Capitolul 37

8.3K 663 225
                                    

Capitol dedicat lui nicole-ice-cream
😘💖😘


Eva

- Buna Alex.
- Buna iubito.

Aceeasi fata zambitoare si atitudine curtenitoare. Se ridica de la locul lui si-mi trage scaunul sa ma pot aseza. Ma saruta usor pe obraz si-mi tine scaunul. Galant.

- Imi place aici.
- Da, si eu sunt pentru prima data, dar am inteles ca e unul dintre cele mai bune restaurante.

Zambesc stramb, dar ii dau dreptate. E frumos si luxos.

Imi framant mainile in poala si am o stare de agitatie care imi cuprinde tot corpul. Nu stiu de ce, poate teama ca sunt aici cu Alex, iar Eduard nu stie nimic. Sper sa nu afle, ca am pus-o amandoi. Ne face pachet si ne trimite pe luna...

- Ce bei?
- Nimic.

Ridica o spranceana la mine si ma vad nevoita sa rectific.

- Orice.
- Vin?
- E perfect.

Face semn unul ospatar sa vina spre noi, dar acesta este oprit si vine altcineva. Un barbat solid si plin de tatuaje pe maini ii ia ospatarului meniurile din mana si vine la masa noastra.

- Buna seara.

Ne inmaneaza meniurile, dar are o voce dura si mi se pare ca se uita ciudat spre mine. Poate doar mi se pare.

- Cu ce va servesc?

Ma uit spre el si el se uita la mine urat. Omul asta latra, nu vorbeste. Si care mama ma-sii e graba? Nici n-am apucat sa deschid meniul.

Ma incrunt si as vrea sa-i zic vreo doua de dulce, dar intervine Alex.

- Doua pahare de vin.
- Aici servim doar la sticla!
- O sticla atunci. Vin alb, demidulce?

Ma intreaba pe mine daca sunt de acord si dau din cap ca da. M-a cam derutat badaranul asta...

As fi tentat sa ma ridic de la masa si sa-i spun lui Alex sa plecam, dar deja idiotul pleaca cu comanda.

- Hai sa ne hotaram si ce mancam.
- Mai tarziu Alex.
- Doar sa ne hotaram, dam comanda mai tarziu.

Imi dau ochii peste cap si-mi bag capul in meniu. Ce-i cu toata lumea azi? Alex arogant, ospatarul zici ca are un băț infipt in fund...

Nu apuc sa trec de prima pagina ca imi este trantit un pahar in fata si imediat vinul in el. Eee, pana aici ospatar neobrazat.

- Ce-i cu tine?
- Ce-i cu mine?
- Te porti cam urat cu clientii nu ti se pare?
- Nu.

Oparitul naibii. Cine-i nesimtitul asta? Adica vin intr-un restaurant de lux ca sa ma simt bine, dar daca ma duceam la un hot dog eram servita mai frumos.

- Asculta aici...
- Eva, ce se intampla?
- Lasa-ma Alex. Asculta aici aaa...aaa...cum te cheama ca n-ai ecuson?
- Justin.
- Asculta aici Justin, imediat ce ies din carciuma asta, am sa-ti fac reclamatie.

Isi da ochii peste cap si zambeste in barba, se intoarce si pleaca. Nu prea departe insa. Se opreste la doua mese langa noi, isi strange mainile in fata si ne priveste. Ma uit si eu chioras la el si se face ca ploua.

Am cerut cumva bodybuard si nu mai tin minte?

- Hai sa ciocnim iubito.
- Pentru ce?
- Pentru noi.

Mda... Imi iau privirea de la Justin si ciocnesc paharul de vin de al lui Alex. Asta pana la urma, de ce m-a mai chemat aici? Sa-mi faca draci si sa cert si cu Eduard?

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum