Yazardan
Bilinmezlik ve imkansızlıklarla dolu yeni bir gün daha.. Sıkıcı derslerle geçen bir gün daha.. Cadı okulunun bu kadar sıkıcı geçmesi çok saçma.Yeni büyüler,yeni güçler öğrenmek neden sıkıcı olsun ki?
Elena için sıkıcıydı.Çünkü eğitmenin anlattığı büyüyü anında mükemmel şekilde yapabiliyordu. Hiç zorlanmadan..
Herkes dersteyken Elena kütüphanedeydi.Rafların arasında kendine güzel bir kitap bulmak için geziniyordu.İlgisini çeken bir kitap bulamıyordu..
Böyle bir yere varamayacağını anladı..Gözlerini kapatıp elini kitapların üstünde gezdirmeye başladı. Biraz sonra durdu ve bir kitap seçip gözlerini açtı. Seçtiği kitaba baktı.. Büyük,altın kapaklı eski bir kitaptı.
Kitabıyla birlikte gidip boş masalardan birine oturdu ve kitabın en son sayfasını açıp içinde hangi büyülerin olduğunu kontrol etti.İlgisini çekecek bir büyü arıyordu ve buldu.. Görünmezlik büyüsü.. Bu inanılmazdı.. Böyle bir güce sahip olmak çok işine yarayacaktı.
Büyünün bulunduğu sayfayı açıp incelemeye başladı. Okuduğu yazılar keyfini kaçırdı,çünkü bu büyüyle istediğin her şeyi görünmez yapabilirsin ama kendini yapamazsın. Saçma!
Saçma olmasına rağmen bir gün işine yarar umuduyla büyünün nasıl yapıldığını okudu. Zor bir büyüydü,ama Elena için değil..
Eline bir kalem alıp büyüyü yapmaya çalıştı.. Odaklandı..odaklandı..odaklandı.. Başardı. Kalem elinde olmasına rağmen görünmüyordu,görünmezdi..
Bunu yapabilmesi onun için gurur vericiydi..Şimdi sıra kalemi tekrar görünür yapmaktı..
Kitaptan büyünün nasıl tersine çevrileceğini okudu ve tekrar kaleme odaklandı. Tersine çevirmek daha kolaydı.. Bir kaç saniye sonra kalem tekrar görünür oldu..
İnanılmaz..Cadı olmanın ne kadar muhteşem bir şey olduğunu düşündü..Muazzam bir şeydi..
Ryan--Demek buradasın
Gelip birden karşısına oturan Ryan onu korkutmuştu..
Elena--Beni korkuttun
Ryan--Özür dilerim
Elena--Derste olman gerekmiyor mu?
Ryan--Ders çoktan bitti..Sen o kalemle ne yapıyorsun?
Elena--Hiç bir şey
Elena elindeki kalemi masaya koyup,karşısındaki büyü kitabını kapattı
Ryan--Yeni büyüler mi? İkinci özel gücünün kopyalama olduğunu duydum
Elena--Okuldakilerin ağzı çok sıkı değil mi?
Ryan--Evet öyle.. Okulda olan her şeyden haberim var. Birleşmeden,saldırıdan,özel güçlerden..ayrılmadan
Elena kitabı alıp ayağa kalktı
Elena--Ne mutlu sana
Kitabı aldığı yere geri koydu ve kütüphaneden çıktı.Koridorda yürürken Ryan da yanına gelip onunla birlikte yürümeye başladı
Ryan--Sırf sana aşık olduğum için bana böyle davranman çok yanlış
Elena aniden durdu ve bakışlarını Ryan'a çevirdi
Elena--Ryan ben..
Ryan--Biliyorum bana aşık değilsin,beni arkadaş olarak görüyorsun falan filan .Ama..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Hisler
Fantasi"Tehlikeli Hisler vardı içimde.. Tehlikeli duygular.. Aşk gibi.. Çünkü Aşk'tan daha tehlikeli bir duygu yoktu hayatımızda... " ♢♢♢ Kurtadamlar ve Cadılar... Asırlardır süren düşmanlık son buldu.. 2 düşman ırk güçlerini birleştirmeye karar verd...