Edy
Si totul merge bine, de ce mama ma-sii se incapataneaza ea sa-mi faca draci mereu? Ce-i atat de greu sa-mi faca si mie pe plac?
- Nu pot, intelege. In seara asta nu.
- Ba poti, dar nu vrei.
- Nu-i adevarat.
- O sun eu pe dna Elvira...Imi baga o privire sora cu moartea si imi inchide gura definitiv. Nici n-as mai avea cu cine sa ma cert pentru ca iese din birou, iar eu ca fraierul stau si ma uit dupa fundul ei.
Cine a zis ca femeia-i facuta din coasta de drac... Ei bine, mare dreptate a avut.
Totul trebuie sa fie numai dupa bunul ei plac. Cand vrea, cum vrea, si cel mai important, daca vrea.
Ele nu inteleg ca barbatii au anumite nevoi. Nevoi pe care le au si ele, dar cel putin nu-i atat de evident. Nu ele sunt nevoite sa mearga cu sculatoarea in pantaloni si sa se rusineze atunci cand observa si altcineva handicapul.
Si eu acum sunt cel mai handicapat. Am o erectie sora cu rusinea, iar pe Eva o doare in basca. Daca nu vrea ea, nu ma rezolva... Si ce sa-i zici? Nu...
De o saptamana de cand ne-am intors din Florida, lucrurile au mers prea bine ca sa fie ceva real din toata povestea asta, iar acum nu...
Am luat-o pe toate partile si cu frumosul si cu uratul, dar nu...
A stat la mine tot weekend-ul si nu a fost nici o problema, dar acum brusc, nu mai poate sa vina.
Foarte convenabil pentru ea, dar nu si pentru mine care in ultimele doua zile m-am obisnuit sa o impung pe unde se nimereste.
- Mai stai? Trebuie sa plec.
Isi baga capul prin deschizatura usii si pentru un moment ma intreb daca-i aceeasi secretara de acum 2 luni.
Pa aparat, pa ochelari, pa timiditate si balbaiala, bun venit frumusete. Poate nu-i schimbata atat de mult, lipsesc doar cele mentionate si hainele hidoase, dar aceste lucruri mici mi-au adus o noua secretara.
- Daca nu ma lasi sa te duc acasa...
- Pa.Isi da ochii peste cap si pleaca. Isi da parul atat de natural intr-o parte, iar eu mor pe dinauntru de fiecare data cand o vad facand gestul asta.
Ascult liftul si tot sper ca o sa se razgandeasca. Ca o sa se intoarca sa-mi spuna ca a glumit si sa-mi ceara sa o duc acasa.
E seara, e tarziu dar nu-mi vine sa plec de unul singur. Ce gasesc acasa? Pustiu. Nimeni care sa ma astepte sau care sa se bucure de venirea mea. Nici macar o secretara frumusica...
Off, viata de caine... Ma ridic cu scarba din scaun si doar pentru ca nu vreau sa mai stau nici la birou singur. Eu ala care adoram singuratatea, acum ador prezenta ei. Si-s exact pe dos.
Ajung acasa mai morocanos decat am fost vreodata si primul lucru pe care am sa-l fac, e un dus. Trebuie sa fac ceva si sa scap de problema dureroasa. Poate un dus rece.
Imi vine sa-mi dau palme de oftica. Ce sa mai fac eu cu ea ca sa o conving sa ma accepte? Acum e totul bine si frumos, radem si ne simtim bine, iar in doua minute imi toarna o galeata cu apa rece-n cap. Cand sa suflu si eu usurat, face ea ceva si ma aduce la realitate.
Intru in dormitor si inchid ochii. Eva... Mirosul ei... Parfumul ei dulce inca e un camera mea si ma imbie.
Of femeie afurisita. De ce nu putem si noi sa fim ca orice cuplu normal? De ce te incapatanezi atat sa ma tii la distanta?
Ba ma vrei, ba nu ma mai vrei. Ba esti afectuasa, ba ma respingi.
Cine sa mai inteleaga femeie?
Intru in baie repede, numai sa scap de mirosul ei. Parca ar fi un parfum numit 'Eva' si tocmai ce s-a spart o sticluta intreaga.
Bineinteles ca in saptamana asta care a trecut am avut si un mega motiv de cearta, si anume folosirea prezervativului.
Am facut o gafa mare in Florida si am uitat de protectie iar Eva parca a innebunit de atunci. Oricat de dornica si exciatata ar fi, niciodata nu a uitat sa ma intrebe daca mi-am pus 'caciulita'...
Penibil.
Eu m-am simtit atat de bine si liber... E o senzatie minunata pe care nu o mai experimentasem niciodata. Mi-a placut si i-am propus sa continuam asa, mai ales ca suntem amandoi sanatosi si nu mai avem relatii cu altii, dar a innebunit si mai rau.
Am crezut inintial ca nu-si doreste copii, dar m-a contrazis.
Si intrebarea mea este, daca isi doreste, ce o retine sa faca unul cu mine? Intrebare fara raspuns insa, pentru ca imediat ce i-am pus-o, a tacut mai ceva ca o muta.
Eu pe de alta parte nu pot sa spun ca-mi doresc cu disperare, dar as vrea ceva care sa o tina langa mine. Orice. Si daca asta presupune un copil, sunt gata sa ma sacrific si s-o las gravida.
Si din nou dam peste acelasi nu categoric. Nici eu nu mai inteleg ce vrea de la mine.
Totul a fost bine si frumos, lasand la o parte cearta asta, cheliosul pulii mele a disparut definitv din peisaj si noi ne-am tras-o ca in filme.
Nu pot sa ma plang, dar totusi o vreau langa mine mereu.
Pana si casa mea mi-a devenit dusman in absenta ei. Oriunde ma uit, imi amintesc de ea.
In fiecare coltisor al bucatariei e o urma a ei, in living in amintesc cum ne-am uitat la film, eu stateam in poala ei si ma mangaia usor pe par, iar de dormitor nici nu mai zic.
Mi-e si groaza sa ma uit spre pat pentru ca stiu ca o voi vedea cum imi zambeste lasciv, goala pusca, asa cum a fost aseara.
Ies din dus si injur porcos pentru ca stiu ca nu ma asteapta nimeni sa ma certe pentru ca am stat prea mult sau pentru ca las urme pe parchet. Oare sunt nebun? Imi lipsesc cacaturilr astea care ieri ma enervau la culme?
Of Eva... Vreau sa o sun. O sa incerc sa o sun si o sa ma milogesc de ea cu cerul si pamantul sa vina la mine. Si daca nu accepta nici de data asta... N-am ce sa fac...
O sa beau ca un porc si ma culc, sa treaca mai repede timpul si sa o revad. Atat mi-a mai ramas, ziua de maine. Mereu ziua de maine.
Sau... Mi-a vebit o alta idee. Ma duc dupa telefon cu gandul sa-i spun ca-s bolnav. Daca ii spun ca mi-e rau si am nevoie de niste pastile, sigur o sa vina. Nu o lasa nici pe ea inima sa ma stie bolnav, asa cum nu ma lasa nici pe mine atunci cand nu o am aproape.
Un mesaj... Oare imi face o surpriza si vine singura? Am reusit sa o chem cu puterea mintii?
Nu. Mesajul e de la Justin. Mm, ciudat...
'Frate, Edna mi-a spus sa nu ma bag, dar ca intre barbati... Se pare ca Eva ta e cu un chelios la mine in restaurant... Nu stii nimic de la mine.'
Va doresc lumina in viata, iubire in suflet si zambet pe chip. Paste fericit!
La media va astept sa ciocnim un ou rosu impreuna si sa spunem Hristos a Inviat!
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomansaEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...