nebo ramena se teď nosej, působí to svůdně a sexy,ale zase ne nějak nevhodně no a co si budem povídat co jinýho chceš s tvým zadkem a nohama zvolit než legíny. Neboj Niall z tebe bude paf,nemusíš bejt tak nervozní jemu by jsi s líbila i v pytli od brambor." mrkne na mě.
,,Počkej já ale přece nejsem nervózní kvůli tomu jestli se budu líbit Niallovi. Navíc se mu nelíbím, sice mi včera řekl něco jinýho,ale nejspíš chtěl bejt jenom milej. Vždyť jak bych se mohla líbit někomu kdo mě viděl týden s rýmou a kašlem a v horečkách a věř, že jsem vypadala opravu děsně." zamračím se.
,,Ne a proč teda, když ne kvůli Niallovi ? Navíc to že tě viděl při nemoci a přesto se mu líbíš naopak dokazuje jak moc se mu líbíš." ušklíbne se nejspíše si jistá svým tvrzením,. No možná má pravdu, proč vlastně tolik řeším co si obleču na sebe?
,,No....fajn možná máš trochu pravdu,ale nechci prostě vypadat blbě když budeme na veřejnosti s klukama. Není to jen kvůli Niallovi,ale kvůli jim všem." pokrčím rameny.
,,Budu dělat že ti to věřím." uchechtnu se a nato se ozve zvonek.
,,To bude Niall vypadám teda dobře ? " zeptám se a ještě si rychle uhlazuji oblečení.
,,Neboj, sluší ti to." koukne na mě pohledem aka: já vím, že jsi z něj hotová,ale nic neříká nahlas a za to jsme jí vděčná. Vezmu si tedy kabelku. A obě se vydáme ke dveřím. Když je otevřu můj pohled mi padne na Nialla, který se na mě podívá a s úsměvem mě "nenápadně" sjede pohledem, vlastně stejně jako když jsme šli dnes na tu módní přehlídku.
,,Ahoj,vypadáš zase krásně.......teda vy obě samozřejmě." věnuje nám úsměv a poté si mě přitáhne do obětí stejně tak jako následně Abi.
,,Ahoj, děkujeme."Odpovíme najednou obě a následně se všichni zasmějeme. Následně sjedeme výtahem dolů kde se venku setkáme se zbytkem kluků a pěšky se vydáme do nedalekého klubu.
ČTEŠ
Same Mistakes (N.H)
FanfictionCo když se váš bývalý soused na, kterého nemáte zrovna nejlepší vzpomínky odstěhuje ? Co když během pár dní máte nového souseda ? A co když je tím sousedem Niall Horan ? A co když nechcete opakovat ty samé chyby jako s bývalým sousedem, ale zkrátka...