Capitolul 50

12.7K 773 193
                                    

+18 interzis minorilor!!
Edy

- Jur sa te iubesc o viata. Sa-ti fiu sprijin si cel care iti va sterge lacrimile de bucurie de pe obraji. Sa-ti fiu sot, iubit, prieten si amant.

Ma incrunt la adunatura de narozi care incep sa rada atunci cand aud asta. Aici e o treaba serioasa, vorbesc din inima, nu ca sa rada ei. Sotia mea graviduta are un apetit sexual care m-a facut sa scot si sotul si amantul din mine, dar asta ramane secretul meu.

- Esti mama copiilor mei si pentru asta dragostea mea infloreste in fiecare zi. Te iubesc azi si jur sa te iubesc pentru toata viata.

Ma aplec sa o sarut, dar idiotul de popa imi spune ca nu a sosit momentul acela. Strang din masele si astept sa-mi spuna si Eva ce simte.

- Jur ca te iubesc si o voi face prin fiecare respiratie a mea. Esti sotul meu, tatal copiilor mei si totul pentru mine. Numai tu stii sa-mi aduci zambetul pe buze si in inima. Te iubesc azi si jur ca te voi iubi o viata.

Se ridica si ea sa ma sarute si de data asta nu-l mai ascult pe preot si imi unesc buzele cu alea ei.

- Va declar casatoriti. Poti saruta mireasa.

Sa fii tu sanatos ca eu o sarut. Stiam ca asta urmeaza si pentru ce sa mai astept dupa el daca vorbeste atat de greu?

Imi bag limba in gura sotiei mele si aroma de menta ma face sa-mi pierd mintile.

Afurisitul de Logan nu m-a lasat sa o vad aseara si daca ar fi dupa mine i-as da naibii pe toti si as face dragoste cu sotia mea aici, in fata altarului.

Ii sarut mana cu inelul de logodna si verigheta si ii zambesc ghidus, cu gandul la ce va urma.

O tin strans lipita de mine cat primim felicitarile familiei si cu nervii intinsi la maxim le spun tuturor ca noi ne retragem.

Daca aseara i-am ascultat si am dormit ca prostul singur in tot patul, acum vreau sa recuperez. Platesc o masa pentru ei la restaurantul lui Justin, dar noi avem lucruri mai importante de facut.

- Nu stam putin iubitule?
- Nu mai stam deloc nevasta.

O iau in brate si iesim din biserica in aplauzele tuturor. Sunt din familie, nu se suparata.

- Esti nebun...
- I-am avertizat de ieri iubito ca asta am sa fac daca nu te lasa sa dormi cu mine.

Chicoteste si o bag in masina, impodobita toata cu flori si baloane.

- Unde ma duci?
- Acasa, plecam mai tarziu in luna de miere.

Nu avem ora fixa pentru ca mergem cu avionul lui Logan si eu am o urgenta. Vreau sa vad cum se simte sa faci dragoste cu sotia ta.

- Baiatul meu ce face? Te-a suparat?
- E bine, da din picioruse. El nu ma supara niciodata, doar taica-su.

Ma uit zambind la ea si ridic mainile noastre unite pentru a o saruta pe a sa.

- Te iubesc nevasta.
- Suna ca naiba, spune si tu 'sotia mea'.
- Te iubesc sotia mea.

Zambeste si ochii frumosi, machiati discret imi transmit certitudinea ca vom trai fericiti o viata. E cea mai frumoasa si sexi sotie din lume si nimeni n-are cum sa conteste asta.

- Ma iei in brate?
- Bineinteles, imediat.

Opresc masina in parcarea subterana si ii dau roata pentru a-mi lua sotia in brate.

Faptul ca am fost mult mai atent cu ea in ultimele doua luni de cand ne-am declarat iubirea, a scos la iveala o Eva alintata si dulce. Si sa fiu al naibii daca pot sa-i rezist, orice mi-ar cere. Execut ca un orb, fac tot ce-si doreste, dar spre norocul meu nu exagereaza iar mie imi face placere.

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum