22.

1.6K 78 9
                                    

Obleču si černo červené kostičkované košilové šaty sahajíc mi do půlky stehen, na obličej nanesu make-up řasenku a světle růžový lesk, vlasy si rozčešu a jsem hotová. Pousměju se na sebe do zrcadla a dojdu si ještě do pokoje pro kabelku. Brácha je v práci jelikož musel nutně jet něco vyřešit a mě by měl Ni teď vyzvednout a pojedeme na ten koncert. A jako na povel se ozve zvonek a tak čapnu kabelku a dveře otevřu. 

,,Můžeme jet ?" usměje se na mě MŮJ Niall. Bože to zní krásně.

,,Jo." přikývnu, vylezu z bytu, a zabouchnu a zamknu dveře a vydám se k výtahu,ale zastaví mě jeho ruka která se obmotá kolem mého zápěstí a tak se na něj otočím.

,,A pusu na přivítanou nedostanu ?" pozvedne obočí se šibalským úšklebkem.

,,No....já ti nevím." nasadím přemýšliví výraz. Prostě ho ráda provokuji,ale tak to není žádná novinka. Myslím,ale že on okamžitě mou hru prokouknul a tak než jsem se nadála, přitáhl si mě k sobě přisávajíc jeho rty k těm mým. Samozřejmě jsem hned začala spolupracovat. Po chvíli se od sebe s úsměvem odtáhneme.

,,Tak jdeme ?" zeptá se chytajíc mě za ruku a proplétajíc naše prsty.

,,Jo." přikývnu s úsměvem. Sjedem tedy výtahem do přízemí a dojdeme až ke vchodovým dveřím kde ale jeho ruku pustím jelikož opravdu nechci, aby to vyplavalo na povrch. On to naštěstí chápe. Nastoupíme tedy do jeho auta a vyjedeme.

,,Těšíš se ?" zeptá se, pokládajíc svou ruku na mé odhalené koleno.

,,Hodně. S Abi jsem několikrát mluvily, že půjdeme na váš koncert,ale nikdy jsme se k tomu opravdu nedostaly." pousměji se. 

,,Tak to se ti dneska asi splní tvoje přání no." mrkne na mě.

,,Tak to bude dnes již po několikátý." usměji se a poté si vyměníme řekla bych zamilovaný pohled. Než se on dál věnuje řízení zatímco mi vysvětluje jak to bude v koncertní hale probíhat.


Vstoupíme do haly, kde už probíhají přípravy. Kluci už jsou prý v šatnách takže tam teď míří i naše kroky. Ni mě chytne za ruku, jen co se za námi zabouchnou dveře.

,,Ni......nejsou tady nikde....." ani to nedořeknu jelikož přesně ví co myslím.

,,Neboj lásko, není tady nikdo kdo by prásknul že jsme spolu." usměje se na mě a já se zaculím nad jeho oslovením.

,,Dobře." oplatím mu úsměv a vydáme se chodbou dále zákulisím.

,,Tak a tady je šatna." zastavíme se u jednich z dveří. 

,,Připravená odhalit našim přátelům pravdu ?" usměje se na mě.

,,Jo." přikývnu a pevněji stisknu jeho ruku. On tedy otevře dveře a oba vstoupíme do místnosti, kde už jsou všichni. Dokonce i Harry s Abi.

,,No ahoj už jsme si říkali kde jste." řekne nadšeně Louis plný energie jako zatím vždy když jsem o potkala. Všichni se na nás podívají ale poté se zaseknou a kouknou na naše ruce.

,,No nekecej, že jste se dali konečně do kupy." usměje se Harry.

,,Dali." přikývne řekla bych pyšně Niall a poté mi věnuje úsměv.

,,Pane jo a kdy jsi mi to jako hodlala říct ?" zeptá se ABi, která mi hned skočí kolem krku.

,,Je to teprve čerstvý." vysvětlím jí když se ode mě odtáhne.

,,Vlastně jsme se dali dohromady před pár hodinama." doplní mě Niall se zasmáním. 

,,Páni, no hlavně že jste konečně spolu." usměje se Liam.

Same Mistakes (N.H) Kde žijí příběhy. Začni objevovat