[25] Geçmiş Geleceği Şekillendirir

426 29 1
                                    

Okuldan kaçmayı başaran 5 cadı,kurtlar okulunun karşısında çaresizce bekliyorlardı. Ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Okula girmeye cesaret edemiyorlardı..Ayakta bile zor duruyorlardı. Güç birleşmesi onları çok yormuş ve güçsüzleştirmişti. Sadece 1 saat güçlerini birleştirmeleri bile onları güçsüz bırakmak için yeterliydi.

Diana--Kurtlardan birine gelip bizi almasını söyleyelim. Gözcüler okula girmemize izin vermeyecek

Karl--Şuan onların topraklarındayız. Birazdan burada olacaklar zaten

Alex--Geliyorlar bile..

Alex karanlıkta zor olsa da görmüştü Gözcüleri.. 4 Gözcü onları yakalamak için geliyordu. Gözcüler onlara ulaşmadan bir kaç dakika önce cadılar artık dayanamadılar ve hepsi güçsüz bedenlerini yere bıraktı...

×××××

Elena zor olsa da gözlerini açmayı başardı.. Neler olduğunu anlamaya çalıştı,çünkü şuan demir parmaklıklara bakıyordu.. Başındaki ağrıyı umursamadan zorlukla ayağa kalktı.

Karl--Sonunda uyandın..İyi misin?

Karl'ın sesini duyuyordu ama kendisinin nerede olduğunu bilmiyordu. Ta ki önünündeki zindana bakana kadar. Karl karşısındaki zindanda ona bakıyordu. Sağ tarafında Emma,sol tarafına Alex vardı.

Elena--Nerdeyiz? Diana nerede?

Diana--Yanındaki zindandayım. Kurtların okulundayız sanırım. Kimse gelmedi daha

Elena--Her kes iyi mi?

Emma--Evet. Sevgilileriniz bir an önce gelse iyi olur. Güneş çokdan doğdu ve zamanımız azalıyor.

Tam bu sırada Nöbetçi kurtlardan biri geldi

--Sessiz olun!

Karl--Baş kurtlarla konuşmalıyız

--Her gelen onlarla konuşmak ister zaten. Birazdan sorguya alınacaksınız. O zaman konuşursunuz

Nöbetçi kurt yanlarından ayrıldı. Cadılar umutsuzca beklemeye başladılar.

Emma--Ya bize yardım etmezlerse? Ya Leonard Miller bizi Büyük cadılara teslim ederse? O zaman ne yapacağız?

Diana--Merak etme,buna izin vermezler

Emma--Umarım dediğin gibi olur

Nöbetçi kurtlar geldi ve cadıları zindandan çıkarıp Leonard Miller'in odasına götürdü. Leonard Miller karşısında gördüğü 5 cadıyla belli etmese de şaşırdı. Onları görmeyi beklemiyordu. Topraklarına giren yabancıların onlar olacağını hiç beklemiyordu.

Cadılar tek sıra halinde,ellerinde kelepçelerle Leonard Miller'in karşısındaydı..

Leonard--Kelepçeleri çözün ve dışarı çıkın!

Leonard Miller'in verdiyi komut nöbetçi kurtları şaşırtmıştı,ama ikiletmeden,hemen kelepçeleri çözüp dışarı çıktılar.

Leonard--Beni şaşırtdınız.. Buraya gelecek kadar cesur olduğunuzu bilmiyordum

Elena--Yardımınıza ihtiyacımız var

Leonard--Demek öyle...

Bu sırada topraklarına yabancıların girdiğini öğrenen baş kurtlar  Leonard Miller'in odasına geldiler. İçeride gördükleri cadılarla hepsi şaşırdı.

Davina--Hadi be! Sizin ne işiniz var burada?

Cadılar bakışlarını kurtlara çevirdi.. Elena tüm kurtları es geçib bakışlarını sadece bir kişiye kilitledi,Jason Miller..

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin