Capitol dedicat lui
miti18 si frumushikaroshcata
😘💜😘Edy
Rabdare Eduard, rabdare ca-i rupta din rai...
De vreo doua zile tot imi repet treaba asta si-mi ordon sa am rabdare, dar nu stiu cat mai pot. Sunt incordat ca dracu si plin de nervi ca nu stiu ce miscari face Eva pe la spatele meu.
Dar... Rabdare...Nu m-am mai atins de ea si n-am mai facut prostii din ziua in care mi-a dat nenorocita aia de veste pentru ca vreau sa o fac pe ea sa vina la mine.
Vreau sa recunoasca macar pentru ea ca ma doreste si are nevoie de mine ca sa fie fericita, si atunci cand o va face, imi va cadea in brate, asa ca rabdare...
Am incercat in fiecare dimineata sa ajung inaintea ei la birou si i-am lasat un trandafir, pentru ca asta cica le place.
Am fost nevoit sa fac cercetari dar de data asta am apelat la Sofia pentru ca spre deosebire de celelalte doua pupeze, ea stie sa-si tina gura si nu rade. Cel putin nu rade in fata mea...
Flori, cadouri, atentii si alte cacaturi, dar iata cum am ajuns eu sa ma trezesc cu noaptea in cap ca sa am timp sa trec pe la florarie.
Si cei mai grav e ca-mi place... Cand o vad intrand in birou cu cana de cafea si rosie in obraji de la gestul meu, sau felul in care ma priveste timid pe sub gene...
Imi place de mor tatonarea asta dar ideea e ca oricat de placut ar fi, problema din nadragi nu mi-o rezolva.
M-a sunat Sasha ieri ca sa ne intalnim la apartamentul nostru si i-am spus sec faptul ca nu mai exista. A doua zi dupa cearta noastra am sunat sa termin contractul de inchiriere pentru ca eram prea nervos.
Si poate as fi putut sa gasesc alta varianta pentru a ma intalni cu ea, dar adevarul e ca n-am vrut. Sasha ma asteapta, Eva nu. Spun pe punctul sa o pierd si pe ea si sa fiu al naibii daca de data asta nu o sa lupt.
Nu pot sa repet de doua ori in viata aceeasi greseala, mai ales ca stiu cat am suferit dupa Sasha. Nu mai vreau. Eva chiar e a mea si asa o sa ramana.
Sasha a fost mereu mai libertina... Si cand era de mana cu mine se uita dupa altii, drept dovada si ceea ce mi-a facut.
Bine, tradarea e cam aceeasi, cu singura diferenta ca Eva il avea dinainte si Sasha l-a gasit in timp ce eram impreuna.
Cert e ca pe Eva chiar nu-mi doresc sa o pierd, si am ajuns sa fac tot felul de cacaturi, numai sa-i vad ochii aia scanteietori. Ca acum, cand ma chinui de cateva minute bune sa fac o amanarat de cafea.
Acasa imi iese, dar acum nu ma descurc deloc cu panarama asta de aparat, zici ca-i mutant, cu o gramada de butoane si beculete.
Cred ca s-ar bucura sa o astept si cu cafeaua, nu? Adica trandafir, briosa si o cana de cafea... Suna bine, sunt un cuceritor inascut, ce sa mai zic de mine.
Oo da si un geniu pentru ca tocmai ce a inceput sa curga cafeaua. Zambesc ca prostul si ma sprijin cu o mana de marginea mesei.
Cum as putea eu sa fac sa o rapesc? Sigurul stres, major, il am cum sa o fac sa mearga la mine acasa si sa-i bag mintile in cap. Stiu ca daca ne-am culca impreuna si mai ales intr-un pat, ar fi a mea fara sa clipeasca si poate as reusi sa smulg de la ea o promisiune.
Trebuie sa aud din gurita ei ca ma vrea numai pe mine si ca nu se mai gandeste la labagiul ala. Dar gata, refuz sa ma gandesc la el pentru ca ma apuca iar nebuniile si nu vreau sa o dau in bara.
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomanceEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...