Capitolul 4

10.6K 673 239
                                    

Capitol dedicat lui IonelaToroican kate_d55 si ElenaPamparau
Va pup fetele

Niciodata, dar absolut niciodata in viata mea n-am sa mai spun ca ceva nu poate sa mearga prost. Cand iti e lumea mai draga si simti ca esti pe val...ei bine, valul asta ia o intorsatura neasteptata si te baga cu capul la fund...

De dimineata ma gandeam ca o sa am o zi buna, credeam ca am totul sub control dar ceva s-a intamplat si s-a dus de rapa. Nu am nimic sub control si am simtit pamantul cum imi fuge de sub picioare de o mie de ori azi.

Totul a mers pe dos. Totul!
Ma intorc nervos la birou si o vad pe diavolita urata cum ia pozitia de drepti cand ma vede.

Ea e cauza tuturor nenorocirilor de astazi. E singura vinovata ca mie nu-mi iese nimic.

- Mai am ceva azi Eva?
- La 15:00 intalnire cu dl Oliw.
- Bine.

Intru in birou si trantesc usa in urma mea de zangane geamurile.

Pun mana pe telefon si o sun pe Sasha. Cumva trebuie sa scap de frustrarea asta care zace in mine si sa o descarc pe cineva.

- Iubitule?
- Buna Sasha. Ce faci deseara?
- Merg cu Arnold la o cina de afaceri. Ce ai patit iubitule?
- Nimic. Vroiam sa ne vedem. Poti?
- Da, o sa incerc.
- Perect. La cat scapi?
- Nu stiu... Pe la 21:00 o sa fiu acolo.
- Bine, ne vedem.
- Sigur esti bine?

- Foarte bine. Explodez de fericire, ce crezi? Iubita mea, singura femeie pentru care am simtit ceva imi face programare ca la dentist. Nu pot sa te vad cand vreau pentru ca tu esti maritata... Si pentru ca ai pus banii pe primul loc in viata ta si eu am ramas de caruta, ca de fiecare data.
- Edy...

- Ce Edy? N-am dreptate? Ti-am zis ca acum am si eu bani. Lasa-l, nu mai e nevoie sa stai cu el.
- N-am ales banii pentru mine... Trebuia sa-i ajut pe ai mei, stii bine...

- Stiu! I-ai ajutat, gata. Acum pot sa-i ajut si eu daca mai au nevoie. Cat mai ai de gand sa ma sacrifici? Cand vreodata o sa ma pui si pe mine pe primul loc?
- Deseara iubitule. Deseara o sa te pun pe primul loc si o sa te fac sa uiti tot. Ne vedem la apartament, te iubesc...

Pe dracu sa ma ia. Trantesc telefonul de perete si se face bucati intr-un zgomot asurzitor. Imediat ii aud vocea vrajitoarei prin interfon.

- Sunteti bine dle? S-a intamplat ceva?
- Mai adu-mi o cafea Eva.

Scot pachetul de tigari dintr-un sertar, tinut aici pentru situatii de urgenta si-mi aprind o tigara. Nu sunt fumator inrait, dar uneori doar asa ma pot linisti...

Usa se deschide cu un clinchet discret si mama-gaia, Eva in haine de epoca intra pe varful picioarelor ca sa nu ma deranjeze.

Imi umple cana de cafea aflata pe coltul biroului si se duce in spatele meu sa deschida un geam. Hai ca asta-i culmea... De ce nu inteleg femeile ca ai momente cand nu vrei sa fii deranjat? De ce nu stau dracului in banca lor linistite cand sunt nervos?

- Ce mama dracului faci Eva?
- Deschid geamul.
- De ce? Ti-am zis eu sa-l deschizi?

Ma intorc spre ea si o surprind cu o mana pe manerul geamului si in cealalta tine cana mare cu cafea.

- Nu, dar...aa...

Imi dau ochii peste cap si-i fac semn spre usa. Se incapataneaza sa-l deschida si ma scoate din toti dracii.

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum