Capitol dedicat lui ameliaara
La multi ani draga mea si toata fericirea din lume alaturi de
parinti, sot si bebe 😘💖😘Edy
- Ce-i asta Eva?
Simt cum ma incoltesc dracii din toate partile si mi se urca in cap cu o viteza incredibila. Nu se poate asa ceva, e peste purerea mea de intelegere.
- Eva?
- Aaa...O pun cu doua maini hotarate pe picioare si tip la ea sa se imbrace. E atat de mincinoasa si prefacuta... M-a dus cu zaharelul atat timp.
- Imbracate azi!
- De...Ma uit urat la ea si inghite in sec. Pana unde are de gand sa mearga cu minciunile sau cat crede ca o sa-i mai mearga cu balbaiala asta?
- Pentru ca tocmai mi-am dat seama ca esti cea mai mare mincinoasa balbaita dupa fata pamantului. Imbracata si mergi.
Ii fac semn din cap spre usa biroului si incerc si eu sa ma aranjez putin sa nu par ca eram pe punctul de a face sex in birou. Mai tarziu pot sa par oricum pentru ca am de gand sa fac sex, dar intr-un pat.
- Ce vrei sa faci?
- Eva, gata. Poate ca sunt eu prost, dar pana aici ti-a fost cu mine.Se uita speriata si ingrijorata si daca nu as fi aflat acum doua minute cat poate sa minta, probabil m-ar fi induiosat.
Iese din birou zbarlite si se aseaza pe scaun. Hai ca nu prea ne intelegem azi...
- Iubito, nu ma face sa-mi pierd rabdarea... Mergi singura sau te iau pe sus?!
- Unde sa merg? Ce ai?
- Eva, nu cred ca eram chiar atat de beat incat sa nu mai tin minte absolut nimic...Inghite iar in sec si incepe sa tremure, dar cel putin isi ia geanta si merge spre lift. Fata buna.
Intru dupa ea atunci cand usile se deschid si incerc sa raman imun la mirosul pe care-l lasa in urma.
Stam amandoi incordati, ca doua statui pana ajungem in parcare si nu trebui sa-i mai spun nimic pentru ca merge singura si se opreste langa masina. Ii deschid portiera si o privesc dar nu zice nimic si nu schiteaza nici un gest.
Bine face ca daca ar deschide gura, as strange-o de gat fara sa clipesc.
- Vezi cum faci sa scapi de sarmele alea din gura pana ajungem acasa.
O vad cu coada ochiului cum si le scoate din gura si mai senina ca o zi de vara, deschide geamul si le arunca.
Poftim atitudine impertinenta la ea... De ce nu comenteaza? Face tot ce-i zic si vrea sa para spasita, dar eu stiu mai bine... Incearca sa ma faca de minte si sa ma pacaleaca... Sa cred eu ca-i fata buna si are ganduri curate, cand, de fapt ea e dracul gol.
Pff explodez, nu mai pot... A fost atat de aproape de mine in tot timpul asta, si eu ca prostul n-am stiut... Si nu vroia sa se dezbrace ca-i timida ea... Prefacuta naibii, nemernica...
- Intalnirile...
- Taci! Nu-i problema ta!Sa-mi bag piciorul in ele de intalniri si in ea de viata! De ce trebuie sa fie atat de plina de rahat si fara nici un strop de miere?
De ce atunci cand scoti putin nasul din balega si zici ca poti sa respiri, te trezesti tras la fund si inecat in fecale? Futu-i...
Trag un pumn la volan si aud un suspin din dreapta... Ar face bine sa taca in pula mea ca numai ea e vinovata pentru situatia asta.
- Ia telefonul meu si suna la firma. La receptie.
Executa cuminte ordinul si da telefonul pe difuzor, cat mai aproape de mine ca sa ma aud probabil. Am ultima fita de telefon care s-ar auzi si din portbagaj, nu caramida ca a ei, dar las-o asa.
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomanceEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...