Edy
- Dle Ness, e o investitie buna, credeti-ma. Nu o sa aveti surprize.
- Off ce usurare, sa traiesti baiete.Ii zambesc stramb omului si dau noroc cu el atunci cand se ridica dupa scaun.
Ceea ce nu stie el e ca si eu simt usurare pentru ca am reusit sa ma concentrez si sa-i analizez afacerea. Nici acum nu stiu cum am facut-o, dar am reusit.
- Multumesc Eduard.
- Cu placere domnule, oricand.Ma uit dupa el cum pleaca si ma duc sa deschid geamul. Imi aprind o tigara din pachet si trag fumul pana in adancul plamanilor.
Linisteste-te Eduard ca n-ai ce sa faci. Asta-i crucea pe care trebuie sa o porti fraiere.
- Olimpia, mai adu-mi o cafea.
- Dar dle...Se aude galagie mare prin interfon si nu inteleg care-i treaba. A mai venit cineva? Imi e prea sila da ma duc sa vad, asa ca o intreb tot pe ea.
- Ce se intampla acolo?
- Sunt doua domnisoare, se paruiesc domnule.Ce mama dracului? Sar dupa scaun si nu stiu cand ajung la usa sa vad spectacolul vietii.
Sa rad, sa plang, sa le opresc sau sa stau si sa ma uit? Eva o trage de par de Sasha pana o aduce oproape in pozitia de spagat. Interesant.
- Ti-am spus sa-l lasi in pace si sa dispari. Ce dracu nu intelegi buzato? E al meu.
Ridic dintr-o spranceana si-mi pun mainile in san, sprijinit de usa. Asa iubito, mai zi-i.
- Niciodata...aaau...nu o sa fie al tau.
- Sa mori tu? Este deja, urato plina de plastic.
- A fost cu mine...Imi simt inima mica sa nu spuna vreo minciuna si Eva sa o creada, dar din cate se pare nici nu sta la discutii cu ea. O opreste imediat din vorbit si-i trage capul mai mult pe spate.
- A fost, acum e cu mine. Si cu mine o sa ramana. Daca mai apari vreodata in calea noastra, ma duc la stii-tu-cine, si-i spun.
Ah, asta e lovitura sub centura pentru Sasha. Ar insemna sa-si piarda viata plina de lux.
- Divortez.
- Nu-mi pasa. E al meu acum.Nu stiu ce dracu ii face ca stau cu spatele la mine, dar o aud pe Sasha gemand.
- Ai inteles acum? Data viitoare ti-l umflu eu daca ramai fara bani...
Ce naiba a facut nebuna asta? Ce-i umfla?
- Esti dementa, lasa-ma.
- Te condul la lift...O trage de par pana in directia liftului, isi da parul intr-o parte si apasa relaxata pe buton. Chiar ca e nebuna, jur.
Secretara de azi, e inspaimantata rau saraca. Sta intr-un colt si le urmareste pe cele doua cu teama.
- Edy...
Vai, sa-mi fut una... Acum am inteles si eu ce i-a facut...
- Buna iubitule.
Prima a fost Sasha, care ma ruga din priviri sa o scap de nebuna, iar a doua Eva. E frumoasa. E zbarlita si nervoasa, dar frumoasa.
- Spune-i sa ma lase Edy iubitule. Divortez.
Si ce-mi pasa mie?
Eva se uita la mine cu emotie si o urma de zambet pe chip, de parca ar spune 'scuza-ma putin, am o urgenta'.
Cand liftul ajunge la etajul nostru o suceste pe Sasha de par si o arunca inauntru. Aceasta se uita la mine cu obrajii rosii si buzele umflate, de parca ar fi un clovn. Cum i-o fi venit ideea sa o mascarasca asa? I-a intins rujul rosu pe toata fata aproape.
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
RomansaEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...