{48} FİNAL

689 38 7
                                    

Kendi rekorumu kırararak 3727 kelime ile sonunda FİNAL bölümünü bitirdim.Umarım beğenirsiniz,iyi okumalar...

Yazardan:

6 ay sonra

Daha yeni uykuya dalmışken duyduğu ağlama sesiyle gözlerini açtı. Yavaşca yataktan kalkıp odadan çıktı ve yandaki odaya gitti. Minik Cadı'nın bu gece babasını uyutmaya niyeti yok gibiydi.

Seri adımlarla yatağa yaklaşdı. Kucağına aldığı Emily hemen susmuştu.

Jason--Gecenin bir yarısı neden uyumama izin vermiyorsun Minik Cadı? Tamam, kurtların uykuya ihtiyacı yok,ama yine de uyumak çok zevkli. Neden bu zevkten beni mahrum ediyorsun?

Emily amlamsızca babasının yüzüne bakıyordu.

Jason--Yarın için heyecanlı mısın? Bu yüzden mi uyumuyorsun?

Emily kocaman mavi gözlerini babasına dikmişti. Jason tüm ciddiyetiyle ona bakarken Emily aniden gülmeye başladı. Kızı gülmeye başladığında Jason da dayanamadı ve o da güldü.

Yarın Minik Cadının ilk doğum günü olacaktı.

Zaman ne çabuk geçmişti... Emily 1 yaşına basacaktı yarın. Ne çabuk...

Jason odadaki tekli koltuğa oturdu. Emily'i göğsüne yatırdı

Jason--Uyu bakalım,Minik Cadı...

Emily'nin saçlarını okşarken kafasını koltuk başlığına yasladı ve düşünmeye başladı. Her zaman olduğu gibi yine geçmiş geldi gözünün önüne. Yaşadığı acıyı nasıl unutabilir ki? Yaşadığı büyük kayıbı nasıl unutabilir ki...?

6 ay önce

Ardel olacakları önceden sezdiği için ormana geri dönmüştü. Kanlar içinde yerde yatan Elena'yı görünce öldüğünü sanmıştı, "Ölüm"ün yerini bulduğunu sanmıştı. Ama hissettiği kalp atışları onu şaşırtmıştı. Elena hala yaşıyordu...

Ondan iyileştirme gücünü aldığı için Elena'nın yaşamasının imkansız olduğunu biliyordu. Bu yüzden ona son bir iyilik yaptı. Büyüyle onu evine gönderdi... Onun gibi güçlü bir cadının burada tek başına ölmesi haksızlık olurdu. Son nefesini ailesinin,sevdiklerinin yanında vermeliydi...

Sadece profesyonel büyücülerin yapabileceği bir büyüyle Elena'yı evine yolladı. Elena kendi evinde,kendi odasında,kendi yatağındaydı artık...
Herkes salona toplanmıştı ve çaresizce Elena'yı bekliyordu.Orada olduğundan kimsenin haberi yoktu...

Jason'un kollarında uyuya kalan Emily'i farkedince Davina onlara yaklaştı.

Davina--Odasına götürmemi ister misin?

Jason tereddütle kızına baktı. Onu yalnız bırakmak istemiyordu.

Davina--Endişelenme,yanından ayrılmam...

Jason başını sallayıp Emily'i kardeşinin kollarına verdi. Davina Emily ile birlikte yukarı çıktı. Emily'i kendi yatağına yatırdı. Üstünü örtmek için battaniye aradı,ama bulamadı. Elena'nın odasında olabileceğini düşündüğü için odadan çıktı ve Elena'nın odasına geldi. İçeri girdiği anda karşılaştığı manzara onu hayrete düşürmüştü. Öyle ki çığlık atmasını engelleyemedi. Attığı çığlık diğerlerinin panikle yanına gelmelerine sebeb oldu. Ve herkes yatağında kanlar içinde hareketsizce yatan Elena'yı gördü...

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin