O měsíc později
,,Mio zapneš mi prosím ty šaty ?" zeptá se Abi poté co si na sebe obleče své tmavě modré šaty(média). Přejdu k ní a zip na a zádech jí zapnu.
,,A teď ty mně prosímtě." uchechtnu se a tak se naše role vymění a ona pro změnu zapíná zip mně na mých červeno černých uplých šatech.(média) Aby jste pochopili o co se jedná. Jsme právě u Abi a chystáme se na jednu společenskou akci na kterou spolu s klukama jdeme.
,,Děkuju." usměji se a zkontroluji zda mé decentní líčení je dobře provedené. Je, dneska se mi to povedlo za jedna.
,,Taky se tak těšíš jako já ?" zeptá se a sedne si na svou postel,takže já jí napodobím a sednu si vedle ní.
,,No trochu,ale radši bych byla s Niallem sama u něj doma." porkčím rameny.
,,A užívala si vášnivýho sexu co ?" mrkne na mě a já jí se zasmáním bouchnu do ramene.
,,Hale nic ti do našeho sexu není." protočím očima.
,,Spíš mi jde o to, že se dnes zase budeme muset chovat pouze jako kamarádi. Nebudeme se moc držet za ruku, políbit, zkrátka nic. Maximálně si tak zatancovat,ale i to bude docela riskantní. Nesmíme být podezřelý. Už takhle náš vztah tajíme jen s posledních sil, protože už nás na rande kolikrát načapali paarazzi a i když jsme se nedrželi za ruce nebo něco, tak když nás spolu vídají často hned všichni spekulují o tom jak to mezi námi je. Abi, upřímně nevím jak dlouho tohle ještě vydržím. Vždyt ani nemůžu přidat naší fotku na ten blbej instagram." dodám s povzdechem. Takhel se poslední dobou cítím pořád. Nialla sice neskutečně miluji a ty chvilky s ním jsou ty nejúžasnější jaké jsem kdy zažila, ale pak opustíme byt a musíme se chvoat jakože nic. Je to težký. Ale vím, že jsem to tak chtěla já.
,,Tak prostě přestaňte hrát že mezi vámi nic není. Zkrátka nechte váš vztah vyplavat napovrch." navrhne.
,,Jenže toho já se bojím. Chci dál žít více méně nomrální život,bez výhružných zpráv od fanynek a fotografů, kteří mě budou sledovat na každým kroku. Nevím vlastně čeho se až tolik bojím,ale zkrátka....já nevím."
,,Neboj není to tak strašný. Fakt je že potom co se zjistilo, že chodím s Harrym tak jsme měli težký období, ale teď už se to zase klidní a ten zájem o nás opadá." pokusí se mě podpořit.
,,Já vím jen....jsem v tomhle složitá. Ale zkrátka nechci nic na našem vztahu pokazit chápeš. Je to první muž kterýho opravdu miluju takhle moc a se kterým si dokáži představit budoucnost. Je mi s ním krásně a navíc vím, že i on miluje mě." pousměju se při vzpomínce na něj. Jo když už mluvím o té budoucnosti tak brácha se bude opravdu ženit. To víte, že u chloe řekla na žádost ano. Já to říkala.
,,Já vím, není to jednoduchý." přikývne Abi a poté se ozve zvonek.
,,Kluci jsou tady tak jdeme." usměje se a tak tedy opustíme její dům. Venku u auta již stojí všech pět kluků,ale já mám stejně oči jen pro toho svého miláčka. Radostně se k němu rozejdu s úmyslem ho políbit,ale pak mi dojde, že jsme venku a mohl by nás kdokoliv vidět. Místo toho ho tedy jen obejmu,ale i tak mi to stačí. Miluju jeho obětí.
,,Ahoj lásko,chyběla jsi mi." zašeptá do mého ucha.
,,Ty mně taky." šeptnu nazpět a poté se od sebe s úsměvem odtáhneme.
,,Moc ti to sluší." sjede mě pohledem a já opět, jako vždy a stále, s rudnoucími tvářemi poděkuji. Poté si věnuji obětí s klukama a nasedneme do auta vyjíždějíc na místo akce.
,,Stejně to je strašný. Být tak blízko tebe a prakticky se tě nemoc dotknout." nakloní se k mému uchu Niall, když už jsme na akci. Spousta lidí tady tančí v párech,ale naše "skupinka" stojí se skleničkou v ruce v jednom z rohů tohohle obrovského sálu a povídáme si.
,,To mi povídej." zvednu k němu svůj pohled a trochu se opět začnu utápět v jeho studánkách.
,,Budeme dneska večer u mě ? Minule jsme nedokoukali ten film." zasměje se. Jo to naráží na to jak jsme se v půlce filmu sebrali a šli do ložnice, ehm.
,,To teda budeme páč už se nemůžu dočkat až tě budu moc políbit." kousnu se do rtu. Ni se rozhlídne kolem nás. Nikdo si nás tady asi úplně nevšímá navíc jsme celkem zakrytí našimi přáteli,takže asi proto se ke mně skloní a spojí naše rty v polibku. i když jednom jediném krátkém. Poté se jakoby nic zase odtáhne.
,,Miluju tě." usměji se na něj. Zkrátka jsem mu to potřebovala říct.
,,Já tebe víc." oplatí mi úsměv a přitáhne si mě do objetí do kterého se s úsměvem zachumlám.
,,Hale vy dvě hrdličky. Sice jste spolu opravdu rozkošní,ale my jsme tady taky." uchechtne se Louis a já se tedy od Niniho odtáhnu.
,,Nojo prosímtě, takže co se probírá ?" zeptá se můj milovaný modroočko a obmotá mi ruku kolem pasu, jelikož tu ruku nemá nikdo z cizích lidí momentálně možnost vidět.
,,Jestli je na hotdogu lepší kečup, hořčice nebo obojí." řekne naprosto vážně a zamyšleně a my se všichni začneme smát,ale přesto v této asi ne moc důležité debatě pokračujeme. Občas se hold chováme jako malé děti,ale to asi k užtému životu patří. Tyhle lidi bych za nic už nedala. Stali se takovou mojí druhou rodinou. Navíc si rozuměj i s bráchou a Chloe takže často někam vyrážme úplně všichni nebo jsme u nás a tak. Fakt tyhle lidi uzbožnuju.
Ahoj. Kratší díl, ale snad se líbil.prosím o voltes a komentíky. NIKI 💞
Jinak moje starší knížka Camp Undercover získala již 40K přečtení. Moc chci poděkovat všem co si ho přečetli. Znamená to pro mě strašně moc. Miluju vás💞 A kdo jste tenhle příběh ještě necetli tak urcite jdete kouknout.
Q: Četli jste už Camp Undercover ?
A: Já ho psala 😂😂
ČTEŠ
Same Mistakes (N.H)
FanfictionCo když se váš bývalý soused na, kterého nemáte zrovna nejlepší vzpomínky odstěhuje ? Co když během pár dní máte nového souseda ? A co když je tím sousedem Niall Horan ? A co když nechcete opakovat ty samé chyby jako s bývalým sousedem, ale zkrátka...