--Uyanma zamanı,Elena...
Duyduğum fısıltıyla gözlerimi yavaşca açmaya çalıştım. Gün işığı gözlerimi kamaştırmıştı. Bir kaç kez kırpıştırdıktan sonra sonunda gözlerimi açabilmiştim..Gördüğüm ilk şey mavi gökyüzünü kaplayan bembeyaz bulutlar oldu.
--Umarım iyisindir...
Duyduğum sesle bakışlarımı gökyüzünden ayırıp etrafıma bakındım. Benden bir kaç adım uzakta duran adam gülümseyerek beni izliyordu. Orta yaşlı bir adamdı ve üstünde eskimiş kiyafetler vardı. Elinde ise kendi boyu kadar bir..bir asa vardı..
Neler olduğunu anlamak için hafızamı zorladım. En son tam kalbimde mızrağın oluşturduğu bir delik vardı ve ben..ben..ölmüştüm..
Hızla yerden ayağa kalktım.--Merhaba,Elena.. Ben Zairac.
Elena--Ben..ben ölmüştüm..Yani..kalbime bir mızrak saplanmıştı..
Zairac--Evet,doğru.. Öldün,Elena.
Bunu söylerken eli ile arkamı işaret etmişti. Ağır çekimde ve korkarak arkamı döndüm.. Aman tanrım...
Ben..ben kanlar içinde yerde yatıyordum ve..ve iki yanımda Karl ve Jason yatıyordu.
Elena--Bu..bu da ne böyle? Ama...nasıl..
Zairac--Bedenin şuan ölü..
Hızla ona döndüm
Elena--Ne demek bu? Gerçekten öldüm mü?
Zairac--Fiziksel olarak evet..
Elena--Siz kimsiniz?
Zairac--Ben bu köyün koruyucu ruhuyum.
Elena--Peki ben neden bir ruhu görüyorum.!?
Zairac--Çünkü sen de bir ruh'sun,Elena
Elena--Bu..bu çok..çok saçma..
Zairac--Sen,bu kasabaya girmek için geçmen gereken sınavı geçtin.
Elena--Sınav mı? Kasabaya girmek için ölmemiz gerekiyordu...
Zairac--Sana zarar veren birini öldürmeyerek ruhunun temizliğini kanıtladın. Buraya sadece temiz ruhlar girebilir ve sen de onlardan birisin.
Elena--Ama bu olamaz! Ben bu kasabaya tedaviyi bulmak için geldim ve şimdi bir ölüyüm. Geri dönemedikten sonra kasabaya girmemin ne önemi var ki!?
Zairac--Döneceksin,Elena.. İstediğini aldıktan sonra geri döneceksin.
Elena--Peki onlar?
Arkamı dönerek Jason ve Karl'a baktım.
Zairac--Onlar yaşıyorlar. Sen geri döndüğünde uyanacaklar. Benimle gel,Elena..
Ona baktığımda arkasını dönmüş,yavaş adımlarla yürüyordu. Yapabileceğim başka bir şey olmadığı için hemen yanına gittim ve onunla birlikte yürümeğe başladım.
Elena--Nereye gidiyoruz?
Zairac--Neden buradasın?
Elena--Ben..Tedavi için.. "Ölüm" yıllar sonra birden ortaya çıktı ve insanlar ölüyor. Kurtlar ve cadılar da. Hatta periler bile. Bu şey her kesi öldürüyor. Buraya tedaviyi bulmak için geldik.
Zairac-- Sanırım Elenora'nın günlüğü için buradasın
Elena--Annemi tanıyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Hisler
Fantasy"Tehlikeli Hisler vardı içimde.. Tehlikeli duygular.. Aşk gibi.. Çünkü Aşk'tan daha tehlikeli bir duygu yoktu hayatımızda... " ♢♢♢ Kurtadamlar ve Cadılar... Asırlardır süren düşmanlık son buldu.. 2 düşman ırk güçlerini birleştirmeye karar verd...