Capitolul 17

10.3K 659 471
                                    

- Buna ziua.

Vocea asta... Ridic privirea din dosar si vad persoana pe care n-as fi dorit nici in ruptul capului sa o vad azi.

- Ce cauti aici?
- Dar ce primire calduroasa imi faci iubitule. Asa ti-a fost tie dor de mine?

Sa fiu al naibii daca nu uitasem de existenta ei. In mintea mea e doar Eva si uneori, razlet, fata cu ciresica.

Nu. Greseala. Mare greseala. Sasha este si va fi femeia vietii mele, ne-am jurat ca asa va fi si ca vom ramane impreuna pentru totdeauna...

Isi misca soldurile ispititor, mult mai ispititor decat o facea altadata si vine spre mine cu mainile ridicate sa ma prinda de gat. Mirosul ei care altadata imi rascolea simturile, acum nu mi se mai pare atat de ametitor. De ce?

Imi prinde buzele intr-un sarut lipicios, cu prea multa saliva si cand vreau sa-i poruncesc creierului sa participe si sa-i placa... Buff! Sa-mi fut una, Eva...

- Eva!
- Aaa...

O imping pe Sasha fara sa-mi dau seama din bratele mele si ma duc direct la impiedicata mea, care sta in usa biroului plina de cafea si cu cana pe jos, facuta cioburi si ciobulete, sinucisa toata, fara sansa de resuscitare.

La naiba, chiar ajunsese sa-mi placa sa beau din cana aia roz. Parca imi inveselea ziua cand ii vedeam culoarea.

Ne aplecam amandoi odata sa adunam cioburile si dam cam in cap. Futu-i...

- Lasa-le Eva ca le adun eu. Adu cosul de gunoi.

Ii pun usor mana pe mana ca sa se opreasca si incepe sa maraie la mine. Ei da, hai ca asta a fost buna. Ce are?

- Ia mana de pe mine.
- De ce? Nu vreau.

Vorbesc si eu in soapta, la fel ca ea si abia acum realizez de ce o face. Sasha sta ca o mimoza cu mainile in san si se uita la noi cu superioritate. Of, daca ar putea sa dispara si sa raman numai cu Eva...ce bine ar fi.

- Daca mai pui odata mana pe mine...aaa...
- Asa... Ce-mi faci?

Simt ca imi pierd mintile. Sunt intre doua femei, amandoua ale mele, una trecutul cealalta viito...aaa, prezentul...defapt amandoua prezentul, si imi vine sa rad ca un idiot.

Nu de situatie, pentru ca este catastrofala, cu siguranta o sa am de furca de acum cu amandoua, ci de Eva. Ea mereu stie cum sa ma faca sa rad. Chiar daca este serioasa si mai mult ca sigur nu-si doreste sa ma amuze pe mine, exact asta face.

- ...vezi tu. Domnule...

Sa-mi bag pula. Uite cum a reusit acum sa-mi faca draci. De ce trebuie mereu sa o strice? De ce nu poate sa spuna ce gandeste ca sa reusesc si eu sa-mi dau seama ce zace in ea? Si de parca nu ar fi suficient, am revenit la 'domnule'... Perfect. Ca dracu.

- Esti o lașă Eva.

Si-a adunat cioburile in palma si am o strangere de inima, sa nu se raneasca. Sunt un prost, ar trebui sa ma doara in cur de ea si la cat e de afurisita, sa ma rog sa se taie. Poate asa ii iese veninul pe acolo si ramane doar Eva, femeia pe care as putea sa o...

- Daca mai pui mana pe mine...

Imi ridic privirea si ma uit la ea, pentru ca face o pauza lunga. E atat de aproape si am impresia ca ma priveste direct in suflet. Miroase asa frumos... Menta...

- ...draci mananci!

Se ridica imediat si iese din birou, inchizand si usa in urma ei usor. Ohoo, asta da, mi-a inchis gura... Draci mananc... As manca un drac impielitat, numit Eva...

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum