Capitol dedicat lui AlexandraD03
la multi ani draga mea
💋🎉🎊🎆💋
+18 interzis minorilor!!Edy
- Hai iubito, nu mai da inapoi ca stii ca nu te poti ascunde de mine.
- Nu...aaa...vreau...Mincinoasa mai mare decat ea n-am vazut in toata viata, si slava Domnului, Sasha e meseriasa in deastea.
Imi deschei si ultimul nasture de la camasa si o trag peste umeri. Hehe, uita-te iubito si saliveaza ca stiu ca-ti place.
- Vrei sa vin eu dupa tine?
- Nu.
- Atunci fii fetita cuminte si hai la mine.Inghite in sec si mai da inapoi un pas. Sunt eu nebun sau daca refuza vehement propunerea mea ar fi iesit din birou? Si cum sta si ma priveste cu ochii bulbucati spectacolul pe care i-l ofer... Ii place nu? Stie ca n-ar trebui dar nu poata nici sa dea cu piciorul.
- Baby...
- Nu.Zambesc sexi si imi duc mana la curea. Era placerea ei sa o desfaca, dar cum azi e mai timida, ii fac eu striptease. Stiu ca sunt prost in dragoste, dar cu corpul meu nu mi-e rusine.
- Vrei sa faci tu asta iubito?
Da din cap ca nu iar de data asta face un pas in fata ca sa vada mai bine ce fac eu la umbra biroului. Asa papusa, inca unu si inca unu iar apoi te inhata tigrisorul tau.
- Ea...
- Las-o pe ea... Nu mai exista, acum esti tu.Si jur ca vorbesc serios. In momentele astea numai Eva stie cum sa-mi potoleasca erectia. E perfecta pentru asta, cea mai buna.
Trag cureaua cu putere din prima gaica si scoate un 'lip' nerabdator. Eva mea este strabatuta de un mic soc si mai face un pas in fata.
- Vrei sa iesim impreuna iubito? Sa stie toata lumea de noi si sa recunoastem ca...
- Nu!Bineinteles ca nici eu nu as fi vrut inca sa ma afisez in lume, dar faptul ca a refuzat ea, imi ia o piatra de pe inima.
Cine a zis ca femeia perfecta nu exista, nu a intalnit-o pe Eva, si bine a facut. Ea este a mea si asa o sa ramana.
Poate nu e ea perfecta in intelesul
clasic. Nu te face sa intorci capul dupa ea pe strada, nu-i o mare vedeta imbracata, dar dezbracata...Si Dumnezeu mi-e martor ca o prefer asa si-mi place ca numai eu ii stiu valoarea. Decat papusa imbracata si gaina dezbracata... Mai bine invers.
Plus ca nu-mi fac griji ca trebuie sa o apar de privirile flamande ale ratatilor.
- Trebuie...aaa... Andrew...
E cu ochii atintiti pe fermoarul de la pantalonii mei si logic ca se balbaie. Altfel cum?
- Cine?
- Dl Andrew...
- La cat?
- 12.
- Avem timp. Si oricum nu poate sa intre fara sa-i dam noi drumul. Vino aici.A facut cate un pas mic in fata si acum sta fix in fata biroului. Nu poate rezista tentatiei, stiu pentru ca nici eu nu pot.
Ii intind mana peste birou si se uita la ea nehotarata, iar eu la mimica ei. Isi doreste sa o accepte dar ii e frica.
Jur ca n-am s-o fortez in nici un fel. Decizia e a ei si daca vrea acum sa plece, nu o voi urma. Are dreptate ca nu sunt cea mai potrivita persoana pentru ea, dar o doresc.
Isi pune usor degetele reci in palma mea si imediat isi ridica privirea spre mine. Daca ochii ar vorbi, ai ei mi-ar spune 'te doresc cu disperare'.
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomanceEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...