Edy
- Mai e cineva pentru azi Eva?
- Nu domnule.
- Bine.A fost o zi data naibii. Sunt obosit si incordat ca un arc si nu stiu cum sa abordez discutia cu ea...
- Pot sa plec domnule?
La naiba, nu! Inca nu s-a terminat ziua, mai avem noi doi o treaba de rezolvat, dar cum sa-i spun asta fara sa par un obsedat?
Tot ce-mi vine acum in minte e 'dupa ce facem sex' sau 'vino sa facem sex intai'... Nu merge...
- Te grabesti undeva Eva? Te asteapta cineva acasa?
Spune nu... Te rog sa spui 'nu' ca sa nu fiu nevoit sa fac crima de om pentru tine.
- Nu, dar... E tarziu si...
Perfect! Sa mai stea atunci. Trebuie sa gasesc eu o modalitate de a-i spune ce vreau de la ea. Doar mai devreme a fost de acord ca vom continua sa ne-o tragem impreuna. N-am apucat insa sa stabiles si cat de des... Zilnic ar fi ideal.
- Dle...
- Ce-i Eva?Sta in usa biroului cu un caiet mare si cartonat in brate si se uita in pamant...
In acest moment pot sa jur ca imi va face o surpriza de care nu voi fi tocmai fericit. Dar despre ce poare fi vorba? Oricum, ceva neplacut, cu siguranta.
- Inchide usa Eva si vino aici.
Da din cap speriata in semn ca nu si se uita la mine pe sub gene. Gata, stiu! Vrea sa arunce bomba si sa dispara...
- Bine, stai acolo daca vrei. Ce vroiai sa-mi zici?
Se bataie dupa un picior pe altul si probabil isi cauta cuvintele ca sa fie socul cat mai mic. Tot ce vine din partea ei insa e o surpriza colosala si acum, dupa mimica pe care o are, ma astept la ce-i mai rau.
Astept cu toata rabdarea pe care nu o am si cand vad ca tace si isi admira incaltarile, ma apuca pandaliile.
Stiu eu cum sa te fac sa te enervezi si sa explodezi draguta... Nimic mai simplu... Dracii tai ma umplu pe mine de energie si ma excita mult mai tare decat sunt deja.
- Vrei sa facem sex Eva? Deaia ai venit?
Ii ranjesc draceste si-i urmaresc sumedenia de emotii care ii brazdeaza chipul. 'Da', 'chiar iti doresti?', 'esti un porc', 'niciodata', 'ia-ma'...
- Nu. Niciodata nu o sa mai fac aceeasi greseala. Vroiam sa-ti spun ca au trecut 20 de zile de cand mi-am dat demisia si azi plec. Defapt nu. Acum plec si nu vreau sa te mai vad toata viata mea.
Vine bataioasa si-mi tranteste pe birou rahatul ala pe care il tine in brate cu atata adoratie...
Banuiesc acum ca fata mea este traversata de soc pentru ca imi zambeste superior. Surpriza surpriza, dar asta le intrece pe toate.
- Despre ce vorbesti? Imi aduc aminte ca m-am sters la cur cu demisia ta...
- Asa ai crezut. Am fost in preaviz 20 de zile dar acum plec. Ramai sanatos.Imi intoarce spatele mandra si se indreapta spre usa, iar eu scot prima amenintare care imi vine pe limba.
- Te dau in judecata Eva! Demisia ta nu exista.
- S-o crezi tu. Am inregistrat-o in condica si nu mai ai ce sa faci.
- Am rupt-o...
- Uita-te aici Einstein. Stiu ca sunt urata, dar nu ma lua de fraiera.Se intoarce sa i mi deschida caietul ala nenorocit si vad notata 'demisia' si cu un numar acolo plus data.
- Ce-ai asta Eva?
- Demisia. Nu mai ai ce sa faci. Plec.
- S-o crezi tu pe asta...
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomanceEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...