{42} Bilinmeyen

384 22 3
                                    

2 gün sonra

Herkes Veronica Gardener'in odasına,kocaman masanın etrafına toplanmıştı. Koruyucular,Savaşçılar ve teyzem. Onu kalmaya ikna etmeyi başarmıştım. Ryan'ın bana anlattıklarının hepsini ona anlatmıştım. Emma,Lucas ve Derek de herşeyi biliyordu. Herşeyi bilen diğer bir kişi ise Karl oldu. Evet... Onu Emily ile tanıştırmıştım ve herşeyi anlatmıştım. Karl mutluluk, şaşkınlık ve korkuyu aynı anda yaşamıştı. Bir yeğeni olduğunu öğrendiği için ilk önce şaşırmıştı. Daha sonra bu şaşkınlık yerini mutluluğa vermişti. Emily'nin tehlikede olduğunu öğrenince de korkmuştu. Hepimiz onu korumak için uğraşıyorduk. Ayini yapabilecek tek cadı vardı ve biz onu bulamıyorduk,kim olduğunu bilmiyorduk. Ryan bile öğrenememişti... Korkuyordum...Korkuyorduk...

Veronica--Sizi buraya çok önemli bir gelişme için topladım

Tessa--Avcılarla ilgili bir gelişme mi var?

Veronica--Evet. Onlarla bir anlaşma yaptım

Jacob--Ne tür bir anlaşma?

Veronica--Onlara istediklerini verdikten sonra okulumuza ve okuldakilere asla zarar vermeyecekler. Kasabayı terkedecekler.

Tessa--Bu iyi haber

Anna--Ne istediklerini öğrenmeden buna karar vermek zor.

Diana--Ne istiyorlar?

Derek--Kasabayı terkedeceklerine göre büyük bir şey istiyor olmalılar

Veronica--Aslında istediklerini vermemiz zor,ama imkansız değil.

Davina--Yani?

Veronica--Bu gün çok garip bir şey öğrendim... Anladığım kadarıyla bu dünyada yalnız değilsin,oğlum...

Tüm gözler Jason'a yöneldi. Jason ise dikkatlice annesini izliyordu.

Veronica--Yaşayan bir melez daha varmış...

İşte bu cümle herkesi şaşırtmıştı.

Veronica--Ve o melezin bir çocuğu varmış...

Bir an nefessiz kalmış gibi hissettim. Damarlarımdaki kan  dondu sanki. Aklım kısa süre işlevini unuttu,düşünemedim. Söylediği cümleyi tekrarladım zihnimde. Melezin çocuğu...

Tessa--Nasıl yani? Başka bir melez var ve onun bir çocuğu var. Bunun konumuzla ilgisi ne?

Veronica--Avcılar bizden o çocuğu bulup, onlara teslim etmemizi istiyorlar.

Elena--Ne!?

Verdiğim ani tepkiyle tüm bakışları üstüme çekmiştim. Kendimi toparladım

Elena--Neden onu istiyorlar ki?

Veronica--Bir ayin yapacaklar. Bunun için de o bebeğe ihtiyaçları var

Jason--Bebek mi?

Bu sefer tüm bakışlar Jason'a döndü. Sert ifadeyle annesine bakıyordu

Veronica--Evet... Avcılar bebeğin yaklaşık 6-10 aylık olduğunu söylüyorlar. Tam olarak ne zaman doğduğunu bilmiyorlar. 6-10 aylık bir kız bebek...

Jason--Kız mı?

Veronica--Evet.

Jason'un kaşları çatıldı,yüz hatları sanki mümkünmüş gibi daha sertleşti.

Tessa--Onu bulmamızı kolaylaştıracak başka bir ipucu var mı?

Veronica--Annesinin safkan olabileceğini düşünüyorlar.

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin