{38} Mızrak!

386 23 4
                                    

Yazarın anlatımı:

Elena ve Karl yorgunluktan kendilerini uykuya teslim etmişlerdi. Elena Karl'ın göğsünde uzun süredir hasret kaldığı huzuru bulmuştu adeta. Aylar sonra ilk kez bu kadar rahat ve huzurlu uyuyordu.

Jason ise hala mağaranın girişinden dışarıyı izliyordu. Üşümek ya da uykusuzluk,yorgunluk gibi problemleri kurt doğası gereği yoktu. Yapacak en iyi şey çok sevdiği gök gürültüsünü dinlemek ve her tarafı kısa süreliğine aydınlatan şimşeyi izlemekti. Böyle fırtınaları çok seviyordu.

Uzun süre sonra fırtına hafiflemişti. Jason Elena ve Karl'ı uyandırmak için mağaranın içine girdi. Onların yanına yaklaştığında istemsizce durdu. Gözleri bir an için Elena'nın masum yüzüne kaydı ve orada takılı kaldı..Yanağını okşamamak için kendini zor tutuyordu..
Kafasındaki sorulardan bir türlü uzaklaşamıyordu. Kafasında tek bir soru vardı- "Neden?"

Neden gitmişti? Neden onu bırakmıştı? Neden kimseye bir şey söylemeden kaçmıştı? Neden şimdi dönmüştü? Neden hala bir açıklama yapmıyordu?

Peki, çekip gitmesine rağmen,kaçmasına rağmen,onu kandırmasına rağmen, Jason neden hala ona sarılıp,uzak kaldığı her saniye için saçlarına milyonlarca öpücük kondurmak istiyordu..?

İşte bu onu öfkelendiren tek soruydu. Ondan nefret etmesi gerekiyordu..O yokmuş gibi,hiç olmamış gibi davranması gerekiyordu.. Ama..ama yapamıyordu.. Evet ona öfkeliydi,ama yine de içinden bir hiss bir şeyler olduğunu söylüyordu. Bir şeyler olmuştu ve Elena gitmek zorunda kalmıştı.. Annesi Veronica'nın anlattığı şeylere inanamıyordu bir türlü.. Elena onu kandırmış olamazdı, yakalandığı için kaçmış olamazdı,sırf melez olduğu için Jason'na yaklaşmış olamazdı.. Ortalıkta kimsenin bilmediği bir şeylerin olduğunu Jason anlıyordu ve bunu bulmak için en kısa zamanda harekete geçmesi gerektiğinin farkındaydı. Her şeyi öğrenirse,gerçekleri öğrenirse belki de Elena'dan nefret edebilirdi,ya da tam tersi,onu affedebilirdi.. İki sonuç da onun için zordu,ama hayatına bir şekilde devam etmeliydi ve bunun için gerçekleri öğrenmeliydi. Bu iş bittiğinde ilk işi gerçeklerin peşine düşmek olacaktı. Bunun için kendisine söz verdi: "Döndüğümüzde gerçeği öğrenmek için her şeyi yapacağım! "

♢♢♢♢♢♢♢♢

Elena Walker:

Fırtına dindiğinde hemen yola koyulduk. Hava çoktan aydınlanmıştı ve biz daha köye ulaşamamıştık.

Elena--Fazla zamanımız kalmadı..

Karl--Bu ormanı geçtiğimizde köye ulaşmış olacağız

Jason--Ulaştık bile..

Jason çalılıkların arkasında saklı olan küçük tabelayı gösterdi. Hepimiz tabelanın karşısına dikildik. Jason çalılıkları eliyle kenara çekerek tabelayı tamamen görmemizi sağladı. Üstünde başka bir dilde bir şeyler yazılıydı

Karl--Cadı alfabesi

Jason--Cadıların özel bir dili mi var?

Karl--Evet. Ama genellikle büyü kitapları cadı alfebesiyle yazılır,normal yaşantımızda kullanmıyoruz

Jason--Peki burada ne yazıyor

Elena--"Gözünüzdeki perde yaşadığınız süre boyunca asla kalkmayacak. Gizlenmiş olanı ruhlarınız özgür olana kadar görmeyeceksiniz...Zayıflığınız bu yolda en büyük gücünüz olacak..."

Karl--Bir bilmece mi?

Jason--Bilmece değil. Direkt mesajı vermişler

Elena--Köyü bulmamız için ölmemiz mi gerekiyor?

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin