{36} Hasta

387 22 2
                                    

Güneşin doğmasına bir kaç saat kalmıştı. Plana göre güneş doğar doğmaz yola çıkacaktık. En az 12 saatlik yolculuk bizi bekliyordu. Gideceğimiz köy kutsal bir yerdi ve bir sürü cadı ruhlar vardı. Bu yüzden büyülü kapıyla oraya gidemezdik. Arabayla gitmek zorundaydık.

Dolabımın karşısına geçip kiyafetlerimi gözden geçirdim. Fazla kiyafetim yoktu. Tam bir Savaşçı dolabıydı.
Rahat bir şeyler seçip hemen üstümü değiştim.

Odamdan çıkmak için kapıya doğru gidiyordum ki biri benden önce davranıp içeri girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odamdan çıkmak için kapıya doğru gidiyordum ki biri benden önce davranıp içeri girdi

Derek--Seni bekliyorlar

Elena--Şimdi mi gidiyoruz?

Derek--Ne kadar çabuk çıkarsanız o kadar iyi olur. Malzeme odasındalar

Elena--Tamam. Gidelim

Odadan çıkıp malzeme odasına doğru gitmeye başladık. Merdivenleri hızla inip malzeme odasının bulunduğu kata geldik. Odanın önüne ulaştığımızda Derek kolumdan tutup beni durdurdu

Derek--Emin misin?

Elena--Ne?

Derek--Bu tehlikeli. Hastalığın sana da bulaşma ihtimali var.

Elena--Kararımı verdim. Gideceğim

Derek--Ya sana bir şey olursa?

Elena--O zaman emanetime sahip çıkacaklardan biri olmak zorunda kalacaksın...

Emily'i kastettiğimi anlamıştı. Eğer bana bir şey olursa,Emily'i güvende tutacağından hiç şüphem yoktu..

Elena--Hadi,içeri girelim.

Önce ben daha sonra da Derek içeri girdi. Yine her kes buradaydı. Teyzem ve Veronica bile...

Herkes ayaktaydı. Ortadaki küçük masanın üzerinde kocaman bir harita vardı ve Jason,Karl ve Jacob haritayı inceliyordu.

Tessa--Sonunda gelebildin. Bir kere de zamanında gelsen olmaz mı?

Elena--Bir kere de çeneni kapatsan olamaz mı?

Tessa sayesinde her kes bizi farketmişti. Yanlarına gidip Tessa'ya ölümcül bakışlarımı yolladım. Bu kız sinirlerimi zorluyordu!

Veronica--Tartışmanın sırası değil! Ciddi bir sorunu çözmeye çalışıyoruz!

Derek--Yeni bir gelişme mi var?

Diana--Elena,R-

Veronica--Diana!

Veronica bağırarak Diana'nın sözünü kesti. Diana bakışlarını benden çekip yere yöneltti. Yumruklarını sıkıyordu.

Elena--Neler oluyor?

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin