Capitolul 11

11.5K 734 491
                                    

+18 interzis minorilor!!

- Vezi ca nu patesti nimic daca sunt aproape de tine?

Ochii aceia frumosi ma privesc uimiti, dar prin rama groasa de ochelari.

Imi iau o mana de pe mijlocul ei si ii dau ochelarii jos de pe nas. Frumoos. Mult mai frumos si placut. Maronul ochilor sai ma tulbura pana...in stomac. Da, acolo simt ceva aiurea.

- Spune-mi ceva Eva.

Orice. Vreau sa o aud vorbind fara sa se balbaie. Stiu ca poate sa faca asta. Si repede pana nu-mi pierd mintile.

Miroase bine, e moale si maleabila in mainile mele de parca ar fi coca de cozonaci.

Ritmul respitatiei precipitate ii face pieptul sa se lipeasca de al meu si fara prea multa imaginatie pot sa-i simt sanii. As putea sa ma arunc tot in foc si sa jur ca-s numai buni de supt si lins.

Numai o fractiune de secunda, cat mi-a luat sa clipesc, le-am si vazut forma. Mici si roz, dulci si aromati, țepoși pe cerul gurii mele.

- Ce faci?

Imi ridic privirea de la nivelul lor si ma uit iar in acei ochi frumosi. Parca ceva s-a schimbat in ei, parca mica vrajitoare excitanta imi citeste gandurile si e de acord cu mine.

- Iti arat ca nu patesti nimic daca esti langa mine. N-am sa musc din tine Eva.
- Bine.

Doar atat? Nici un 'lasa-ma', 'da-mi drumu', nimic? Poate totusi sunt pe drumul cel bun cu ea si-i place.

- Vrei mai mult?

Fiind strans lipiti, pot sa-i simt cu usurinta frisonul care o strabate. Daa, vrea mai mult dar nu are curajul sa mi-o ceara.

Isi lasa privirea la nivelul buzelor mele si inghite in sec. Isi musca usor buza de jos cu ochii inca atintiti pe gura mea si asta activeaza ceva din mine.

Ii bag o mana in par sa-i imobilizez capul si-mi lipesc gura de a ei. Ii sub usor buzele si o strang intre dinti pe cea de jos, putin mai tare decat facea ea inainte.

Scoate un geamat ragusit si-si deschide buzele supusa. Doamne cat e de bine. Si de dulce, si de mentolata...

Continui sa-i explorez gura si sa-i savurez aroma, dar o simt cum isi ridica mana timid pe pieptul meu. Curaj iubito, atinge-ma ca n-am sa dau inapoi...

Are palma pe piept si si-o lasa moale in directia inimii. Ce-i asta? Ce incearca sa faca?

Si-o ridica repede si o lasa pe gatul meu, acolo unde se simte pulsul cum a luat-o razna. Incearca sa ma faca de minte, dar nu am sa o las...

Ma adancesc in gura ei calda si-i sug limba cu pofta. Aroma de menta ma umple de o pofta nebuna de ea. Ii sug buzele usor si atunci cand vrea sa se retraga, o las. O las sa dea cativa centimetri inapoi si sa ma priveasca.

O vreau. O vreau cu disperare, cu foame si cu... Poc! Ce naiba?

Nu stiu ce s-a intamplat si cand, doar imi duc mana la obrazul drept ca simt ca ma ustura.

- Eva?!
- Sa nu te mai atingi de mine niciodata!

Iese ca vijelia din birou in timp ce eu imi masez obrazul. Nebuna asta m-a pocnit? A avut tupeul sa dea in mine?

Ies si eu din birou cand ma dezmeticesc cat de cat si o gasesc cu degetul pe butonul liftului.

Stiam ca o sa fuga, asta-i Eva. Fuge din calea mea ca o virgina afurisita, de parca eu as fi singurul nebun dintre ei si mai ales, singurul care-mi place.

Minte. Ma vrea si azi o sa ma aiba. S-a facut mica de tot, una cu peretele si ma urmareste cum ma apropii.

- Unde fugi?
- Acasa. Lasa-ma, s-a terminat programul si...
- ...si eu ti-am zis ca nu pleci nicaieri. Programul ti se termina cand zic eu!

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum