Capitolul 35

10.8K 695 169
                                    

+18 interzis minorilor!!

Edy

- Hai sa ne schimbam si sa plecam de aici.
- De ce? Te simti rau, ce ai patit? La 17:00 mi-a zis Logan...
- M-am plictisit. Nu-i mai suport pe toti astia.

Ciudat, eu chiar ma distrez. Adica sa-i vad smetia prostului cu botul si nasul inca rosii si umflate... E o distractie pentru mine.

- Bine. Du-te sa te schimbi si sa impachetezi bagajul tau. Eu trebuie doar sa-mi iau haina.
- Ok.
- Vrei sa merg cu tine?
- Nu, nu-i nevoie, termin repede.

Se ridica de langa mine si vrea sa plece, dar o trag de mana si-mi țugui buzele spre ea. Astept si eu ceva...

- Haide...

Nici gand. Ce daca sunt toti in jurul unei mese si probabil jumatate din ei se uita la noi? Eu imi vreau sarutul, nu pot sa o las sa plece asa.

Spune vreo doua injuraturi in barba, dar se apleaca si ma saruta scurt pe buze.

- Multumit?
- Aproximativ.

O las sa plece si ma uit dupa fundul ala bestial cum se misca prin pantalonii mulati.

Femeia asta e crima. O sa ma aduca in pragul nebuniei fara sa-si dea seama si la final o sa ma intrebe tot ea 'de ce' sau 'ce-ai facut'.

Ranjesc si ma intorc iar la masa, dar tot ce-mi apare in fata ochilor e o chelie. Labiș asta ce mai vrea? Nu s-a convins nici acum care-i mai tare dintre noi?

- Ce mi-e drag de voi...
- Nu pot sa spun acelasi lucru...

Desi imi place putin botul lui umflat, drag tot nu-mi e de el si nu o sa-mi fie niciodata pentru ca a tanjit la ce-i al meu.

- Vedem noi cine rade la urma Scott.
- Inca nu ti-ai dat seama ca pe mine ma vrea? Ce-i cu tine?
- E o toana de-e ei probabil, o sa-i treaca. Sau si mai bine o vei da in bara tu, cat de curand, si atunci eu o sa fiu ala care-i sterge lacrimile.

Ma ridic in picioare si pun mana pe paharul de vin sa i-l sparg in chelie, dar ma razgandesc.

Vrea atentie cum am mai zis si eu n-am nici un interes sa o fac pe Eva sa i-o acorde.

Doar incearca sa ma provoace asa cum a facut si mai devreme. Diferenta era ca prima data am fost singuri si numai Eva a observat, iar acum sunt peste 20 de oameni.

Si logic ca a foat atat de las cheliuta asta incat n-a recunoscut in fata nimanui ca si-a luat un cap in gura, chiar daca sangera ca un porc.

N-am s-o fac.

Ii intorc spatele si-l las de data asta, dar tot o are promisa de la mine. Si cand o sa i-o dau, n-o sa stie ce l-a lovit.

Intru in casa si o iau pe urmele Evei, pe scari, spre dormitorul nostru. Cred ca are dreptate, vreau si eu sa scap de aici. Prostul ala o sa-mi provoace indigestie daca trebuie sa-i mai vad mult moaca.

Deschid usa camerei si intru nervos, dar soc. Eva mea e in sanii goi si o perechie de chilotei sexi, asa cum m-a obisnuit. Dar nu si aseara... Imediat rotitele incep sa functioneze si... M-a mintit...

- Eduard...

Sucesc cheia in usa si ma apropii de sursa fanteziilor mele. Sta cu o bluza lipita de piept, dar eu stiu ce se ascunde dupa ea...

- Mi-ai zis ca esti pe stop...

Si eu de prost ce sunt, am crezut-o pe cuvant, fara sa mai stau sa cercetez.

- Aaa...
- Unde-s gogosarii de aseara iubito? Chilotii aia de baba.
- Aaa...

Se lipeste cu totul de usa dresingului si incearca sa isi gaseasca cuvintele, dar nu poate, ca inghite in sec prea des.

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum