Capitolul 34

9.9K 696 157
                                    

Capitol dedicat lui
QueenKawaii1234 si CatalinaTicu
😘💖😘


Eva

Stiti oamenii aia antipatici care nu te lasa nici sa mori nici sa traiesti? E o vorba, dar cam asa e Eduard acum. Nu ma lasa nici pe mine singura sa ma ridic din pat, nu vrea nici el sa-si incheie socotelile cu patul.

Ne-am trezit de peste o ora, dar refuza sa ma lase sa ma ridic. Sta agatat de mine de parca as fi o baliza in mijlocul oceanului si singura lui sursa de supravietuire... E sufocant.

- Hai Eduard, sus cu noi, te rog.
- Îî.

Imi dau ochii peste cap si inumar in gand pana la 10. N-ar fi prea frumos din partea mea sa-l trezesc in urlete, dar nici mult nu cred ca pot sa mai rezist.

Sta cu nasul in parul meu si ma imbratiseaza cu amandoua mainile, iar eu nici nu pot sa respir bine. Cred ca bratul ala care-l are peste pieptul meu cantareste 10 kg...

- E 10:00.
- Suntem in vacanta, lasa-ma sa dorm.

Viseaza oare? Se crede pe vreo insula exotica si la umbra unui palmier? Ce vacanta, asta-i vacanta?

Nici eu n-am nici un chef, dar ideea e ca daca ma trezesc va trece ziua mea repede si putem sa plecam de aici. Asa cand stau si inumar minutele, n-am nici un spor.

- Fac pipi.
- Fa pe tine ca ai pampers.
- Se numeste absorbant. Si e folosit in zilele delicate din luna de catre femei.
- Îhî.

Treaba e ca nu-s chiar in perioada aia delicata, dar... Stiam ce urmareste, stiam ca vrea sa ma urce pe pereti cu orgasmele, si am spus si eu o minciunica.

Adica, sunt mai mult decat dornica, dar nu aici. N-as vrea sa se alinieze toti ca soldateii la usa noastra si sa creada ca ma macelareste inauntru.

Tip si imi urlu placerea de parca as fi chinuita, sunt constienta, dar nu ma pot abtine.

Si pot sa jur ca avea in minte o gramada de moduri de a ma face sa tip, asa ca am fost nevoita sa-l mint.

- Mi-e foame.
- N-am cu ce sa ma imbrac.

Pfoai, fiecare cu ce-l doare...

- Nu stiam ca trebuie sa-ti pregatesc si tie valiza iubitule...

Liniste deplina din partea lui... Si ce daca eu caut cearta? El cauta somn. Ma enervez mai rau.

Incep sa ma foiesc si incerc sa ies de sub el, dar maraie in urechia mea. Vreau sa merg la baie! Ma pis pe mine, imi tine un picior pe vezica...

- Daca te mai foiesti mult, s-ar putea sa uit de inconvenient si sa te fut.

Haa, sa ma scoata cineva de aici.

Omul asta n-a avut jucarii cand era mic? Ma tine de parca as fi o papusa, ma sugruma, ma dispera si ma face sa ma scap in...pampers cum ii spune el.

- Si tu daca nu-ti iei piciorul dupa burta mea, s-ar putea sa scap pisu pe mine. Si dau si pe tine.

Isi trage imediat piciorul si cu un oftat lung, isi ia si mana dupa pieptul meu. Libertateee! Sar imediat din pat ca sa nu se razgandeasca si o tulesc la baie.

Vai ce bine e... Dupa vreo 5 minute de eliberat vezica, ma spal pe fata, dinti si ies.

Ce credeti? Il gasesc in aceeasi pozitie in care l-am lasat, rastignit in tot patul, ciufulit si dat naibii de sexi.

- Esti nesuferita dimineata, stiai?
- Tu esti nesuferit mereu.

Se ridica intr-un final pe marginea patului, si-si ia fata in maini. Muschii spatelui i se contracta si raman hipnotizata de imagine. Se ridica imediat in picioare si se intoarce cu fata spre mine.

Iubirea lui Edy 🔞 Vol 5Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum