+18 interzis minorilor!!Nervi si draci. Asta ma defineste cel mai mult in acest moment. Nu stiu care primeaza, dar cert e ce sunt pe cale sa explodez.
De ce pula mea sunt femeile atat de grele de cap si de ce mama dracului, fac exact ceea ce nu trebuie.
De cele mai multe ori, dupa o noapte plictisitoare ma trezeam sufocat de doua brate subtiri care ma strangeau de gat, iar acum nu.
Mi-as fi dorit sa se intample asta, dar se pare ca odata cu ivirea zorilor, brunetica s-a emotionat si a plecat pe nesimtite.
Cand mi-as fi dorit sa ma trezesc alaturi de cineva si eventual sa o luam de la capat, au apucat-o remuscarile si a plecat.
Nici macar nu stiu cum o cheama sau cum as mai putea sa o vad. Nu ca m-am indragostit, nici gand, dar a fost mai mult decat 'bine' si as repeta incantat experienta. Dar cu cine...
Asa e soarta asta nenorocita si cruda. Cand nu vrei, te trezesti cu beleaua pe cap, iar cand vrei...beleaua dispare.
Orice femeie e o belea, dar bruneta mea focoasa ar fi fost una placuta macar.
Eh, a plecat. Dupa ce ne-am mai tras-o de vreo 3 ori azi noapte si dupa ce am pus-o in toate pozitiile la care doar speram, a plecat... Proasta miscare.
De ce nu sunt capabile sa inteleaga fara cuvinte ceea ce ne dorim noi barbatii? Li se pare ca suntem chiar atat de dificili? Aiurea.
Suntem mai simpli decat orice. Nu ne trebuie mult ca sa fim multumiti. Eu de exemplu m-am declarat super multumit dupa sex oralul de aseara... Si nu cred ca a fost atat de dificil nici pentru ea, parea dornica. Si-i o adevarata meseriasa. Sau mai bine zis, a fost.
Nu-s fatalau, dar rar gasesti o gura atat de magica si o persoana care sa accepte cu nonsalanta sa faca asta. E drept ca multe o fac, dar putine recunosc. Si se dau printese, si se fastacesc si li se pare scarbos... Vrajeala. Oricine a facut-o, sau daca nu... Nu stie ce a pierdut.
Din punctul meu de vedere, e la fel de placut sa oferi placere partenerului de sex, pe cat este sa primesti. Asta mi se pare o gandire sanatoasa si logica. Nu cere daca nu poti sa oferi. Simplu.
Ies din dus singur, asa cum n-as fi vrut sa fiu in dimineara asta si ma imbrac in viteza. Am baut mult aseara si bruneta timida nu prea m-a lasat sa dorm... Ne-am culcat in zori si acum e trecut de 7:30 iar eu inca nu am plecat de acasa...
Vreau sa intreb portarul poate stie ceva... Poate a vazut-o plecand, sau cine esti, doamne ajuta a scos ceva de la ea. Sper sa fi solicitat un taxi si sa-i aflu macar numele... Tot ar fi ceva decat vidul in care sunt acum.
Imi iau cheile, servieta si ies din apartamant. Stau cu emotie in fata portarului si i-o descriu pentru ca aseara am intrat direct din parcare si nu a vazut-o... Nimic. Nu stie nimic, nu a intrebat, nu a solicitat nici taxi. Nimic.
- Imi pare rau dle...
- Nu-i nimic Tio. Mersi.As fi vrut sa intreb in ce parte a luat-o, dar e absurd. Suntem in New York, ce dracu...
Ajung la birou putin mai calm, dar tot frustrat. Un crac imbracat in maro, de secretara urata sta ridicat in aer in timp ce balbaita cauta ziua de maine pe sub birou, cu capul in jos. Bineinteles ca nu ma aude... Ce sa auda ea...
- Eva!
Isi ridica iute capul si-si schimba pozitia imediat ce ma vede.
- Neata.
- Aaa... Buna dimineata...dle...Imi dau ochii peste cap si decid sa o ignor. Deja m-am plictisit, nu mai e amuzanta balbaiala asta a ei...
Singura chestie amuzanta si atragatoare imi apare in memorie ca o dulce amintire. Gemetele brunetei in timp ce-i sarutam alunita in forma de cireasa de pe spate... E singurul lucru pe care il stiu despre ea si singurul indiciu ca sa zic asa.
CITEȘTI
Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5
Roman d'amourEdy Scott, fiul pierdut al Bellei revine in sanul familiei. Totul devine frumos in viata lui, dar urmele trecutului inca nu pot fi sterse. Atunci cand este prins intre doua femei, materialista Sasha si noua secretara Eva, oare cui ii va oferi iubire...