Capitolul 33

9.7K 678 56
                                    

Capitol dedicat lui RedPie123,
wyzyxy si Tae_4ever
😘💖😘

Edy

Dansez cu Eva, dar nu stiu cum sa fac sa-i acopar spatele ala gol. Numai eu am dreptul sa-l vad, la toti ceilalti imi vine sa le scot ochii.

Am incercat sa o intorc cu spatele la mine si sa inventez un nou tip de dans, dar s-a prins de schema si n-a vrut.

E prea goala, prea mulata, prea frumoasa si expusa. Am spus ca ma asteptam sa nu poarte vechile ei tinute, dar asta este prea de tot. Adica as fi preferat-o in una din fustele ei decat asa.

- Ce-i cu tine?
- Ce-i cu mine?
- Eduard... Esti incordat tot, ce ai?
- Nimic iubito.

O pup pe varful nasului si ma intorc la activitatea mea de baza. Inspectez imprejurimile si cand vad vreun labagiu ca se uita spre femeia mea, il atentionez din priviri sa-si vada de treaba.

De ce dracu am rupt eu ochelarii aia si nu i-am pastrat pentru astfel de situatii?

Dar cine s-ar fi gandit ca urata de Eva se va transforma in frumoasa Eva? Sau ca eu o sa ajung atat de innebunit dupa ea incat sa-mi pese?

- O sa ramana si Alex...

Cat ma bucur... Abia astept sa se iveasca un motiv sa-i sparg fața.

- Ok.
- Nu te deranjeaza?
- Atat timp cat pastreaza distanta, nu.

Se ascunde mai bine in bratele mele, multumita de raspuns.

Ceea ce nu trebuie sa stie ea, e ca la primul gest al fraierului, de orice natura ar fi el, o sa si-o fure.

- Promite-mi ca stai cuminte.

Zambesc stramb si-mi tin buzele strans lipite. N-am de gand sa promit nimic.

- Iubitule?
- A?
- Promite-mi.
- Nu te gandi tu la asta.

Se retrage putin, cat sa ma priveasca incruntata.

- Serios acum, termina. E...
- Ce e?

Daca spune ca e iubitul ei o omor cu atatia martori. Nu-mi pasa.

- E absurd.
- Aaa.
- Vine Danny, lasa-ma sa dansez si cu el.

Mda, cum sa nu. Acum si-a gasit si asta sa vina si sa danseze. El n-are gagica? Sau altceva mai bun de facut?

O las din brate cu oftica si ma duc sa ma sprijin de o masa. Unde naiba e mascariciul ca nu-i luceste chelia pe nicaieri.

- Ai pierdut-o deja?

Si iata-l... Apare de nicaieri si e clar ca o cauta cu lumanarea...

- Am avut-o mai mult decat tine, oricum.
- S-o crezi tu, tot la mine se intoarce.

Ma intorc spre el cu o spranceana ridicata si incerc sa-mi potolesc demonii care ma inghiontesc sa-i sparg fata.

Asta urmareste, sa ma faca sa dau in prezenta ei si sa o supar. Dar eu n-am s-o supar... Am sa dau, dar fara sa ma vada ea.

- Viseaza.
- Cat crezi ca o sa te tina iubirea asta? Eva vrea o familie, stabilitate si sa se simta protejata.

Sau poate o sa fac in asa fel incat sa nu ma vada ea cand dau, gasesc eu ceva...

Cel mai naspa e ca are dreptate cheliosul. Eva nu-i femeie de aventuri, vrea o casa plina cu copii iar eu nu cred ca pot sa-i ofer asta.

- Si nu-mi spune, tu esti cel mai potrivit pentru toate astea...
- Crezi sau nu, chiar sunt. Visam la o viata impreuna de cativa ani.
- De ce ai lasat-o daca o iubesti asa mult? De ce ai stat ca prostul sa ti-o fur eu?

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum