Davina ve kucağında Emily...
Bu manzarayı göreceğimi asla düşünmezdim. Şuan bu duruma açıklık getiremeyecek kadar şaşkın ve mutluydum. Emily karşımdaydı ve iyiydi. Sonunda onu tekrar kollarıma alabilecektim.
Elena--Emily...
Onlara doğru bir adım attım,ama ikinciyi atamadım. Beni durduran kollar yüzünden olduğum yerde kaldım.
Elena--Ne yapıyorsun? Bırak beni!
Jason--Emily'i eve götür,Davina.
Davina--Tamam
Davina Emily ile birlikte mağaradan ayrılırken ben Jason'dan kurtulmak için çabalıyordum.
Elena--Bırak beni! Davina! Emily'i hemen buraya getir! Davina!
Davina çoktan gitmişti bile. Bense Jason'dan bir türlü kurtulamıyordum
Elena--Jason bırak beni!
Jason--Sakinleştiğinde bırakacağım
Elena--Sakinleşmek mi!? Davina kızımı götürdü! Nasıl sakin olabilirim!? Bırak beni!
Daha fazla çırpınmaya başladım. Aslında biraz da olsa ondan uzaklaşmayı başarmıştım,tabii sırtım sertçe soğuk duvarla bütünleşene kadar!
Jason beni duvarla kendi arasına aldı ve kollarımı iki yanımda sabitledi. Artık hareket bile edemiyordum.
Jason--Emily güvende. Sakinleşip bana her şeyi anlattıktan sonra seni ona götüreceğim.
Elena--Onu sen mi kaçırdın!? Emma'yı sen mi yaraladın!?
Jason--Hayır! Her şeyi bilmek istiyor musun?
Derin nefes alırken başımı olumlu anlamda salladım.
Jason--O zaman önce sen başla.
Kollarımı bırakıp benden uzaklaştı.
Jason--En başından başla
Elena--Anlatacak bir şey yok. Bilmen gerekeni zaten söyledim--Emily senin kızın. Bunun dışında seni ilgilendiren hiç bir şey yok.
Jason--Yok mu!? Sen onu benden sakladın!
Elena--Onu korumaya çalışıyordum
Jason--Benden mi!? Kızımı benden mi koruyordun!? Aklını mı kaçırdın sen!?
Sinirliydi ve bağırıyordu. Bu daha fazla gerilmeme sebep oluyordu. O bu durumdayken tüm gerçekleri nasıl anlatabilirim ki!?
Elena--Herkesten! Görmüyor musun? Tüm Avcılar onun peşinde! Annen bile onun peşinde!
Jason--Konumuz annem ya da Avcılar değil,Elena! Konumuz senin Emily'i benden saklaman! Sen hamile olduğunu bana söylemeden gittin!
Elena--Gittiğimde hamile olduğumu bilmiyordum...
Jason--Öğrendiğinde geri dönebilirdin! Gelip bana söyleyebilirdin!
Elena--Dönemezdim!
Jason--Neden!?
Elena--Çünkü...
Sustum... Susmalıydım...
Jason--Çünkü?
Elena--Kızıma gitmek istiyorum...Lütfen...beni ona götür...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Hisler
Fantasía"Tehlikeli Hisler vardı içimde.. Tehlikeli duygular.. Aşk gibi.. Çünkü Aşk'tan daha tehlikeli bir duygu yoktu hayatımızda... " ♢♢♢ Kurtadamlar ve Cadılar... Asırlardır süren düşmanlık son buldu.. 2 düşman ırk güçlerini birleştirmeye karar verd...