Capitolul 23

10.4K 696 266
                                    

Capitol dedicat lui
Vitalina79 si NicoletaRaul
😘💝😘

Eva

- Buna dimineata frumoaso.

Incep sa chicotesc atunci cand il simt pe la spatele meu cum ma ia in brate si-si baga nasul in parul meu. Nu l-am auzit cand a intrat, dar ma astept la astfel de gesturi din partea lui pentru ca in ultimul timp sunt tot mai dese.

- Buna dimineata.
- Cum a dormit fata mea?
- Bine, tu?
- Rau iubito.

Ma musca de ceafa si-mi maseaza sanii prin camasa subtire. Are chef de prostii de dimineata observ.

- De ce?
- Pentru ca am avut o mega erectie de ieri si iubita mea bineinteles ca a refuzat sa mearga la mine si sa o rezolve.

Chilotesc cand ii simt dintii pe urechie, dar si pentru ceea ce spune. Eu sunt vinovata ca el vrea sa facem sex de 7 ori pe zi? Am facut ieri de doua ori, dar gata, ajunge. Si nu ca m-as plange sau nu l-as dori, dar tin la intimitatea mea mai mult decat la orice.

- De ce razi? Iti pare bine nu-i asa?
- Nuu.

Se impinge cu bazinul in mine ca sa-mi dau seama ca problema cu 'mega erectia' nu a fost rezolvata si simt si eu o umezeala placuta intre coapse.

- Hai in birou. Hai pe canapea ca m-am saturat de scaune, birouri si pereti. Sunt batran iubito.

Ah Doamne, nu s-ar zice. La cati fluturasi declanseaza in stomacul meu si cat de tare il simt intre fese, ultima grija a mea e varsta lui.

- Trebuie sa vina Andrew.

Imi prinde un san in palma si-l strange dureros.

- Pentru tine 'domnul Andrew'... De ce naiba vine iar?
- Ahh... A solicitat programare...

Imi las capul intre parte, pe umarul lui si-i las cale libera spre gatul meu. Respiratia fierbinte si limba nazdravana imi dau de furca rau de tot.

- Al naibii, vine in cele mai proaste momente...

Stiu si sunt de acord. Ne-a mai intrerupt odata, dar cel putin eu eram linistita pentru ca avusesem parte de cel mai tare sex oral din istorie.

- Stiu.
- La cat vine?
- 9:15...

Il aud cum injura colorat si simt cum isi ia buzele dupa mine. Ma tine cu o mana dupa mijloc, la jumatatea abdomenului si ma lipeste de pieptul sau. Imi mai saruta o data ceafa si ma strange in brate cu putere.

Ce-i cu el azi de-i atat de tandru si ma tine atat in brate? De parca nu s-ar mai indura sa-si ia mainile dupa mine.

- O lasam pe mai tarziu atunci.
- Ok.
- Esti bine?

Adevarul e ca nu prea sunt. Imi simt picioarele moi si numai gandul ca o sa se indeparteze de mine si ma lasa din brate, ma scoate din sarite. Si nici vocea nu mi-a sunat prea convingatoare, sunt constienta.

- Iubito?

Ma intoarce in bratele lui si imi prinde fata intre palme. Ma mangaie pe ambii obraji cu degetele mari si simt fluturii afurisiti gata sa-si ia zborul.

- Ce ai patit draguta?
- Nimic.
- Ma minti. De ce esti suparata?
- Nu sunt, e ok.

Ma saruta pe buze usor si-mi zambeste numai cu buza de sus, asa cum stie el ca-i sta bine.

- Iesim la pranz impruna?
- Nu stiu. Cred ca ai o sedinta...
- Hai ca vedem cu facem. Daca nu e pranzul, e cina si tot iesim. E bine iubito?

Dau din cap si-mi las privirea in jos. Imi place sa ies cu el, am mai iesit de cateva ori dupa intalnirea aia esuata cu fetele, dar inca imi e rusine.

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum